GT: Перший етап EWS - Giant TOA Enduro, Crankworx Rotorua. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Перший етап EWS - Giant TOA Enduro, Crankworx Rotorua

06 квітня 2015

Багато хто його чекав, давно і з наростаючим нетерпінням.
Дочекалися! Перший етап Світової Серії Ендуро відбувся!

Ден Афертон і Мартін Мейес перелетіли в Роторуа з Квінстануна, де тиждень тому вони відсвяткували перемогу (2-е і 1-е місця відповідно) в гонці Torpedo 7 Coronet Enduro, що стала для гонщиків GT Factory Racing Team чудовою передсезонною розкаткою.

Перший етап EWS проходить на північному острові Нової Зеландії, відомому своїми геотермальними басейнами, пагорбами з густими лісами, зарослими папороттю, і вузькими петляючими сінглтреками.

Складний рельєф, в'язкий грунт і велика кількість коренів обіцяють, що етап буде непростим. Складності йому додає і те, що райдери, яким доведеться провести весь день в сідлі, будуть практично позбавлені можливості отримувати будь-яку допомогу ззовні (крім спеціально відведеного для цього часу і місця).

Перелік гонщиків Еліти, і без того вражаючий, посилений повернувшимися після травм до перегонів сильними і досвідченими спортсменами, включаючи екс-чемпіона EWS Джерома Клеменца (Jerome Clementz) і Фабьєна Бареля (Fabien Barel), який штурмом взяв останній етап EWS 2014. Відзначимо і новозеландських знаменитостей в особі Джастіна Леова (Justin Leov) і Віна Мастерса (Wyn Masters), який виграв гонку Giant 2W Enduro, що пройшла тут місяць тому. Не варто скидати з рахунків і «темних конячок» - місцевих райдерів, які не мають поки гучних титулів, але спраглих їх отримати, використовуючи бонус ближчого, ніж у решти, знайомства з трейлами.
Однак Еліта понесла і втрати. Діючий Чемпіон EWS Джаред Грейвс (Jared Graves) пропускає перший етап через травму плеча. Ден і Мартін висловили австралійському гонщику свої жалі. «Немає більш поганого почуття, знаю це по собі, коли отримав аналогічну травму на початку минулого року. Одужуй, приятелю, і якнайшвидшого повернення »- сказав Ден Афертон.


Гонка чекає важка: всі сім спецділянок райдерам належить подолати протягом одного дня. Траси проходять по схилах гори Ngongotaha, спускаючись з її вершини до озера Rotorua. Загальна їх протяжність (включаючи перегони між спецділянками, які гонщики проїдуть своїм ходом, за винятком підйомника до старту сьомої спецділянки) - близько 60 кілометрів з приблизним набором висоти 1800 метрів. Технічно складні секції очікують гонщиків прямо зі старту, на жорсткому скельнику з вулканічних порід. Але найбільші проблеми обіцяє вузький сінглтрек в сирому і повному слизьких коренів лісі Whakarewarewa, що став свідком чималої кількості падінь райдерів під час тренувань. Частинами шостої і сьомої спецділянки стануть старі даунхильні траси і ендуро-версія нижньої частини нової траси, на якій минулої п'ятниці пройшов Crankworx DH. Швидкісні секції, в основному, розташовуються в нижній частині спецділянок, і будуть проходити по місцевим сільськогосподарським угіддям.
Приблизний час перегонів - близько 8-ми годин, включаючи перерви на харчування, технічну допомогу та час, виділений для трансферів.



Опис спецділянок
S1. Tuhuto Ariki - Kataore - Feeder - Tikitapu Reserve. Дистанція - 3.25км, перепад - 325м, приблизний час -10хв.
S2. Kung Fu Walrus. Дистанція - 1.62км, перепад - 180м, приблизний час -5хв.
S3. Frankenfurter - Riff Raff - Rocky Horror. Дистанція - 2.37км, перепад - 340м, приблизний час - 5хв.
S4. Te Tihi O Tawa - Billy. Дистанція - 2.63км, перепад - 220м, приблизний час - 7хв.
S5. Hatu Patu. Дистанція - 1.32км, перепад - 145м, приблизний час - 6хв.
S6. Taniwha - Unridable - Old DH - River - Direct Road - Fools Gold - Taniwha - 24 Carot - Taniwha Left Line. Дистанція - 1.98км, перепад - 310м, приблизний час - 6хв.
S7. Native DH Trail - Mtn Road - Airstrip - Farmland - Crankworx DH (Enduro Variations). Дистанція - 3.27км, перепад - 335м, приблизний час - 9хв.



СД всього: Дистанція - 16.44км, скидання висоти - 1845м, приблизний час - 50хв.
ПД всього: Дистанція - 41.37км, набір висоти - 1880м, приблизний час - 5г57хв.

Мартін Мейес закінчив EWS 2014 10-м, тому на перший етап він отримує 10-й стартовий номер, який дає йому невеликий бонус у вигляді мінімальних шансів обгону. Ден Афертон, який пропустив через травму більше половини гонок, стартує 38-м. Навколишня його компанія - теж вельми сильна, тому ймовірність втрати часу на обгони - невелика.



Дні тренувань пройшли при дуже вологій та спекотній, справжній тропічній погоді. Траси часом заливав дощ, а підсушував їх слабкий вітер. Прогноз на день гонки обіцяє ранковий дощ і температуру 21 градус.

Мартін, ніколи не ганявся в Новій Зеландії (за винятком гонки в Квінстауні, що пройшла трохи більше тижня тому). Ден вже був тут, але крайній раз - в 2006-му році на Чемпіонаті світу. Однак вони обидва мали близько місяця практики, щоб звикнути до особливостей місцевої погоди і грунту. Гоночна мотивація, якою вони обидва заряджені до країв, також повинна послужити їм гарну службу. Численні падіння райдерів під час трьох тренувальних днів, траплялися і з ними, але райдери повністю здорові, повні сил і бажання швидше вийти на старт ...



День перегонів 28 березня, наповнений чарівними трейлами Giant Toa Enduro, міг би стати великим для Дена Афертона і Мартіна Мейес, але ... для обох райдерів цей день став днем ​​розчарування. Ден закінчив його в лікарні, а Мартін - 18-м і з ще більшим бажанням одержати довгоочікувану перемогу в генеральній класифікації EWS.

Перші чотири спецділянки Ден Афертон їхав впевнено і швидко (за протоколами гонки він був 11-м, 5-м, 8-м, 7-м відповідно). Перед п'ятою секцією він займав загальне 7-е місце, але жорстке падіння на голову, що трапилося з ним під час її проходження, відкинуло Дена далеко назад від потенційного Топ10 і змусило зійти з перегонів для медичного обстеження.

Оллі (Olly Davey - механік Дена) розповів: «Це падіння стало причиною серйозного занепокоєння не тільки за голову Дена, але й за його шию, особливо у світлі попередньої травми, після якої Ден відновлювався близько року. Він їхав дійсно круто, але зараз ми дуже турбуємося за нього ».
Численні падіння на тренуваннях стали причиною вибору Мартіном тактики «стабільності». Ця тактика не виправдала себе, оскільки вона стала ворогом швидкості. Але, про все по порядку.

Перша спецділянка, найдовша, найжорсткіша і сама дика через шаліючого натовпа глядачів, що спостерігають за райдерами. Найбільш насичена обгонами і падіннями, перед якими не встояли навіть самі технічні і досвідчені - Барнс (Joe Barnes), Ропелато (Mitch Ropelato), Абсалон (Remy Absalon), Кін (Curtis Keene) і Баррелл (Yoann Barelli). Мартін теж був близький до падіння, але встояв. Однак його проблемою стала швидкість і, як результат - 28-е місце і +53.5 секунди до часу Джерома Клеменца (Jerome Clementz), переможця першої спецділянки (9: 01.19). Справи у Дена Афертона йшли краще, він - 11-й з відставанням від лідера на +23.5 секунди.



Після першої - довгий трансфер до другої, самої віддаленої від решти секцій, спецділянки, прокладеній в глухому лісі. Її траса - коротка, вузька, слизька, з мінливим ритмом і ухилом, а також купою хитрих свічбеків. Мартін, як і більшість райдерів, пройшов її чисто, але знову позначився брак швидкості. Підсумок - лише 22-е місце (+8.96). Ден, звиклий до сирих трас, виглядав переконливіше: 5-й результат (+4.40). Переможець другої спецділянки - новозеландець Джастін Леово (Justin Leov) з часом 3: 29.17.

Третя спецділянка. І знову - коріння, коріння, коріння, які постійно норовлять скинути райдерів з траси навіть, здавалося б, у досить простих місцях. Ден Афертон - восьмий (+3.71), Мартін Мейес - 19-й (+9.35). А переможцем третьої секції знову став Джером Клеменц (3: 32.63).

Четверта спецділянка, незважаючи на те, що вона проходить по більш пологому, ніж попередні секції, рельєфу і дозволяє розвинути велику швидкість, таїла у собі чимало сюрпризів. Райдери GT Factory Racing і тут не змогли відзначитися. Ден продемонстрував відносно спокійний прокат по трасі і - 7-е місце (+3.70). Швидкісні ділянки - коник Мартіна Мейеса, але ця траса допомогла йому лише трохи піднятися в загальному заліку: 16-й (+8.56). Легендарний Джером Клеменц, що осідлав вже третю за гонку спецділянку, наочно показав, що травма, що вибила його з сідла на майже весь торішній сезон, залишилася в минулому - 5: 19.52!



Перш ніж вирушити на найкоротшу п'яту спецділянку, райдерам представилася можливість трохи відпочити, підкріпитися і обмінятися враженнями. Треба сказати, що це було вельми своєчасно, тому що, незважаючи на свою малу протяжність, ця секція, найбільш технічно важка,яка потребує від райдерів максимальної концентрації. На трасі було багато падінь, і Ден Афертон не став винятком. Жорстко приклавшись головою, він абияк зміг фінішувати 49-м, але був змушений знятися з перегонів, щоб відправитися в лікарню. Мартін Мейес, що наробив купу помилок - лише 31-й (+20.81). Переможець цієї спецділянки - ще одна французька легенда, Фаб'єн Барель (Fabien Barel) з часом 3: 18.53.

Шоста спецділянка включала в себе ділянку старої даунхільної траси, добре знайомої Дену Афертону, на жаль, вже покинувшому змагання. Залишився на самоті і пам'ятаючи настанови Дена, отримані від нього на тренуваннях цієї секції, Мартін все-таки зміг підняти прапор GT Factory Racing і гордо принести його на друге місце, відразу за Флоріаном Микола (Florian Nicolai), що показав час 3: 38.23. Відставання Мартіна від переможця - 2.64 секунди.

Сьома спецділянка, завершального першого етапу Світової Серії Ендуро, представляла розширену версію нової даунхільної траси, перегони на якій пройшли напередодні. Тактика їхати стабільно і не ризикувати принесла Мартіну Мейес ті ж плоди - 19-е місце і відставання від переможця на 24.23 секунди. Королем же сьомої секції став знаменитий австралієць Сем Хілл (Sam Hill - 6: 39.26), заїхавший 7-м даунхіл, що пройшов тут добу тому. Другі і треті місця цієї спецділянки також залишилися за новозеландськими спортсменами - Семом Бленкінсопом (Sam Blenkinsop) і, вже згаданим нами раніше, веселуном Віном Мастерсом.

Підсумок дня для Мартіна Мейес - 20-е місце в загальній класифікації. Після гонки Мартін сказав, що очікував кращого результату і засмучений падінням, що трапилося з Деном. Однак Метт Реггі (Matt Wragg), журналіст, що пише для pinkbike, зазначив гарний початок сезону для Мартіна, який «виглядав краще, ніж будь-коли і був швидким, ну, можливо, недостатньо швидким саме для цих перегонів».

Ну і на завершення - підбадьорлива новина від директора команди GT Factory Racing Дена Брауна, який сказав: «Ми всі дуже раді, що з Деном все в порядку. Його результати на перших чотирьох спецділянках є ознакою його чудової форми і бажання перемог, шлях до яких він обов'язково продовжить на наступних етапах серії ».

Результати Giant TOA Enduro:

1. Jerome Clementz 35.20.46
2. Fabien Barel 35: 33.19 +12.73
3. Wyn Masters 35: 35.67 +15.21
18. Martin Maes 37.04.61 +1.44.15

Хочете подивитися найяскравіші моменти перегонів? Приємного перегляду:



З нетерпінням чекаємо наступного, «смарагдового» етапу EWS, який, нагадаємо, відбудеться за підтримки Chain Reaction Cycles і пройде 24 травня в окрузі Wicklow (Ірландія). До зустрічі!
всі новини
Оцінити:  
 

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.