GT: Він Мастерс розпочинає і виграє. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Він Мастерс розпочинає і виграє

23 січня 2017

Сьогодні ми розповімо вам не одну, а відразу три історії: про повернення даунхіла в Нову Зеландію, про першу перемогу Віна Мастерса в обіцяючому бути дуже насиченим подіями сезоні 2017 і порівняємо Fury ківі-райдерів GT Factory Racing. Якщо кому лінь читати, відразу перегортайте вниз і насолоджуйтеся відео з Хайлайт першого етапу Національної Серії, а всім іншим - ласкаво просимо!

У минулі вихідні, поки багато хто з нас доїдав залишки олів'є, готуючись до виходу на роботу після новорічних канікул, а деякі навіть повелопарадили в -27, в Нову Зеландію, до чималого задоволення місцевого велоспівтовариства знову повернувся Національний Даунхіл.



Термін «знову повернувся» потребує деякого пояснення, тим більше, що події, що відбулися в країні ківі, вельми цікаві, а рішучість райдерів і їх згуртованість, що призвели до хепі-енду, можуть бути взяті на озброєння і в нас.

Незадовго до початку літнього сезону (в Новій Зеландії він починається в жовтні) місцева федерація маунтінбайку, угледівши зниження інтересу до перегонів Національного Кубка, які відбувалися протягом останніх років і, мабуть, відчуваючи брак фінансування, прийняла рішення про зміну формату його проведення. Новий регламент, відправлений МТБ-клубам і командам з метою визначення ступеня зацікавленості останніх в участі в Національній Серії і Кубку, не знайшов своїх прихильників ( «за» проголосував лише один клуб). Причиною невдоволення, зокрема, стала ідея заощадити і проводити дві незалежні гонки за один вікенд, що тягне за собою недолік часу як на техобслуговування страждаючих в гонці байків, так і відновлення/заліковування райдерів. Крім цього, клуби також відзначили виникші деякі логістичні проблеми, пов'язані з тим, деякі гонки Серії було запропоновано провести в будні дні.



Клуби та райдери ще тішили себе надією, що гонки нового сезону пройдуть в колишньому форматі, що обговорення запропонованого регламенту будуть продовжені, а його апдейти будуть відкладені на наступний рік ... Однак буквально напередодні першого етапу, що проходив в Rotorua на початку жовтня 2016, більш півтори сотні учасників, які приїхали на гонку, були приголомшені рішенням, прийнятим MTBNZ в односторонньому порядку, що оскільки новий формат не був підтриманий, цей етап буде єдиним, а всі наступні - скасовані.
Коли пристрасті, викликані шокуючою звісткою, трохи вляглися, в справу втрутився Кіран Беннетт (Kieran Bennett), екс-учасник Кубка світу і один з найшвидших даунхільщиків Нової Зеландії, який запропонував клубам ініціювати власну серію в приємному для всіх форматі «одного дня» від NZDH, керуюча на Північному Острові. Основні гравці ринку ДХ були проти і, менш ніж через 3 дні (!) Після демаршу MTBNZ 9 клубів проголосували за створення незалежної спільноти, яка візьме на себе управління Кубком.
Несподівана підтримка даунхільщікам прийшла з табору крос-кантрі, а точніше від NZ Crown, системи підрахунку національного рейтингу, заснованої екс-олімпійцем і гонщиком XC Каші Леучс (Kashi Leuchs) в 2013 році. В даний час місце «наглядача» NZ Crown знаходиться за ветераном крос-кантрі Марком Лейшманом (Mark 'Cabin' Leishman). Крім цього, він - керівник некомерційної організації, яка надає підтримку найбільш успішним гонщикам країни і клубам, які просувають велоспорт, незалежно від гоночних дисциплін, в яких вони виступають.



Результатом такого колективного співробітництва став національний тур DH Clubs of New Zealand (DHCoNZ) з доброзичливим графіком гонок і зручним більшості форматом його проведення. Крім шанованої всіма системи рейтингу, велоспівтовариство змогло заручитися підтримкою спонсорів для надання технічної допомоги безпосереднім організаторам кожного з його етапів і призовим фондом для переможців. Чудовий приклад, коли люди захотіли допомогти собі самі!



А тепер повернемося до гонки. Її формат, який опинився найбільш зручним більшості райдерів, які приїхали в байк-парк FourForty поблизу Окленда з усієї країни, полягає в єдиному гоночному дні, протягом якого проводяться два заїзди з попаданням в залік кращого часу. Це також означає ранній початок гоночного дня: реєстрація була відкрита в 8 ранку, а вже о 9 траса була відкрита для тренувань. Пекуче сонце, купи пилу, що піднімаються з коліс і працьовиті шатли, закидають райдерів на старт - єдине, що залишилося без змін. В іншому всі 119 гонщиків, включаючи 19 представників чоловічої «Еліти» відзначили велику роботу організаторів Серії, проведену за такий короткий час. Ніколи ще даунхіл в Новій Зеландії не бачив таких грандіозних змін і такої одностайності в їх схвалення від тих, для кого ця Серія і була створена. Це був справжній день позитиву. Перший з майбутніх шести (по три на кожному з двох островів країни).



Очікувалося, що Брук МакДональд, посіяний # 1, і Він Мастерс, який приїхав в парк напередодні і встиг прикатати трасу, стануть не тільки фаворитами перегонів, а й, ще обидва вони влаштують жорстку і видовищну дуель за перемогу. Однак змінений формат перегонів не дозволяє скидати з рахунків як місцевих райдерів, які добре знають трасу, так і те, що будь-яка найменша помилка будь-якого крутана може коштувати йому подіуму. На відміну від Мастерса, Бульдог не мав «запасного» дня і закінчив з 6-м результатом, поступившись переможному часу Віна близько 7-ми секунд.



Джош Рейлі (Josh Reilly - GT Coalition), один з кращих ендурщіков Нової Зеландії, також приїхав підтримати гонку своєю участю. 12-е місце Еліти.

«Це був чудовий день. У деяких секціях траса була слизькою через пил, але мені вдалося втриматися. У першій спробі Кіган дихав мені в спину, поступаючись на секунду, тому в другій я вирішив ризикнути, і мені вдалося збільшити відрив. Так, я це зробив! »- Сказав Він Мастерс, задоволений перемогою настільки, що витягнув зі свого мінівена запасний фронтенд свого GT Fury, і, залишивши автограф, подарував його своєму маленькому фанату.



«Сьогодні ми всі добре попрацювали. Те, що зробили DHCONZ - реальний доказ, що даунхіл в Новій Зеландії живий і здоровий. Мені шкода, що MTBNZ не змогли розгледіти його потенціал, щоб продовжувати працювати. Але, так чи інакше, сезон відкритий і нас чекає приголомшлива серія »- Байрон Скотт (Byron Scott) власник FourForty MTB Park.

Наступна зупинка Національної Серії відбудеться в Napier вже в наступні вихідні, і гонка обіцяє бути дуже цікавою. Траса обіцяє як жорсткі, так і «крутильні» ділянки, тому гонщики, які не дружать зі своїми ногами, можуть попрощатися з подіумом.



Результати Топ-6 Elite Men:

1. Wyn Masters 02:27.977
2. Keegan Wright 02:31.066
3. Peter Bethell 02:32.936
4. Louis Hamilton 02:33.649 
5. Emyr Davis 02:33.950
6. Brook MacDonald 02:34.588

А тепер давайте розберемо по дог-бонам кісткам GT Fury Віна і Брука і взнаємо секрети новозеландців, починаючих гоночний сезон.





Рама і геометрія

Обидва гонщика володіють серійними рамами 2017, але в різних розмірах. Вибір 185-сантиметрового Віна - L (reach 456мм), тоді як Брук (170см) катається на М-ці, коротше на 26мм. При цьому обидва байка, як всі інші, що поставляються в чотирьох розмірах XS-L, мають однакову висоту (stack), що дорівнює 615мм. Обстежуючи байк Віна, ми також побачили рульову колонку angleset, розгорнуту назад і додавшу 1 градус до 63-м, покладеним GT Fury по штату. «Це трохи додає зчеплення переднього колеса мого байка, і взагалі, це нормально, що мій стиль катання відрізняється від Брука» - сказав Мастерс, перш ніж почати пояснювати, що йому подобається кататися в позі «чайки», зміщуючись вперед.

Говорячи про Брука, Він сказав, що вважає за краще центральну посадку, а коли Бульдог «звисає тому, він стає просто диким».

Амортизатори та їх налаштування

Незважаючи на 15-сантиметрову різницю в зрості, вага Брука і Віна приблизно однакова і коливається в районі 85 кг. Не дивно, що тиск в амортизаторах байків обох райдерів мало відрізняється. Він каже, що зазвичай накачує в Fox 40 83-85PSI, але, в залежності від траси, може спустити вилку до 81PSI. Тиск в задньому амортизаторі Float X2 - 190-200PSI, але для траси FourForty Він випустив з нього трохи повітря: «Новозеландські траси гладкі, м'якша підвіска додає зчеплення». Налаштування Брука схожі: 82 і 195PSI відповідно.



Багато хто з топ-гонщиків часто встановлюють в амортизатори додаткові спейсери з метою зробити роботу підвіски більш прогресивною і Він з Бруком - не виняток. «У мене їх по шість і в вилці, і в задньому амортизаторі, тому підвіска здається досить жорсткою». Ті ж налаштування в вилці використовує Брук, а в його задньому амортизаторі встановлено 7 спейсерів.

Обидва райдери рідко користуються пружинними амортизаторами через їх занадто лінійну роботу, але ставили їх на Кубку світу в Val di Sole, настільки жорсткою, за словами Мастерса, була траса. «Я тоді поставив X2 з пружиною 450 in / lb, а Брук - 475. Мій вибір був пов'язаний з особливостями моєї посадки» - пояснив Він цю різницю. Брук з ним згоден: «Зараз я катаюся на повітрі, лінійна робота пружини мені не дуже подобається».

Протягом сезону Він і Брук відвідують багато місць по всьому світу, катаються по різних трасах, але не надто переймаються з настройками амортизаторів під кожну з них. Мастерс висловився за обох: «Коли мені комфортно - я щасливий. Я не люблю занадто довго возитися з настройками, якщо захопитися, можна отримати зворотний результат і все зіпсувати ». Що ж, досить мудро, в стилі Віна Мастерса.



«Загалом, так, але я трохи більш вимогливий. Мені подобається плюш на початку ходу, але чим більше підвіска протискується, тим більше вона повинна опиратися. Це стосується як переднього, так і заднього амортизаторів »- уточнив Брук. «Головне для мене - це відчуття« держака », відчуття, що байк має хороше зчеплення з трасою. Але я не дуже примхливий. На початку сезону я проводжу основні настройки підвіски, а потім «танцюю» від цих налаштувань в залежності від типу і стану трас, по яких проходять гонки. Наскільки трохи? Трохи, два-три клацання високо- або низкоскоростної компресії, нічого особливого ».

Трансмісія, управління та інші дрібниці



Байки новозеландців однаково одягнені в передні зірки 36 зубів і 10-швидкісні касети Shimano Saint. Але Брук користується тільки вісьмома зірками: «Я заблокував дві верхніх зірки, так як практично ними не користуюся, але головна причина зробити це - позбавити себе проблем, пов'язаних з ризиком потрапляння ланцюга в спиці».



Рулі, встановлені на байках Віна і Брука мають однакову ширину - 780 міліметрів, але на відміну від Race Face Atlas, який є штатним елементом, комплектуючих GT Fury і повністю влаштовує Брука, Він поставив на свій байк карбоновий SIXC. Відповідаючи на питання «навіщо?» Мастерс лукаво вимовив: «Мені дуже хочеться сказати, що через ширину 900мм». Цікаво, ви б повірили його відповіді?



Є різниця і в виборі покришок. Вибір Віна Мастерса - Schwalbe Magic Mary DH 2.35 '' для заднього колеса і така ж покришка, але в більш легкій і накатистій версії Super Gravity - для переднього. Брук вважає за краще ту ж модель, але в брутальному розмірі 2.5 '' і з захисним комплектом Procore, встановленим в задню покришку: «Взагалі-то я катаюся не твердо, просто одного разу мені дали цю« антипробивайку », я її поставив і зрозумів, що вона мені подобається".



На закінчення Він Мастерс дав дуже важливу пораду всім, хто збирається на Кубок світу DH 2017: «Вам обов'язково знадобиться фіксована передача, вона допоможе вам крутити педалі. І не забудьте про гальма Shimano Saint, тільки вони в цьому випадку вас зупинять ». У цього кудлатого витівника завжди є багато порад і ось ще одна: «Налаштовуючи підвіску, не дуже захоплюйтеся компресією і не дуже зменшуйте тиск повітря в амортизаторах».

За матеріалами pinkbike.com.

І невелике відео з першого етапу Кубка Нової Зеландії.





всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.