Mongoose: Грег Уотс. Історія еволюції. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

Mongoose: Грег Уотс. Історія еволюції

21 березня 2018

Грег Уоттс на прізвисько «Double or Nothing» - досить яскравий і добре відомий персонаж фрірайдними і слоупстайловими сценами МТБ, нині проводить час більше за її лаштунками і нечасто показуюється у вогнях рампи. Незабаром після виходу його нового фільму, знятого для Mongoose (ви можете подивитися його нижче), ми, редакція theloamwolf.com, вирішили зустрітися з Грегом, щоб дізнатися, як він проводить свій час і з'ясувати його плани на найближче майбутнє.

TLW: Давай почнемо розмову з найбільшої події в твоєму житті - народження дочки. Вітаємо! Як це - бути батьком? Наскільки змінилося твоє життя і скільки місця залишилося в ньому для маунтінбайку?
GW: Бути батьком - заняття приємне і божевільне. Годувати, прати, прибирати ... Цією наукою я опанував досконало (сміється). Але саме приголомшливе - це бачити, як твоя дитина росте і розвивається. Парадокс, але я не став менше кататися, просто моє нинішнє життя слідує суворому графіку. Наприклад, щоб днем ​​виїхати покататися, я прокидаюся раніше і встигаю зробити всі домашні справи. Так чи інакше, кожну годину свого вільного часу я проводжу на байку.

TLW: Твій фільм, про що він? Що ти хотів їм сказати глядачам або чим поділитися ??
GW: Рішення зробити його таким було швидким і прийшло в останню хвилину, але мені здається, що вийшло непогано. Початкова задумка полягала в тому, щоб показати, як я будую власний домашній трейл в околицях Reno (Невада, США) і обкатую його, чергуючи фрірайдний хардтейл і трейл-байк. Але цієї, досить епічної ідеї не судилося статися через брак часу, моя дружина чекала швидкого народження дитини, і я повинен був дбати про неї. Тому ми вирішили провести зйомку на нових трейлах і трамлінах Woodward Tahoe, які я допомагав добудовувати хлопцям з Alpine Bike Park. Як бачите, від початкового плану я відступив не сильно.


TLW: Раніше тебе часто можна було бачити в тусовці з іншими прорайдерами, завжди катаючогося або щось копаючого. Зараз ти випав з фокусу і став менш помітний. Що б ти сказав про свою поточну кар'єрі в МТВ?
GW: Це так, але я все ще в сідлі і прекрасно проводжу час. Раніше мені подобалося перебувати в центрі уваги, бути хлопцем, який хоче щось довести і всіх перемогти, але цей час минув. Разом з популярністю приходить і пресинг, яким важко управляти і ще важче вимкнути. Я не міг заснути, не думаючи про нові трюки або про найближчі змаганнях. Я постійно шукав щось нове і міг падати 6-7 разів поспіль, перш ніж виходило «приземлити» нову фішку. Біль тоді не мала значення, а зламані кістки були не більше ніж сигнал для тимчасової паузи. Не думаю, що таке життя будь-кому сподобається, і не можу сказати про свою насолоду ним. Озираючись назад, мені здається, що я випатрав себе ...
Зараз мої «посадові обов'язки» набагато ширше. Я продовжу участь в контестах, але лише в парі-трійці в сезон, решта катання буде пов'язано з переходом до медійної ролі, типу райдера-відкривача. Вже зараз я працюю над планом створення шести епізодів байк-серіалу, куди будуть запрошені мої друзі - легенди MTB. Також я щільно зайнятий роботою зі спонсорами за частиною розробок і тестів їх нових продуктів, порад щодо нових райдерів, потенційно їм цікавих. Загалом, щось на зразок амбасадора бренду.

TLW:Що ж... Радикально. Наскільки важким став для тебе перехід від постійних роз'їздів по змаганнях до того, чим ти будеш тепер займатися?
GW: Він стався дуже легко. Як тільки я вирішив триматися подалі від участі в кожному контесті, я знайшов себе, знову радіючому катанню і місцям, де це відбувається, і вирішив рухатися в цьому напрямку далі. Я краще сплю, у мене гарний настрій і я насолоджуюся улюбленим спортом замість того, щоб боятися його. Так, зараз я не заробляю стільки грошей на призових, привезених тоді майже кожен уїк-енд, але до багатства я ніколи не прагнув. Я в змозі утримувати сім'ю і оплачувати всі свої рахунки, але головне - став більш щасливий. Та й проводити життя в постійних роз'їздах - заняття виснажливе.

TLW: Озираючись назад, на твою кар'єру, якими її моментами ти найбільш пишаєшся?
GW: Раніше я б сказав, що це перемоги в Crankworx (в 2009 Грег виграв слоупстайл, а в 2008 і 2010 взяв «best trick». Крім цього, він - перший, хто посадив дабл-фліп на маунтінбайку). Звичайно, це незабутні моменти, але предметом особливої ​​гордості я вважаю те, що зумів видертися після перелому шиї. Я пишаюся собою, що не здався в ситуації, коли висів на волоску. (Це сталося під час зйомок «Barred For Life 2» в січні 2012. Результатом невдало виконаного трюку і падіння на голову з висоти близько 8 футів став перелом двох хребців - C1 шийного відділу і T3 спинного. На їх зрощення і подальшу реабілітацію потрібно більше 9 місяців). Це було жорстко і роки після цього я відчував біль. Моїм поверненням стало 6-е місце на французькому етапі Crankworx через півроку після відновлення. Я не втратив здатність керувати своїм тілом, але був дуже, на відстані 1 міліметра, близький до того, щоб назавжди залишитися в стані «овоч».



TLW: Яким тобі бачиться твоє майбутнє?
GW: Я хочу кататися і радий цьому бажанню! Минулий рік майже повністю випав з моєї кар'єри, але зробив мене мудрішим. Вперше в моєму житті я зробив речі, зрозумілі «звичайним» людям. Я одружився на дівчині, яку завжди любив і у нас є дитина. Вагітність Тані проходила не так гладко, як хотілося, тому багато часу я провів разом з нею. Комусь це здасться звичайною справою, але дуже непросто слідувати традиційному сімейному укладу і мати кар'єру, подібну моєї. Я радий перефокусуванню в своєму катанні і бачу в цьому «повернення до коріння». Я радий. Що знову знайшов колишній дикий, божевільний фан, який відчуваю, коли стрибаю дьорти або катаюся по трейлам. Тепер, коли ніхто і ніщо на мене не тисне, я розумію, чому я роблю це. Я хочу спостерігати як зростає моя дочка, не можу дочекатися моменту, коли я буду вчити її кататися на байку. Це буде приголомшливо!

TLW: Твої плани на 2018?
GW: Я збираюся відвідати деякі етапи Crankworx для участі в Speed ​​& Style і Pump Track. Мені дуже подобається S & S, це прекрасний коктейль, в якому я можу реалізувати свій досвід в слоупстайлі і стару любов до дуал-слалому. Я планую виступити на парі-трійці дьортових контестах, час і локація яких будуть для мене найбільш зручні. Шкода, що в США вибір їх невеликий.
Але основним моментом стане робота в зйомках вищезгаданого серіалу. Саме зараз я вирішую фінансові питання, обговорюю нюанси партнерства з Lone Wolf Productions і маю список запрошених райдерів. У планах катання - такі місця як Bend, Santa Cruz, Highland Bike Park і, звичайно, Юта. Думаю, це буде весело і цікаво.



TLW: Як уродженець Santa Cruz, ти завжди був на вістрі місцевої маунтінбайк-движухи і навіть мав власний спот Deer Camp, побудований разом з твоїм другом і колишнім сусідом по кімнаті Тайлером МакКоулі. Що сталося після твого переїзду в Reno?
GW: Я до сих пір сумую з усього, що тоді з нами відбувалося. Я пам'ятаю майже кожен день нашого катання. На жаль, все хороше коли-небудь закінчується. Мені шкода знесений спот Post Office, він був частиною нашої спільної історії. Santa Cruz - приголомшливе місце, але не можу уявити, як дорослому там вижити, якщо він не лікар або НЕ адвокат. До речі, один з моїх сусідів був доктором і знімав кімнату, так як не міг дозволити собі іпотеку, щоб купити власне житло.
Але Reno - теж класне місце. Я накопав дьорти на задньому дворі свого будинку, а неподалік є серія трейлів з автопідйомниками. Взимку тут помітно прохолодніше і катання обмежено, тому раз на тиждень мені вдається вибратися в критий парк Woodward Tahoe.

TLW: Упевнений, що досвід, набутий тобою в будівництві Post Office та інших спитав у Aptos, знадобився тобі на новому місці. Однак зимові дощі, ми чули, сильно пошкодили твої домашні споруди. Як пройшло їх відновлення і які уроки з цього ти витягнув?
GW: Так, їм сильно дісталося від води, що піднялася фута на 4 і змила багато грунту. Я вже відновив одну з серій, зробивши її краще за попередню. Збільшив інтервали між трамплінами, додавши в лінію більше флоу. Так чи інакше, я збирався внести зміни, так щоб той ураган лише прискорив події. Щоб зберегти спот, я вже запасся насосами для відкачування води і водонепроникним брезентом. Так що, сподіваюся, наступну зиму мій спот переживе.

TLW: По чому, залишеному в Santa Cruz, ти сумуєш найбільше?
GW: Крім близького доступу місцевих трейлів і спотів, я сумую за тихоокеанської риболовлею. Вона мене заспокоює. Тут теж можна ловити рибу, але набір вудок і методи лову зовсім інші. Вчуся потихеньку. А що стосується трейлів - вони класні, але їх локація сильно розтягнута, так що дістатися до них коштує великих зусиль. Ну і райдерів тут набагато менше. В Santa Cruz я, здається, знав усіх, так що зустріти катаючогося приятеля було дуже просто.



TLW: А що тобі найбільше подобається в Reno?
GW: Мені подобається, що тутешнім людям часто немає до тебе ніякого діла. У Каліфорнії ти не можеш зайвий раз махнути лопатою і щось побудувати, щоб не нарватися на чиюсь скаргу. Тут набагато більше порожньої землі і людям зазвичай все одно що ти на ній робиш. І ще: моя іпотека тут менше, ніж вартість оренди, яку я платив за скромне житло в Santa Cruz.

TLW: Ну і на закінчення - бліц. Поїхали! Технічні трейли або флоу?
GW: Техніка. Флоу - це добре, але швидко набридає. Мені завжди подобалися «кам'яні сади», особливо на крутих схилах.

TLW: Піца або буріто?
GW: Буріто. В душі я залишився каліфорнійцем!

TLW: Улюблений трюк?
GW: Flip-super-seater.

TLW: Єдине місце, де ти хотів би покататися напередодні кінця світу? І з ким?
GW: Спот Post Office. З командою, його створившою.



За матеріалами The Loam Wolf
всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.