GT Sanction, вподобаний Marco Milivinti. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT Sanction, вподобаний Marco Milivinti

03 грудня 2014

Кілька днів тому ми розповіли вам про дивовижне одночасне тестування відразу п'ятнадцяти байків ендуро, яке провів журнал MTB - Mag. Нагадаємо, що переможцем цього випробування став GT Sanction. У команді з шести тестерів, що насилували велосипеди на трейлах італійського Punta Ala в течії п'яти днів, взяв участь Марко Мілівінті (Marco Milivinti), діючий переможець серії Superenduro 2014 і колишній чемпіон Італії по даунхілу. Сьогодні він поділиться своїми думками про переможця порівняльного тесту і розповість, чим саме йому так сподобався GT Sanction.

Заключний день тестів залишився для мене найцікавішим, оскільки цього дня мені довелося перевірити велосипеди від трьох гігантів велоіндустрії : Specialized, Santa Cruz і GT. Sanction був останнім байком, на якому я катався, і мені він сподобався більше за інших.

Слід сказати, що GT Sanction, як і деякі інші тестовані байки, мав кастомну комплектацію, в якій виділялися вилка Bos Deville і колеса Crank Brothers Iodine 3.
Колеса не здалися мені чимось видатним, хоча мені сподобалося, що вони витримали усі навантаження, які я їм дав.
А ось вилка залишила дуже приємні враження про свою роботу. Їй, і справді, можна довіритися. Вона дуже чутлива на початку ходу, але не "провалюється" і має чудову прогресію у кінці ходу, особливо при зустрічі з великими перешкодами. Проте вважаю, що і з новою вилкою Fox 36 велосипед поводитиметься не гірше.


GT Sanction - один з небагатьох велосипедів цієї категорії, що використовують віддалене управління налаштуваннями амортизатора (у заводській комплектації - і вилки теж).
 
Незважаючи на подовжену верхню трубу, посадка на GT Sanction (розмір M) комфортна і відчувається як на звичайному велосипеді цієї ростовки. Колісна база - 1190 міліметрів, що дещо більше параметра, заявленого виробником. У цьому "винна" 170-міліметрова вилка, що збільшила відстань між осями коліс.

35-міліметрове кріплення виноса з кермом і кут рульової колонки 65.5 градусів натякають, що цей велосипед розроблений в основному для спусків. Він і зовні виглядає як міні- DH байк.

Його задня підвіска здатна проковтнути будь-яку перешкоду, але залишається досить пружною, коли вам це треба. Це вселяє почуття безпеки. Особливо на трейлах з жорсткими секціями, подібно до  Rock - Oh, що в Пунта-Алі. Підвіска чуйна і доброзичлива до банні-хопам, "утиску" байка в контрухилах і іншим іграм на трейлах. 


Марко упевнено пролітає камені.

У каменях велосипед добре збалансований і слухняний. Він стабільний і на швидкісних ділянках, коли трейл вирівнюється і стає гладшим. Він добре управляється і стійкий в поворотах, прекрасно проявивший себе в нижній частині трейла 301 (для тих, хто знає цей трейл). Проте, незважаючи на чудову поведінку велосипеда в технічних секціях, його здатність до різких прискорень дещо уповільнена, але це - не те, що є його головним завданням.

Щоб отримати усе можливе від цього велосипеда, вам потрібна агресивна посадка, зі зміщенням  центру тяжіння ближче до керма. І ще, це - не найлегший велосипед з тих, на яких мені довелося кататися за п'ять днів тестування.


У поворотах з великим радіусом Sanction чуйний і стабільний.

У підйоми Sanction їде добре завдяки підвісці i - Drive і регулюванням амортизатора. Ви відразу відчуєте, як система практично повністю знищує удари по педалях (bobbing). Видалене управління амортизатором дозволяє встановити його в напіввідкритому положенні (Trail), чим не можуть похвастати деякі інші наші "піддослідні". На мою думку, ця опція - необхідність для велосипедів цієї категорії.

Я не можу стверджувати, чи буде цей байк найшвидшим в перегонах ендуро, але знаю напевно, що у нього є все для цього необхідне, і в перегонах воно не лише згодиться, але і максимально використовуватиметься.

Купив би я його?

Мій стиль катання зміщений убік "гравіті", але мені потрібний велосипед, який уміє робити все. З цієї точки зору я можу сказати, що так, я б купив його. Він здатний проявити себе в перегонах ендуро або на трейлах у байк-парках. Він може дуже багато, катаючись на ньому, я отримав безліч задоволення.
Проте якщо вам треба багато і важко крутити педалями, Sanction буде не самим кращим вибором, і вашим друзям у кінці підйомів доведеться очікувати вас. Але у разі, якщо підйоми - не ваша стихія, то цей байк вам безперечно сподобається.

За матеріалами mtb - mag.com.

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: gt, enduro, gt sanction, Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.