GT: Мартін Мейєс. В очікуванні нового і вдалого для себе сезону. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Мартін Мейєс. В очікуванні нового і вдалого для себе сезону

10 лютого 2016

Карколомна кар'єра цього шістнадцятирічного юнака почалася в 2012-му році, на гонці The Superenduro Of Nations, що проходила поблизу італійського курорту Sauze d'Oulx, коли Мартін Мейєс вперше попався на очі Atherton Racing, що призвели його через кілька місяців буквально за руку підписувати контракт з GT Bicycles. Вже в наступному році молоде бельгійське дарування не тільки домінувало в юніорській категорії EWS, але посіло третє місце в абсолютному заліку етапу в Finale Ligure і стало шостим в генеральній класифікації Світової Серії Ендуро 2013. Не бачачи для себе конкуренції в «юніорах», Мейєс на два роки раніше терміну починає сезон 2014 у дорослій категорії і закінчує його в Топ10 EWS, а в минулому році піднімається на вже 6-е місце загального заліку, отримавши при цьому бажаний подіум на етапі в іспанському Ainsa. Щоб оцінити масштабність амбіцій і універсальність таланту Мейєса, додайте до його успіхів на EWS два золота на етапах Кубка світу з даунхілу, срібло Чемпіонату і перемогу в слаломі Sea Otter. Але ж йому ще немає і дев'ятнадцяти ...

На початку 2016 року, всупереч багатьом прогнозам, успішне партнерство Мейєс і Atherton Racing закінчилося. Залишившись в GT Factory Racing Team і приєднавшись до оновленої команди, Мартін як і раніше залишається голодним до перемог і, продовжуючи набиратися досвіду і майстерності, він представляє собою в новому сезоні більш ніж реальну загрозу для будь-якого суперника.



Навіть перебуваючи дуже близько до вершини успіху, Мартін продовжує вважати, що його зоряний час ще не прийшов.

Мартін, твій розрив з Atherton Racing, щоб залишитися в стайні GT, став приголомшливою новиною. Настільки важке для тебе це розставання, що для тебе змінилося і які перспективи ти бачиш для нової заводської команди?
Ви знаєте, я завжди пишався тим, що мені випала честь працювати з цими двома великими спонсорами,які довгий час перебували в партнерстві. Це було непросто прийняти, але я вже звик до думки, що поруч зі мною не буде Афертонів, які виступають на GT. Вважаю, що настав час для деяких змін, які йдуть на користь їм обом. Проте, я радий наданій мені можливості протягом наступних трьох років продовжувати працювати з таким великим брендом, як GT. У нас зібралася чудова команда, і я думаю, її чекають великі часи.

У команду GT Factory Racing прийшли нові атлети - Еннекен Бірт, Рейчел Трууп і Він Мастерс, який буде поєднувати ендуро з даунхілом. Чи зміняться поставлені тобі завдання, і наскільки їх прихід торкнеться твого підходу до перегонів?
Ніхто в GT ніколи не тиснув на мене, вимагаючи результат. Звичайно, він важливий, але ми всі займаємося тим, що приносить нам задоволення, і намагаємося ділитися своїм фаном з оточуючими. Я думаю, що веселощів в команді додасться, особливо з приходом в неї Віна Мастерса. Саме тому я дуже чекаю початку гоночного сезону, який для мене відкриється в березні першим етапом EWS в Чилі.


Мартін і сам не проти «заміксувати» ендуро з непрофільною для себе дисципліною - даунхіл. Незважаючи на падіння в кваліфікації, задоволення, яке отримує в гонках, допомогло йому виграти етап Кубка світу в Fort William.

Останні два роки показали, що, навіть за відсутності належної кількості практики, ти можеш бути успішний і в даунхілі світового рівня. Чи плануєш ти подібні «перемикання» в найближчому майбутньому?
Так, плани такі є. Але основний акцент я зроблю на ендуро, адже я перебуваю в команді саме для цього, і саме ці гонки подобаються мені найбільше. І перш за все тим, що ендуро дає гонщикам максимум того, що може стати їм у нагоді в суміжних дисциплінах. Щоб добре виступати в ендуро, потрібно бути універсалом, і це мені подобається!

Ти вже показав, що в змозі битися за верхні місця як в ендуро, так і в даунхілі. І все ж: у чому причина твого рішення сфокусуватися саме на EWS?
Я думаю, що показувати вищі результати одночасно в ендуро і даунхілі неможливо ні фізично, ні ментально. Хоча б через те, що доведеться багато подорожувати, переміщаючись з гонки на гонку, з етапу на етап, і я не зможу на 100% налаштуватися на кожен з них. Я повинен зосередитися на тому, що повинен робити насамперед і зберегти для цього сили. Тому головним чином я націлений саме на EWS. А даунхіл я поїду без будь-яких завдань або тиску, просто тому, що хочу отримати задоволення і придбати додатковий досвід, який додасть мені впевненості в ендуро. Крім цього я ще молодий і не хочу застрявати на чомусь одному. Тому календар моїх гонок досить щільний і це прекрасно!


Він все ще не може повірити, що виграв ...

Минулий рік став для тебе досить успішним: ти наблизився до подіуму EWS, виграв етап Кубка в Форт Вільямс і був другим в Чемпіонаті світу. А як ти сам його оцінюєш?
Це був хороший сезон ще й тому, що у мене вийшло те, що я завжди намагався знайти - баланс між часом, проведеним зі своєю сім'єю і чудовою командою. У мене є, мабуть, кращі велосипеди в світі - GT Sanction і Fury, які також чимало допомагають мені. Маючи все це, включаючи улюблену роботу, я можу просунутися в ній так далеко, наскільки дозволить мені моя голова. Це нелегко, тому один сезон відрізняється від іншого. Ну і роль везіння теж ніхто не відміняв ...

Ми бачили, як ти не міг повірити в свою перемогу на етапі Кубка світу в Форт Вільямс після падіння і 20-го місця в кваліфікації. Повинно бути, на той момент це був один з найприємніших моментів твоєї кар'єри?
О так! Я назву його ще й самим божевільним! Я насправді, після фінішу останнього учасника не міг в це повірити. Знаючи результати інших гонщиків, я міг припустити, що зможу піднятися в фіналі максимум на п'яте місце серед юніорів, але зовсім не думав, що виграю. Цей день, безумовно, надовго збережеться в моїй пам'яті.


На сьогоднішній день Мартін Мейєс - один з кращих гонщиків ендуро, однаково швидкий як на «крутильних», так і на технічних секціях.

Протягом останніх двох років ти закінчував EWS в Топ10 загального заліку, зупиняючись на кожному етапі близько від подіуму, поки, нарешті, не піднявся на третє місце в Ainsa. Скажи, як це, бути на подіумі серед світової Еліти, до якого стільки прагнув?
Безумовно, для мене це був найголовніший момент в сезоні 2015. Кілька разів я був близький до призового місця, тим бажанішим мені воно здавалося і я дуже радий, що це, нарешті, відбулося. Мені часто говорили, що навіть Топ10 - це дуже круто, але бути на подіумі - це щось особливе. Результати тієї гонки були дуже щільні, наприклад, Джаред Грейвс (Jared Graves), який посів шосте місце, знаходився від мене менш, ніж у двох секундах. І це на гонці тривалістю більше 30-ти хвилин! Це якесь безумство, чи не так ?!

Про тебе говорять, що ти в більшій мірі технічний фахівець, ніж майстер педаляжу. Проте, на «крутильній» шостій спецділянці етапу EWS в Finale Ligure ти зміг продемонструвати не тільки характер, але і силу не менш яскраво, ніж свої даунхільні якості на спринтерській четвертій СД. Поділишся особливостями своїх тренувань в міжсезоння?
Неважливо почавши той етап, на останній СД я старався з усіх сил, і у мене вийшло поставити таку жирну крапку на закінчення сезону, щоб потім повернутися додому з чудовим настроєм і в повній мірі насолодитися довгоочікуваним відпочинком від гонок. Ми багато тренуємося, в тренувальний процес включено безліч різних дрібних деталей, кожна з яких має своє значення ... Скажу тільки, що на велосипеді я проводжу близько 95% загального обсягу тренувань, основний акцент яких спрямований на те, щоб стати сильнішим і витривалішими. Техніці під час тренувань уваги я приділяю мало. Іноді я навіть забуваю про те, що я - гонщик ендуро ...



Марін Мейєс на шляху до другого місця СД4 етапу EWS в Finale Ligure.

Давай поговоримо про майбутнє ендуро. Коли я говорив з тобою в останній раз, ти був в числі гонщиків, хто був досить критично налаштований по відношенню до вибору стадій в Finale Ligure, особливо до його СД2. В якому напрямку ти б хотів бачити розвиток цього виду спорту?
Якщо чесно, важко сказати ... Перш за все, багато гонщиків мають на цей рахунок різні точки зору і це те, що ви не зможете змінити. Що стосується мене, то я не маю уявлення, чим я займався на етапі в Crested Butte і, наприклад, на другій спецділянці Finale Ligure. І в цьому більшість гонщиків мене підтримають. Ми не хотіли б бачити в гонках ендуро тригодинні апхіли до старту спецділянок, розташованих на божевільних висотах. Ми не хочемо ризикувати нашими життями на довгих крутильних стадіях з крос-кантрійними «кошиками» на головах. Ми просто хочемо, щоб траси були технічними і складними, з чимось на зразок підйому, але тільки в тому випадку, якщо це допоможе зробити їх довшими. Ми їдемо гонку в захисті колін і спини, фулфейсі і з запасом води. Повинна ж бути різниця між марафоном і гонкою ендуро! Про це багато говорять, хоча ми знаємо, що ендуро - не простий вид спорту, щоб закувати його в строгі правила.


Будьте впевнені, у новому сезоні Мартін себе покаже!

Ну і на закінчення скажи, чого хочеш досягти в новому сезоні?
Я б хотів виграти EWS! Якщо реально, я розраховую на кілька подіумів на етапах і Топ5 в генеральному заліку. Крім цього, успішно виступити в даунхілі і повторити успіх, якого я домігся на слаломах в Sea Otter і Whistler.

Ну що ж, спасибі, Мартін, за приділений час і удачі в новому сезоні!
Респект, Enduro Mag, побачимося на трейлі!

Оригінальний текст і фото: Росс Белл (Ross Bell).
За матеріалами enduro-mtb.com

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.