GT: Він «Wheelie» Мастерс. По той бік мікрофона. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Він «Wheelie» Мастерс. По той бік мікрофона

09 червня 2020

Всім, хто хоч трохи стежить за подіями, що відбуваються на трасах етапів Кубка світу, або битвами на полях Світової Серії Ендуро, добре знайоме ім'я «запальнички» з Нової Зеландії. Його гоночні результати не можна назвати видатними, Він - записний «середнячок» серед гоночної еліти, але не менш популярний і улюблений завдяки активності в соціальних мережах і своїм численним роликам на власному каналі Wyntv в YouTube. Чого тільки варті його щотижневі випуски #wynswheeliewednesday з демонстрацією не навичок, а справжнього мистецтва катання на задньому колесі або гоночні репортажі та інтерв'ю, наповнені ківі-гумором і мікрофоном, обов'язково закріпленим на різних предметах з нарочито екстремально близьким розташуванням у осіб співрозмовників. Він - найтовариська персона, що катається на велосипеді, його випромінювані навколо себе веселощі важко переоцінити.


У минулому році Він Мастерс почав благодійну компанію Go Fund Me, націлену на збір коштів для найбільш перспективних гонщиків-любителів як допомоги в організації їх участі на етапах Кубка світу DH і ESW, а також в якості залучення до них уваги потенційних спонсорів. Сума виплат найбільш успішним і позбавленим будь-якої підтримки спортсменам в чоловічій і жіночій категоріях може доходити до € 1000 за кожен етап, що є гарною підмогою в конкурентній боротьбі з командними райдерами.

Власний гоночний сезон Він Мастерс закінчив 22-м місцем в загальному заліку EWS серед 283 чоловіків у категорії Pro, відзначившись 17-м на етапі Val di Fassa (Італія), 12-м на етапі в Тасманії і зайнявши успішне сьоме місце на домашніх трейлах Rotorua. Крім цього, він заробив 4-у позицію в Чемпіонаті Нової Зеландії DH, однією з найсильніших національних гонок в світі. А за рік до цього Він став другим в Континентальному Чемпіонаті DH Океанії.

Наведені вище факти говорять про те, що містер Мастерс настільки ж швидкий, наскільки креативний і на трасі може "запалити" не менше своїх відео. Але сьогодні його місце - по іншу сторону мікрофона, а ми покопаємось в його житті і помучимо його питаннями.



Є щось таке, що більшість твоїх фанатів про тебе не знають?

Я і мій брат Едді не завжди були велосипедистами. До того, як ними стати, ми цілком серйозно займалися верховою їздою і навіть брали участь у змаганнях з кінного спорту.

Розкажи в кількох словах, як починалася твоя велосипедна кар'єра?

Ну, свою першу гонку DH я проїхав, коли мені було 11 років. Моя європейська історія почалася значно пізніше, у 2008, коли після декількох років економії мені нарешті вдалося зібрати достатньо грошей на поїздку. Мені тоді було 21 рік і це був мій перший повноцінний гоночний сезон. Через рік я уклав контракт з італійським брендом Ancillotti Cycles, а ще через один - з командою Kenda-Playbiker, яка також базувалася в Італії. У 2011 я став частиною команди MS Evil, але провів з ними лише кілька локальних гонок і достроково завершив сезон через дуже неприємну травму руки.

Ледве відновившись, я отримав ще одну травму, на цей раз голови, яка довго не заживала. Нарешті, оговтавшись, на роки я потрапив у Bulls Bikes, а потім у 2016 році підписав контракт з GT Bicycles, де прекрасно проводжу час і щасливий залишатися і сьогодні. З гонок мені особливо запам'ятався домашній етап EWS 2015 Rotorua, де я заїхав третім, відразу після знаменитих французів Фабьєна Барель (Fabian Barel) і Жерома Клеменца (Jerome Clementz). Це був мій дебют в ендуро і він став для мене найщасливішим.

Як визнаний майстер віллі / менуал, можеш дати кілька порад новачкам, що освоюють їзду на задньому колесі? Як ти сам прийшов до успіху?

Почніть з того, що встановіть на велосипеді досить легку передачу і виберіть для вправ гладку і з невеликим підйомом ділянку дороги або трейл. Обов'язково тримайте палець на важелі заднього гальма, це допоможе контролювати вам велосипед і вбереже від падіння на спину. Посадка - низька і комфортна, так легше піднімати кермо і знаходити точку балансу. І головне - багато практики, тоді одного разу все вийде! Я навчився під час поїздок на велосипеді до школи і назад. Не впевнений, що я тренувався щодня, але постійно відпрацьовував навички, поки не зміг поїхати на задньому колесі впевнено і досить довго.

Що ти думаєш про нові амортизатори Fox - 38 і Float X2? Вони дійсно настільки гарні?

О так! Мені пощастило, на моїх байках вони стоять вже кілька тижнів і у мене була можливість переконатися в цьому. Я не впевнений, що вони здатні так сильно, як про них говорять, вплинути на катання і підняти планку, але для мене, як для хлопчика великого і досить важкого, додаткова жорсткість вилки - зміна бажана. А плавність її ходу дає більше зчеплення і впевненості, що робить катання більш насиченим і смачнішим.




Чи використовуєш ти на своїх байках колеса різного розміру?

Так, і на GT Force, і на GT Fury в мене стоять різні колеса. Мені подобається накат і більш гладка обробка перешкод, що дається колесом 29 дюймів, встановленим в якості переднього, тоді як заднє колесо 27.5 "дає байку більше верткості в поворотах і чуйності в прискореннях. Я не наполягаю на тому, що« різноколесність »на байці має вирішальне значення для його швидкості та керування, це просто мої особисті переваги. В мене ще є Sensor, де обидва колеса - 29 ". Я прекрасно уживаються з цим фактом і це не заважає мені весело проводити час.



Чи плануєш ти в цьому сезоні ганяти даунхіл або зосередишся тільки на етапах EWS?

Ну, по-перше, давай сподіватися, що гоночний сезон в цьому році все-таки відбудеться. Так, основну увагу я приділю ендуро, але, якщо буде можливість, планую свою участь на етапах Кубка світу. У будь-якому випадку буду там щоб знімати нові епізоди WynTV.

Улюблений трейл або маршрут, коли ти вдома?

Ймовірно, це трейли в Craigieburn (туристичний і гірськолижний курорт). Це приблизно в годині їзди від Christchurch, де я живу. А взагалі, нам, новозеландцям пощастило, в нас дуже багато місць, де можна добре покататися.

Що тебе привело до ідеї WynTV? Чи будеш продовжувати знімати в цьому році?

Я хотів показати трохи більше інсайду, що відбувається в нашому спорті, ніж ви можете дізнатися з офіційних каналів. Так би мовити, погляд зсередини. І хотів зробити це в легкій подачі, напівжартома-напівсерйозно. Так, я планую знімати на всіх етапах Кубка світу і Світової Серії Ендуро.

Чи є моменти, через які DH ти віддаєш перевагу Ендуро, або навпаки?

Ендуро мені подобається за кількість часу, який ти можеш провести на байці, за пригодницький дух, за класні і божевільні локації і за можливість їх відвідати. А даунхіл прекрасний своєю динамікою та інтенсивністю, за повне занурення в одну коротку гонку. Ну і за можливість ЗМІ спостерігати і розповідати за ходом боротьби в ній в реальному часі.

Які ще види спорту тобі цікаві? Які в тебе захоплення?

Мені подобаються мотоцикли. Мотокрос або ендуро. Я люблю все, що пов'язано з пересуванням на двох колесах і присвячую цьому майже весь вільний час.

Які фактори ти б відзначив як найбільш важливі, щоб виграти гонку, наприклад, етап EWS?

Ти знаєш, все має зійтися в цей день. В мене найкраще виходить, коли я просто ловлю момент і їжджу без роздумів. Але важко знайти цю зону цього моменту і всю гонку в ній залишатися. Якби я знав, як це зробити - я б, напевно, міг частіше вигравати, ха-ха! Гонка в Rotorua, яку я виграв, була дуже мокрою і брудною. Мені просто вдалося осідлати умови, в яких вона проходила і, наскільки міг, добре проїхати, хоча з боку часом здавалося, що я виживав. Вважаю, що тоді я зловив свій момент.



Твоя улюблена на сьогоднішній день локація EWS і чому?

Важке запитання. Мабуть, я назву Canazei (Val di Fassa, Італія). Це місце з неймовірними, епічними видами всюди, де захочеш зупинитися і подивитися навколо. І мені дуже сподобалися траси спецділянок, вибрані для тієї гонки.

Який тиск ти використовуєш в покришках? Наприклад, для сухої гонки, типу в Canazei?

Зазвичай я накачую 26 / 28psi перед / зад і, якщо траса кам'яниста, встановлюю в покришки Cushcore.

А які ще зміни ти вносиш в байк, налаштовуючи його під трасу або тип гонки?

Змін небагато і, хоч як це парадоксально, налаштуванням в ендуро я приділяю менше часу, ніж для гонок DH. Звичайно, якби була можливість і дозволяв час, ми б проводили настройку підвіски байка під кожну спецділянку, але єдине, що робимо - це лише додаємо тиску в покришки, якщо СД занадто кам'яниста. У даунхілі, якщо траса дуже ухильна, я можу підняти кермо. А взагалі, я не дуже замислююся пошуком ідеалу.



І останнє запитання: морозиву з яким смаком ти віддаєш перевагу?

Я б сказав, що мені подобається все, що зі смаком страчателла (можливо, тут Він пожартував, бо stracciatella - не тільки назва італійського вершкового морозива з крихтою темного шоколаду, а й назва сорту м'якого сиру і супу, приготовленого на його основі - прим. пер).

Такий ось Він Мастерс. Веселий і кошлатий. Товариський і швидкий. Заходьте на його канал WynTV і приємно проведіть час. А як тільки почнеться новий гоночний сезон, прийде час для його нових історій і роликів.

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: gt bicycles, wyn masters, Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.