GT Sanction Pro 2016. Огляд та інтерв'ю з його творцем. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT Sanction Pro 2016. Огляд та інтерв'ю з його творцем

02 березня 2016

На відміну від більшості своїх однокласників, записаних в групу за величиною ходу підвіски, GT Sanction ніколи не позиціонувався своїми батьками як велосипед для All-Mountain, такий собі «майстер-на-всі-руки», універсал/легковаговик/мандрівник. Його справжня спеціалізація - гонки по самим агресивним трейлам, там, де царює магічне слово «ендуро», незважаючи на свою сьогоднішню популярність, ще пару років назад означало досить вузький сегмент сцени маунтінбайку. Настільки вузький, що в минулому році в багатьох країнах (включаючи США) GT Sanction був представлений лише як фреймсет, а доказ агресивних намірів з'явився слідом за ним комплітом було виражено в комплектації, в більшій мірі гідної даунхільного байка, ніж «шукача АМ-пригод» . 



Познайомившись з новим байком від GT, зберігачі «Біблії Байк-тестів» bikemag.com, від імені яких далі піде розповідь, записали в неї ще один розділ. Одкровення від Sanction Pro 2016, придбане підвіскою ходом 170/160 міліметрів перед/зад під керуванням Fox і єдиною передньою зіркою, обрамлена повноцінним заспокоювачем ланцюга. Колесами, побудованими на втулках Shimano SLX c обіддям Stan's Rapid 30, готовими прийняти в свої обійми Maxxis High Roller II 2.4 "безкамерний. Відразу скажемо, що вони витримали всі випали на їхню долю, хоча на перший погляд ширина обода 25мм не надихає на впевненість в їх живучості так, як це демонструють інші компоненти. Тим більше, що з урахуванням їх «худорлявості» загальна брутальність байка потягнула на вагах чималі 33 фунта (14.9кг).



Неначе пам'ятаючи, що своїм народженням він зобов'язаний даунхільному байку, на всі наші ривки педалями Sanction Pro реагував зі спокійною незворушністю, але цілком чуйно. В цілому, в підйом він їде легко, просто не швидко. Налаштовуючи підвіску, ми зробили амортизатори трохи жорсткішими, ніж було необхідно, але не з метою посилити чутливість байка до педалювання, а з бажання трохи підняти посадку (так нам здалося зручніше). По-перше, з проблемою «розкачки» підвіски I-Drive і сам прекрасно справляється, а по-друге, місія, яку ми на себе поклали - перевірити байк на спусках, близьких по ухилу і рельєфу до тру-ендуро, а не в апхілі.



«Похитавши» підвіску I-Drive, яка використовується Sanction, ми зійшлися на думці, що її робота відрізняється від тієї, яку пропонує більшість раніше перевірених нами підвісів-середньоходів. На ділі це виразилося в її більшій податливості до швидких середніх і великих ударів. У «садах каменів» і найбільш грубих секціях нашого тестового трейлу, ми відчували себе чудово, майже як на даунхільному байці. Ми не могли поскаржитися на брак ходу підвіски, включаючи всі випадки, коли він був особливо необхідний, і, не дивлячись на те, що ми налаштували її досить жорстко, навіть найзапекліші удари об каміння і ями не стрясали наші м'язи.




Коли ж ухил став пологим, повороти - різкими, а швидкість знизилася, Sanction залишався все таким же ставним, як великий байк. Його пологі кути, хід підвіски і довга колісна база стали протестувати, вимагаючи від нас додаткових імпульсів, коли з «затичного» віражу ми хотіли вийти з прискоренням. Це потрібно враховувати, якщо для гонок ви вибираєте ендуро-машину, з якої збираєтеся перемагати: деякі траси для цього звіра можуть виявитися занадто ніжними, про що він без сорому відразу ж заявить. У підсумку непогана для среднехода здатність до педалювання укупі зі стабільністю і бронебійністю роблять Sanction відмінним вибором для швидкого і агресивного райдера. Він цілком здатний задовольнити нездоровий апетит свого власника до будь-яких зловживань, які тільки можна знайти на жорсткому трейлі. І чим брутальніше буде цей трейл - тим веселіше буде як для байка, так і для його райдера.
   
Питання та відповіді



GT Bicycles, а точніше, відділ розробок компанії під керівництвом Тодда Сеплеві (Todd Seplavy), випустили Sanction на свободу восени 2014 після майже 15-місячної каторги, проведеної їм на тестах і трасах EWS. Більшість публіки тоді побачили його лише як фреймсет, пофарбований в командні кольори. Популярність ендуро продовжує рости, новий продукт припав до смаку не тільки як гоночний болід, але і як парковий хуліган, тому до нового сезону GT спромоглися на випуск відразу декількох моделей, за допомогою молодшої прихопивши заодно і нишу середнього цінового сегмента.
 
Вернон Фелтон (Vernon Felton) - один з найвідоміших і допитливих веложурналістів. Він - не тільки автор численних оглядів велосипедів і компонентів, не тільки редактор журналу BIKE Mag, а й головний хранитель Bible of Bike Tests, зберігший кілька каверзних питань для своєї чергової жертви - Тодда Сеплеві і його дитища.



VF: Навіщо, власне, цей байк? Для кого він зроблений?
TS: Ми спроектували і зробили Sanction для райдерів, які шукають продукт преміум-рівня для гонок ендуро, байк, гідний трас EWS. Випускаючи його, ми не йшли ні на які компроміси - ми пропонуємо покупцям точно таку ж раму, яка привозить на подіуми Мартіна Мейєс. В руках просунутого райдера цей байк - зброя, в якому він може бути на 100% впевнений, де б він не був: на найспекотніших гоночних трасах або на самих технічних і швидких альпійських трейлах, оснащених підйомниками.
Плануючи комплектацію Sanction Pro, ми орієнтувалися, насамперед, на гонщиків і зібрали його на максимально надійних компонентах, готових в найжорсткіших умовах відпрацьовувати кожен долар, витрачений на байк.



VF: Sanction знаходиться в самому м'язистому і безбаштовому спектрі ендуро. У минулому році ви згадали, що це не АМ, а міні-даунхільний байк, який в змозі привезти (і так, на подив, він робить це непогано!) Вас на вершину гори. Чому ви викреслили його з сегмента All Mountain, і як ваші слова слід розуміти?
TS: Це було сказано навмисно. Ви знаєте, коли ми починали проект під назвою Sanction, ми з самого початку не ставили за мету зробити АМ-байк, тільки «з більш пологим кутом рульової, широким кермом і укороченим виносом». Ми орієнтувалися на EWS, де багато спецділянок, які за складністю можуть конкурувати з трасами Кубка світу з даунхілу. Тому, коли мої друзі запитують мене про вибір між Force і Sanction, я зазвичай пропоную їм чесно відповісти на три прості запитання. 1. Де ви збираєтеся кататися? 2. Наскільки буйним може бути ваше катання? 3. Як часто ви плануєте брати участь в гонках? Відповіді на ці питання визначать вибір байка, який найбільш вам підходить, і допоможуть мудро витратити гроші, зароблені з таким великим трудом.




VF: Які найбільш сильні сторони у цього байка і де це повинно стати в нагоді?
TS: Коли ухил стає крутим, а ландшафт - складним, геометрія велосипеда і його передбачувана поведінка - запорука впевненості і фана райдера, керуючого ним. Байк має бути досить стабільний і мати хороше зчеплення з поверхнею, щоб вміти «прощати» своєму власникові помилки, допущені при, наприклад, «кривих» приземленнях або виборі неправильної траєкторії. Ця особливість Sanction, безпосередньо пов'язана з його геометрією - його бонус, щось на кштаут Super Star в грі Mario Brothers.




VF: Більшість сьогоднішніх супер-байків мають карбонову раму і, ймовірно, тільки тому GT Sanction - не один з них. Чому ви вибрали алюміній?
TS: Те, що геометрія Sanction і його можливості можуть конкурувати з карбоновими ендуро-байками, вже багато що говорить про його раму. Рама з алюмінію здатна провести в гонках не один сезон. Економія на вартості її матеріалу дає можливість райдеру відвідати більшу кількість гонок, жити під час них в готелях, а не наметах, чи не харчуватися локшиною швидкого приготування або в дешевих закусочних ... Або, наприклад, витратити зекономлені кошти на апгрейд байка.



VF: Sanction 2015 вже був предметом нашої уваги. Чи були внесені будь-які зміни в раму цього року?
TS: Ні, рама залишається тією ж самою. Ми лише трохи змінили геометрію байка, додавши 1 сантиметр до ходу вилки.

VF: Комплектація Sanction Pro виглядає несамовито і вражає. Чого ви хотіли добитися, підбираючи до нього компоненти?
TS: Як і рама, кожен компонент Sanction Pro націлений на гонщика ендуро. Кожна деталь байка відповідає його призначенню та протестована на функціональність і надійність. У такій комплектації Sanction Pro готовий до перегонів прямо з коробки і не потребує додаткових вкладень, щоб піти на які, потрібно продати нирку.



VF: Чи є в цьому велосипеді будь-які деталі або особливості, які ви вважаєте важливими і які ми втратили?
TS: А ось за це питання спасибі! Увага продакт-менеджера до деталей - це те, що часто не беруть до уваги не тільки журналісти і покупці, а й навіть дилери. У нашому випадку, як би нерозумно це не звучало, ця увага виражена в парі моментів, таких як покришки 3C (з використанням технології потрійного компаунда) і гальмівні колодки з металевою поверхнею і радіаторами. Ці дві дрібниці, так само як і запасний тримач заднього перемикача комплектують кожен Sanction Pro і вони можуть виявитися зовсім не зайвими, особливо, якщо байк потрапив до вас в руки п'ятничним вечором напередодні грязьової гонки!

За матеріалами bikemag.com

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.