GT: Третій етап EWS. Шотландська історія. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Третій етап EWS. Шотландська історія

06 червня 2015

Третій етап Світової Серії Ендуро, що пройшов в минулі вихідні в рамках байк-фестивалю в Tweedlove (Шотландія) через лише тиждень після другого, ірландського етапу, відразу придбав деяку особливість. Вона полягала в тому, що райдерам, які за два тренувальних і один змагальний день EWS # 2 накатали майже 150 кілометрів по пагорбах Wicklow і порядком вимоталися, було надано всього лише два дні на трансфер і відпочинок, після яких вони повинні приступити до тренувань і підготовки до нових битв. І, треба сказати, до битв неабияких, бо в Шотландії їх вже чекали 8 спецділянок загальною протяжністю більше 80 кілометрів і набором висоти 2700 метрів (включаючи трансфери, які, як і в Ірландії, райдерам належить подолати суворо самостійно). Деякі з СД, оновлені з минулорічного етапу, розташовані по мальовничих пагорбах, що оточують містечко Innerleithen ставше ненадовго центром подій. А нові спецділянки повністю окупували схил околишньої гори Glentress.



Ось в таких непростих умовах виявилися Мартін Мейес і Ден Афертон, перед якими, як і перед іншими учасниками третього етапу EWS стояв вибір: економити сили на тренуваннях або покластися на свою фізичну підготовку і використовувати всі три дні, виділені для практики, щоб ближче познайомитися з трасами спецділянок. Турбота про GT Sanction обох райдерів знову відведена механікам Марку Моріссену (Mark Maurissen) і Оллі Дейві (Olly Davey).



Мартін вже був у Tweedlove на торішньому етапі EWS, що запам'ятався йому сідлом, відірваним від GT Force X і встановленим на місце за допомогою велосипедної камери і Седріка Грасіі (Cedric Gracia). Ден, будучи травмованим, був присутній тоді як група підтримки молодого спортсмена, таким чином, можна сказати, що цього року він вперше бере участь у гонці в Шотландії після того, як попрощався з даунхілом.

Перший гоночний день пропонує 4 спецділянки загальною протяжністю 7.15 кілометрів і скиданням висоти 1152 метра. З урахуванням трансферів райдерів очікує 58 кілометрів і 1350 метрів набору. Повний асортимент принад у вигляді кам'яних секцій, технічних дільнок, флоу-сінглтреків, вузьких лісових стежок з корінням гарантовано! Найбільш вражаючою виглядає СД4 - двокілометровий технічний трейл з крутим ухилом (скидання 366 метрів). Саме там збереться сама гучна юрба шотландських уболівальників, відома своєю несамовитістю.



Другий день - не менш захоплюючий і ще більш важкий! 4 спецділянки і 12.7 кілометрів зі скиданням 1127 метрів. Додамо трансфери і отримаємо в підсумку 35 кілометрів з набором 1345 метрів. Найбільш вподобана Мартіну - знайома йому з минулого року СД7, коротка, швидка і технічна. Завершує гонку найдовша на цьому етапі, п'ятикілометрова восьма СД, на якій доведеться неабияк попрацювати педалями, втім, не забуваючи про численні плоскі повороти і слизькі коріння.

Погода, що стала в Ірландії несподівано привітною, як ніби схаменулася і видала учасникам EWS # 3 свій повний асортимент - сонце, яке раптово щільно закривалося хмарами, і проливний холодний дощ. Постійний сильний вітер, здуваючий їх - знову залита сонцем долина і - повторення колишнього сценарію. Температура в дні тренувань - усього 5-6 градусів зі слабким натяком на потепління до +10 до неділі (ах, якщо так все і було ...).



І Ден, і Мартін знаходяться в хорошій фізичній формі. Четверте місце, отримане Мартіном в Ірландії, мотивує його на кращий результат. Ден закінчив гонку десятим і зараз сподівається зловити свій ритм раніше, ніж до передостанньої СД. До третього етапу вони обидва трохи піднялися в рейтингу, і будуть стартувати в більш сильній компанії: Мартін з номером 10 восьмим від кінця списку, а Ден - №31 і двадцять першого.



Після першого дня тренувань, що пройшов у середу під періодично поливаючим траси дощем, Афертон оцінив перші чотири спецділянки як «цікаві, але підступні й змушують задуматися про збереження залишків сил на другий день змагань». Мейес сказав, що йому все подобається, крім, мабуть, «дощу, який зробив першу спецділянку занадто крутильною». Прогноз на другий день тренувань, та й на обидва змагальних дня, за словами Мартіна «також не додає оптимізму». Четвер Ден і Мартін присвятять тренуванням на СД5-8, а п'ятницю - відпочинку перед гонкою.

Після тренувальних прикаток, що пройшли під дощами, перший день гонки видався сонячним і святковим. До моменту старту Топ30 траси спецділянок першого дня остаточно підсохли до стану «місцями запорошених». Крім цього, це був відмінний день для юних райдерів, щоб долучитися до ендуро!



Перша спецділянка. Важка фізично і не прощає помилок. Відразу зі старту - флоу-сінглтрек серед заростей вересу, проте часто перериваючийся скельниами, який змушує постійно змінювати ритм і посилено працювати педалями. Ден Афертон - 19-й з часом 4: 36.29. Мартін Мейес, не приділяючи верхнім секціям достатньо уваги на тренуваннях і постійно втрачаючий швидкість - тільки 35-й (4: 46.04). Переможець СД1 - швейцарець Рене Уілдхебер (Rene Wildhaber).

Щодо короткої (1.7 км) СД2 проходила по одній із старих даунхільних трас. Тут Мартін трохи зміцнив свої позиції - 16-е місце і 3: 53.41 (+0: 11.09). Ден Афертон - 26-й з часом 4: 00.26 (+0: 17.94). Переможець другої спецділянки - американець Річі Рьюд (Richie Rude).



Третя спецділянка була не набагато довше за другу, але була відзначена як сама технічно складна на цьому етапі. Траса зі старту пірнала в крутий яр і далі проходила по руслу висохлої річки з численними природними уступами. Добре накотивши її на тренуваннях, Ден Афертон мав чудовий шанс на успіх, але падіння в нижній секції відкинуло його на 42-е місце (3: 31.10). Мартін Мейес - 33-й (3: 29.52). Перемогу на СД3 святкував герой другого етапу EWS ірландець Грег Каллаган (Greg Callaghan).

Завершальний перший лінь гонок СД4 представляла собою довгий спуск, що проходить в густому лісі і петляє між деревами. Ден Афертон закінчив його 16-м (4: 36.76), а Мартін Мейес, з секундним від Дена відставанням, зайняв 18-й рядок. Переможець четвертої стадії - місцевий райдер Руарід Каннінгем (Ruaridh Cunningham).

Поточним лідером першого дня третього етапу EWS стає Річі Рьюд. Неабияк стомлений Ден Афертон займає 19-е місце (+0: 52.49), а Мартін Мейес - 22-й (+0: 55.02).



Ранок другого гоночного дня зустріло гонщиків різким погіршенням погоди. Посилюючийся по ходу дня дощ, сильне зниження температури (незважаючи на сприятливий попередній прогноз) і шквальний вітер змусили організаторів прийняти непросте рішення про скасування шостої і сьомої спецділянок. Більше того, піклуючись про учасників, організатори настійно не рекомендували їм з'являтися на старті раніше, ніж за 15 хвилин до їх старту. Більшість учасників, включаючи команду GT Factory Racing, сприйняло скасування двох секцій не тільки з розумінням, але й не без ентузіазму. Але, щоб райдери сильно не раділи, організатори дали їм бонус - розширену версію СД8, що включила в себе верхню частину шостої спецділянки. Такий несподіваний маневр зробив і без того найдовшу і фізично складну трасу ще довше і важче, збільшивши час її проходження до 12 хвилин.

П'ята спецділянка, що відкриває другий гоночний день, стала найуспішнішою для Мартіна Мейес - 4-е місце, 4: 32.98 і +0: 07.38 від переможця, француза Флоріана Ніколаї (Florian Nicolai). Ден Афертон теж трохи поправив свої позиції, закінчивши 13-м з 4: 35.45.



Сама звіряча, восьма стадія стала непростим випробуванням як для Дена, так і для Мартіна, що зайняли на ній 20-е (11: 59.43) і 12-е (12: 06.69) місця відповідно. Краще за інших з нею, так само як і з жорсткими погодними умовами впорався новозеландський райдер Джастін Леово (Justin Leov). Перемога на СД8 дозволила йому залишити поточне п'яте місце загального заліку і стати переможцем третього етапу Світової Серії Ендуро. Мартін Мейес -12-й у загальному заліку. Ден Афертон - 18-й.

Відразу після гонки Мартін поділився своїми враженнями: «Це були важкі дні, особливо перший день перегонів. Сьогодні було легше, але не можу сказати, що я насолоджувався трасами. Це були не найкращі мої змагання, я розраховував на більш високе місце в рейтингу ».
Ден Афертон: «Шотландські траси - дуже складні і важкі, ще складніше і важче їх зробила погода. Незважаючи на три дні тренувань і достатню кількість часу, виділеного нам на підйоми до спецділянок, потрібно бути дуже сильною людиною, щоб через два дні після Ірландії знову бути готовим до перегонів ».
Ден Браун, менеджер команди сказав: «Звичайно, це - не ті результати, що ми чекали від Дена і Мартіна, але, не дивлячись на всі труднощі, протягом двох днів ми спостерігали їх рішучість боротися до кінця. Побачимося в липні у Франції ».



Результати третього етапу EWS:

1. Justin LEOV 32: 23.83
2. Florian NICOLAI 32: 27.18 +0: 03.35
3. Greg CALLAGHAN 32: 30.44 +0: 06.61
12. Martin MAES 33: 19.35 +0: 55.52
18. Dan ATHERTON 33: 36.45 +1: 12.62

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.