GT Zaskar 2016. Це були чудові 25 років!. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT Zaskar 2016. Це були чудові 25 років!

07 липня 2015

Чверть століття для велосипедної індустрії - це дуже великий термін. Епоха. А для конкретної моделі - вічність. Рідкісні розробки, які пережили свій час, залишаються в історії, припадаючи пилом в музеях і приватних колекціях. Більшість же з них, ставши нікому не потрібними, просто закінчують своє життя на смітнику. У строю залишаються лише одиниці. GT Zaskar - єдиний велосипед у світі, колишній Чемпіон світу в крос-кантрі, даунхілі і велотріалі, чиє виробництво ніколи не переривалося, своєму 25-річному ювілею знову втілює собою досконалість гірського велосипеда. Його послужний список не піддається сумнівам, а нова, повністю перероблена рама змусить заново задуматися про те, що таке хардтейл і для чого він потрібен.



Що ж новенького пропонує нам цей «дідок», ні на хвилину не залишаючий останні 25 років трейли і подіуми?
• Колеса 27.5 дюймів. Дивовижна суміш агресивного управління, вибухового прискорення і шовкового накату.
• Повністю карбонова рама, зроблена за технологією Force Optimized Carbon, що дає її надзвичайну жорсткість, низька вага і куленепробивну надійність.
• Нова геометрія, що дає максимальну ефективність педалювання і викликає задоволену посмішку, коли стежка стає верткою або звалюється вниз.



Якщо ви знаєте історію створення першого GT Zaskar, виробництво якого було розпочато в 1991-му році після дворічного етапу проектування і тестів, вам стане зрозуміла причина його чергової реконструкції. Тим не менш, подивіться відео, в якому Ханс 'No Way' Рей (на хвилиночку, що збирається святкувати своє 30-річчя співпраці з GT Bicycles) і Тодд Сеплеві (Todd Seplavy - нинішній керівник відділу R & D GT Bicycles) розкажуть вам, звідки «ростуть ноги» у нової моделі. Ханс також повідає історію про перші, часом важкі експерименти з алюмінієм як з новим у 1991-му році матеріалом для виробництва велосипедних рам.



Отримавший звання «велосипед-для-всього» одним з перших, сьогодні GT Zaskar, що має статус культового байка, знову повертається до свого коріння. І справа навіть не в бронебійних здібностях його рами терпіти будь-які знущання, не в його чемпіонських титулах, здобутих на моделі, що випускаються серійно. Ми навіть готові погодитися з тим, що повторити перемоги на сучасних трасах Zaskar'у може виявитися не під силу. У нього залишилося головне - його дух і серце, що рвуться на трейли, якими б агресивними вони не були, і кличуть з собою всіх, для кого головне в катанні - задоволення.



Рішення побудувати новий модельний ряд на колесах 27.5 дюймів - частина філософії COR (Centered on Rider - зосереджений на райдері), яка дбає про максимальну відповідность дизайну байка, його геометрії і комплектуючих цільової групи велосипедистів, в даному випадку шукаючих єдиний байк для своїх універсальних потреб. Вирішальним фактором походження нового Zaskar стала не ностальгія, чи не тяга по поверненню GT в битви на Кубку світу з крос-кантрі, а створення карбонового байка-хардтейла з н'юскульною геометрією, але вірного старим традиціям. За пошуком правильного рішення GT далеко не ходили, воно було знайдено у сучасних двухпідвісах GT з витягнутими передніми трикутниками, пологими кутами рульової труби, заниженими стендоверами, а довгою колісною базою і укороченими пір'ями. Допомогли і тонни позитивних відгуків та вражень про алюмінієві Zaskar'и поточного сезону. Все це, поєднане з колесами 27.5 дюймів, за словами конструкторів з GT Bicycles, робить нові байки не тільки максимально чуйними на зусилля, прикладені до педалей, але і викликає почуття впевненості на трейлах будь-якої складності.


Зміни були введені не тільки в чотири карбонові топ-моделі. Концепція «назад до коренів» продовжена і в алюмінієвій лінійці GT Zaskar, представленої тією ж кількістю байків. Лише флагман, модель LTD трохи відрізняється від своїх молодших братів підходом до комплектації: його прикрашає вилка Rock Shox Pike з ходом 120 міліметрів, підсідельний штир Reverb Stealth з регулюванням ходу і трансмісією Sram X1 1х11 з верхньою рамкою заспокоювача ланцюга. Решта моделей задовольняються 100-міліметровими вилками, жорсткими підсідельними штирями і трансмісією з двома передніми зірками. Всі рами можуть використовуватися з переднім перемикачем зі стандартним затискачем на підсідельній трубі. Подейкують, що спеціально для ненависників передніх перемикачів GT збираються покласти в коробку кожного велосипеда додаткову передню зірку Narrow Wide.

Легкість в експлуатації виражена в готовності рам до використання найсучасніших компонентів. Карбонові 1200-грамові рами оснащені кареточним вузлом для всановлення Shimano BB92 Рressfit і задніми дропаутами 142 × 12мм. Всі байки використовують зовнішню проводку гидроліній і сорочок Шифтер. На думку GT, це полегшує обслуговування велосипедів.



Вірність традиціям полягає і в тому, що за трейловою моделлю LTD (MSRP $ 4999) відразу слід орієнтований на гонки, 22-фунтовий (близько 10кг) PRO (MSRP $ 4500), оснащений 100-міліметровою вилкою Rock Shox Sid XX і трансмісією Shimano Deore XT 2х11 . ELITE, молодша карбонова модель, виконана в яскравому дизайні, має трансмісію 2х10 і виробник обіцяє випустити її на ринок не дорожче $ 2299. Наявність в лінійці восьми моделей дозволяє будь-якому райдеру вибрати з них будь-яку на свій смак і гаманець.



Ну і на завершення, ще одне відео.
У головній ролі - Zaskar Carbon LTD і брати Афертони.




всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.