0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Срібло X-Games і звання «Народний Улюбленець»

07 травня 2021

Друге місце і звання Fan Favorite - такий результат концептуальної праці, вкладеної фрірайд- вікінгом GT Wing Project Бразі Веставіком в ролик, представлений на відео-контест X-Games Real MTB 2021. Скажені дропи і прольоти, унікальні трюки і супутній їм артистизм, музика, спеціально створена для цієї роботи, і пульсуюча через край енергетика показали, що, незважаючи на похмурі норвезькі пейзажі, майбутнє фрірайду Бразі бачить світлим і цілком життєздатним. Вже ліг шквал обурення, що пронісся по профільним сайтам і соц.мережам в зв'язку з рішенням суддів, який став для багатьох несподіваним після переконливої ​​перемоги у відкритому голосуванні. І GT Bicycles вирішили поговорити в Веставіком про його срібло, про його мотивації і, звичайно, про закулісся знімального процесу.

По-перше, вітаємо! Твоя робота вийшла по-справжньому епічною і отримала багато зізнань у любові від маунтінбайкерів, як сповідуючих фрірайд, так і йому співчуваючих. Як це - бачити зворотний зв'язок спільноти і відчувати її підтримку?

Все це здається мені чимось нереальним. Я бачу і читаю всі ці коментарії і не можу повірити, що ми це зробили! Ні я, ні Blur Media не могли уявити собі нічого подібного. Ми думали: «Ок, можливо, ролик комусь просто сподобається, у когось викличе якісь почуття. Хтось скаже, що це недостатньо красиво і динамічно, дуже важко або навіть небезпечно», але побачити в коментарях стільки розуміння любові до стилю - це справжнє божевілля. Це дивно і дуже приємно.

Спеціально для цього відео ти і твоя команда побудували кілька монументальних конструкцій. Скільки часу зайняли вибір локації і її підготовка до зйомок?

Це тривало з кінця вересня по кінець січня. Ми працювали щодня, і я думаю, що за все своє життя я ніколи так мало не катався, як в цей період. По суті, я сідав на байк, коли якийсь елемент був побудований і було потрібно його перевірити, а потім ми знову копали і часто до півночі. Здебільшого ми не створювали нові трейли, а рятували старі, сильно постраждалі від дощів і снігу. Мішками привозили підкладку і будували дренажі. Я не знаю, скільки саме годин пішло на будівництво, це було схоже на життя в лісі. Я повертався додому (часто після півночі) і просто лягав спати, щоб вранці прокинутися і знову йти копати. І так чотири місяці кожен день. Особливо було важко, коли прогноз погоди давав можливість розпочати зйомки. Щоб встигнути закінчити сегмент і не упустити цей шанс, ми працювали ще інтенсивніше, а коли з'являлося «вікно» виходили знімати, потім знову копали і будували до наступного «просвіту». І так тривало чотири місяці. 



Скільки у тебе було помічників? Хто вони?

В основному, мені допомагали мої друзі - Сондре (15) і Еліас (14). Вони класні маунтінбайкери і, як і я, люблять копати, але обидва вони ходять в школу, так що включалися в роботу вони щодня, але у вільний від занять час. Проте, вони пройшли весь процес. Крім них мені трохи допомагали мій батько, дідусь і два товариша, які взяли участь у роботі над двома сегментами. Один з моїх друзів, що живе в шести годинах, приїхав і жив у мене три дні, коли ми працювали над одним з дропів. Разом ми стали невеликою але міцною командою.

В кінці зйомок ти впав і зламав ногу. Розкажи, як це сталося?

Зараз я б не хотів заглиблюватися в подробиці. Ми вирішили зробити ще одне відео з подробицями все, що з нами відбувалося: будівництва, обкатки, падінь ... Словом, це буде відповідь на піднявшийся з мережі галас і численні запитання. Тут буде зібрано все, що не ввійшло в конкурсний фільм і ми трохи розповімо про це. Так що нехай поки це залишиться секретом, інтригою до виходу «розширеної» версії ролика.

Добре. Скажи тоді, ця травма вплинула на зйомки або до її моменту ти вже встиг зробити все, що планував?

Я вважаю, що частково це сталося тому, що я був як би «замкнений» в цьому проекті. Розумієш, я не міг сказати «досить» і зупинитися. Тому що, крім їжі та сну, єдине, про що я постійно думав - це «додати і поліпшити» і я хотів це зробити. Наприклад, якщо раніше, в жовтні, я вже робив розворот на 360 на колоді, то в цей раз я хотів додати до нього кренкфліп. І так майже в кожному епізоді зйомок. Думаю, якщо б падіння з цієї колоди не закінчилося переломом щиколотки, я б не зупинився і тоді невідомо, до чого б це призвело. Так що в деякому роді добре, що це сталося і з'явився привід сказати: «Ок, ми закінчили. В нас достатньо матеріалу, давайте його редагувати ». Інакше ми б думали, що потрібно продовжувати і піднімати планку на наступний рівень.

Чи залишилося щось, що ти хотів зробити, але залишив «у столі»?

Практично ні. Якщо чесно, я побоювався отримати травму до того, як проект буде закінчений. Але з іншого боку я хотів отримати якомога більше матеріалу, з якого зміг би вибрати найцікавіші і красиві кадри. І як раз перед тим, як я зрозумів, що дійсно дуже втомився від будівництва і вогкості, я вже уявляв, що ми маємо досить, щоб почати монтаж. Особливих планів на зйомки ми не будували, майже всі нові ідеї прийшли в процесі будівництва. Часто ми починали одне, в процесі роботи з'являлися нові ідеї і в результаті виходило щось зовсім інше. 



Що стало найважчим моментом під час знімальних сесій? Споруда самої фігури, посадка трюку або ментальні бар'єри?

Думаю, що вихід з мануала на тейл-віп на двухпідвісі. Я робив це раніше, але на хардтейлі і не уявляв, наскільки це важко, щоб зробити все правильно. Мене постійно кидало то вперед, то назад і я стільки разів падав, перш ніж посадив його. А найстрашніше було під час виконання half cab на вузькому шорі. Ми добудували його пізно ввечері, а наступного ранку він раптом здався мені нереально високим, набагато вище ніж я уявляв. Я не знаю, що тоді сталося, але, коли я вперше викотив на «скінні», у мене в голові виник якийсь блок, переднє колесо байка злетіло вниз і я жорстко впав на голову. Після цього ми надовго застряли на цьому шорі і цьому трюку. Від страху і хвилювання ми майже не розмовляли, ми просто кричали один на одного. Щоб виконати задумане, мені довелося неодноразово підніматися, після падіння у мене боліла голова, але ми продовжували, поки захоплене «AHHH !!» не сповістило на весь ліс, що в нас вийшло. 

А який улюблений момент і чому?

Та той же half cab. Частково тому, що він став найважчим, а відсутність фрікостера чи інших пристосувань, що перешкоджають обертанню шатунів під час руху назад, робить його хитрим. Судячи, за відгуками в коментарях, цей момент вдався і деякі відзначивші його люди, думають, що я скористався фрікостером.

До речі, про коментарі. Багато-хто відзначив твої дропи як величезні, але в той же час здивувалися дуже короткою зоною приземлення. У чому причина будувати саме так, чому ти не зробив викочування довшими і як з ними правився?

Якщо чесно, я не замислювався про це. Я дуже люблю цей ліс і ці пагорби, тут я катався, будучи ще дитиною, і як тільки в мені прокинувся трейлбілбер, я завжди будував саме так. Зараз я теж часто чую: «Ого! А як тут потрапити в приземлення? » і все таке. Я не думав про це, тому що це мої домашні трейли і будував я їх під себе. Можливо, інші райдери, скориставшись довшим приземленням могли б посадити цей дроп на більшій швидкості або включити в стрибок з нього який-небудь трюк або обертання ... Я будую із своїх уявлень, хочете більшого? Ок, зробіть і покажіть. Я не з тих, хто бачить своє призначення в мотивації і натхненні для інших. Я просто роблю те, що дійсно люблю. І ще: більшу частину натхнення я отримую не з фільмів про маунтінбайк. Набагато частіше і більше я дивлюся відео з катанням на скейті, BMX або лижах. Напевно, левову мотивуючу мене частку я отримую звідти. 



Ми чули про твою щільну роботу зі знімальною групою Blur Media. Розкажи, на чому грунтується ваша співпраця і як ви її бачите? Зокрема, про народження цього проекту.

У нас вільна форма спілкування. Пам'ятаю ми сидимо в офісі Blur і працюємо над монтажем привезеного з Trysil фільму B-Rage, як приходить запрошення на контест, яке спочатку ми прийняли за фейк. Але, зустрівшись з Клеєм (Clay Harper), ми переконалися в його реальності і разом почали будувати плани і генерувати ідеї. Тоді вони істотно відрізнялися від кінцевого результату. Повторю, що саме вільне спілкування допомагає нам на кожному етапі, від обміну ідеями до фінального редагування. Ми спілкуємося як кращі друзі. Коли ми копали, я показував їм свої задумки і питав їх думку. А коли нас підтискав час, вони просто приїжджали, лізли в бруд і копали поруч зі мною. Ми багато що робимо разом і настільки добре відчуваємо одне одного, що я іноді думаю, що і катаються вони не гірше, ніж знімають. Ми не боїмося ділитися один з одним думками і це чудово. Я б не хотів для себе іншої команди.

Як це - взяти в X-Games срібну медаль?

Це нереально круто! Опинитися на подіумі поруч з Семенюком (Brandon Semenuk) і Зінком (Cam Zink) було більше ніж межа мрій. Коли я був дитиною, Зінк був одним з моїх кумирів, я до дірок затер диск, щодня переглядаючи New World Disorder 7. Мені потрібен час, щоб повністю усвідомити це.

Кого хочеш подякувати?

Я не припускав, що подібне зі мною може трапитися і хочу сказати спасибі всім, що підтримали наше відео. У мене і Blur є кілька спільних проектів і я радий, що багато речей ми бачимо однаково. Дізнатися, що стільки багато людей бачать їх так само, як і ми - це чудово!
Величезна подяка всім залученим в цей проект: Blur Media, моїм друзям-помічникам, моєму батькові і всій моїй сім'ї, годувала мене і прала мої речі, коли я повертався додому. Без цих людей нічого б не було.
Спасибі Mysen, моєму рідному маленькому містечку. У нас немає великих гір, всі мої споруди знаходяться на невеликих пагорбах і в двох хвилинах від порога мого будинку. Наприклад, виліт і приземлення дропа, який я стрибаю в кінці, покриває майже весь схил одного з найбільших місцевих пагорбів. Але серед них, з перепадом висоти всього два десятка метрів, я відчуваю себе як Кем Зінк в Юті. Мої місця навчили мене задовольнятися малим, по-особливому думати і на максимум використовувати те, що у тебе є. 




всі новини
Оцінити:  
 

Теги: gt, brage vestavik, x games, Велосипеди

Акції і знижки

Знижка 40% на зимову колекцію 2020/2021!
Знижки від 25 до 50% на літню колекцію 2020!
Подарункові сертифікати Драйв-Спорт!
Знижки для спортсменів, інструкторів та для спортивних шкіл!
всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.