GT: Хроніки Red Bull Hardline 2014. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Хроніки Red Bull Hardline 2014

04 грудня 2014

"Будівництво траси Hardline далося нам дуже непросто, ми знаходилися в постійній, на межі стресу, напрузі. У нас було всього 6 тижнів, щоб на порожньому місці, ні з чого, спроектувати курс і все побудувати. Я думав, що це неможливо. Щодня ми вставали в 5 ранку і працювали до 9-10 годин вечора. Один день ми працювали під проливним дощем. Ми були абсолютно виснажені" - Ден Афертон.

Нова траса, зведена на схилі одного з пагорбів долини Dyfi (Центральний Уельс), могла б стати прикрасою Кубку Світу 2015. Проте Ден Афертон вирішив перевірити, як далеко можуть бути відсунуті кордони, в межах яких зазвичай проводяться змагання по швидкісному спуску на велосипедах. Його план полягав в тому, щоб створити щось нове, що нагадає всьому світу, яким складним і жорстким може бути даунхіл. І ось, після довгих місяців переговорів і узгоджень проект, ім'я якому - Hardline, відбувся. Сталося це впродовж декількох сонячних днів у кінці вересня.



Райдери, що отримали запрошення на гонку, не знали, що їх чекає. Все, що вони знали точно - це місце і час, коли їм треба на неї прибути. Аналогічну інформацію отримали і журналісти, включаючи Роба Уорнера, знаменитого своїм темпераментом. Поступово поле біля фінішу стало заповнюватися фургонами і трейлерами. Подія, що намічається, нагадувала перегони Dragon Downhill, що проводилися в той час, коли більшість райдерів, запрошених на Hardline 2014, були зеленими юніорами. Тепер же десятці кращих гонщиків світу належало приручити нового Дракона, який виріс і зміцнів разом з ними. Запрошення зробити це отримали: Брендан Фейєркло (Brendan Fairclough), Майк Джонс (Mike Jones), Ніко Вінк (Niko Vink), Джо Сміт (Joe Smith), Денні Харт (Danny Hart), Гарет Брюін (Gareth Brewin), Сем Дейл (Sam Dale), Лоік Бруні (Loic Bruni) і Джи Афертон. Десяте запрошення Ден Афертон зіалишив для себе. 

Атмосфера першого дня табору була досить розслабленою. Кожен з райдерів добре потрудився впродовж усього сезону, ця гонка, майбутня в ньому, - остання, після чого хлопці зможуть зачохлити свої байки і як слід відпочити.



Невимушеність, що літала в повітрі, стала розсіюватися, відколи райдери вийшли на піший перегляд траси. Жарти помалу стихли, а до початку тренувань на зміну їм прийшла деяка нервозність, яка, хоча і була прикрита досвідом і бравадою учасників, але відчувалася майже фізично.



До старту притихлі райдери піднімалися по пожежній дорозі, використовуючи як підйомник декілька позашляховиків Land Rover 110, оснащених причепами для велосипедів. 



Імідж Дена Афертона нерозривно пов'язаний як з його власними перемогами, так і з успіхами його молодшого брата і сестри. Але не кожен знає, що ще у нього є - це з біса чудове бачення траси, коли він береться за лопату, сокиру або сідає за управління екскаватором. Чого тільки варта траса Revolution, побудована ним в одному з кар'єрів Уельсу! Ми попросили Дена і його помічника по будівництву Оллі Дейві (Olly Davey) розповісти про деталі підготовки до Hardline.



Dirt: Ден, як це усе сталося і чому?
Ден: Я обговорював з Red Bull ідею цього івенту цілу вічність, більше року. Мені довелося зустрітися з багатьма людьми і провести в дискусіях масу часу. І, коли нам дали зелене світло, ми знайшли місце, просто пішли туди і зробили те, що хотіли. А хотіли ми зробити даунхіл, який залишався б у рамках традиційного, але самий позамежний. Ми хотіли показати усім людям, яким непростим він може бути.

Dirt: Ви із самого початку хотіли зробити його у вигляді перегонів на час?
Ден: Звичайно, адже ми задумали змагання. Секундомір - кращий спосіб визначити найкрутішого, коли декілька райдерів збираються разом.

Dirt: Як ти і Оллі розраховували курс?
Ден: Оллі має багатий досвід в сноуборді, він знає, як вижати з схилу максимум. При створенні курсу ми використали частини вже існуючої стежки, місцями розширивши її і додавши нові ділянки, включаючи дропи і трампліни. Настільки великі, щоб ніхто з райдерів не міг і подумати про те, щоб робити на них трюки. Якби нам здалося це можливим - ми б одразу ж збільшили прольоти. 



Dirt: Дроп через дорогу - це найбільша, побудована тобою тема?
Ден: Насправді цей дроп побудував Оллі, він витратив на нього майже два тижні свого життя. Так, дроп грандіозний, але не настільки, як на трасі Revolution, трохи менше. (Футів отак 60-70 від вильоту до початку приземлення - прим. Dirt).

Dirt: А як на нього відреагували райдери, коли побачили його уперше?
Ден: Я бачив, що вони неабияк нервували. Вони його бачили і знали, що це - жорстка тема, але вони - гонщики світового рівня, тому були до неї готові. Я б сказав, що цей дроп більше їх збуджував, чим примушував хвилюватися. 

Dirt: Які плани щодо майбутнього Hardline? Чи буде продовження?
Ден: У нас є в планах провести контест ще раз, ми хочемо зробити його грандіозніше і трохи відполірувати формат його проведення. І ще: ми раді, що нам вдалося усе задумане з першої спроби, це було круто.



Ітак, погожим вересневим днем дев'ять щасливчиків зібралися в долині Dyfi, щоб поганятися на одній з самих безкомпромісних даунхільних трас, коли-небудь створених, - Red Bull Hardline. Ден Афертон, що спроектував і побудував Hardline, з допомогою команди помічників, став десятим учасником перегонів.
Курс з перепадом висот 570 метрів був буквально нашпигований різними перешкодами і пастками, на кожному метрі очікуючих райдерів. Усім райдерам знадобилося близько двох днів тренувань на окремих ділянках, перш ніж вони спробували проїхати трасу повністю і без зупинок. На відміну від статусних світових змагань, райдери були позбавлені від бюрократії і обмежень в тренуваннях. Кожен проводив на трасі часу стільки, скільки вважав для себе потрібним. У кінці третього дня Hardline був беззастережно визнаний таким, що "однаково лякає і бадьорить". 



Самою захоплюючою особливістю траси став 60-футовий дроп через дорогу. Проте інші ділянки - трампліни з великими прольотами, швидкісні секції, "сади каменів", лісові ділянки з неймовірним ухилом - також швидко змусили райдерів себе поважати.
Джи Афертон відізвався про трасу: "Багато хто з нас знає, що ми можемо їхати більшість трас Кубку Світу, закривши одне око. Зазвичай ми не особливо хвилюємося навіть під час першого, після пішого перегляду, прокату. Але Red Bull Hardline змусив нас нервувати. Це не та траса, де ви можете просто сісти на байк і відпалювати. Щільність технічних і прижкових секцій зашкалює і робить трасу дуже непростою і цим - дивовижною. Траса витягнула з нас усі наявні резерви. Тим краще нам продемонструвати те, що ми в змозі зробити".



Після півтори дні тренувань Hardline прийняв першу жертву: Майк Джонс травмував руку і вибув з подальшої боротьби.
Кваліфікація відбувалася в декілька спроб з фіксацією кращого часу, показаного райдером на одній з них. Ден Афертон пояснив це тим, що "ми хотіли, щоб кожен з гонщиків почував себе максимально розслабленим і єдина напруга, яку він міг би відчувати, - йшла з нього самого". 
У першій спробі тільки Денні Харт, вискочивши з чотирьох хвилин, показав результат, близький до фінального. Брендог, обидва Афертона не вийшли з семи хвилин, а інші і зовсім не фінішували. 
Другу кваліфікаційну спробу виграв Джи з часом 3: 45. Харт, з Деном Афертоном, що настає йому на п'яти, - другий, в трьох секундах позаду Джи. 
Перемога в третій спробі, як в другій, залишилася за Джи - 3: 40. Харт - другий, 3: 45. Брендан і Ден - 3: 48. Харт, Бруні, Сміт, Фейеркло і Брюін піднялися вгору для ще однієї спроби. Деякі з них поліпшили свої результати, але ніхто з них так і не зміг дотягнутися до часу Джи Афертона. 



Сем Дейл вдосталь нападався на тренуваннях. Під час одного з кваліфікаційних заїздів він, за його словами, отримав найжорсткіше цього сезону "прибирання" і за подальшими подіями спостерігав вже як глядач. 
У результаті кваліфікацію виграв Джи. Денні Харт - другий. Лоік Бруні розташувався на третьому місці. Брендан Фейеркло і Ден Афертон - відповідно, четверте і п'яте місця. Прийшов час фіналу. Атмосфера розжарилася до межі.



У фіналі Ден Афертон зумів знайти ритм і поліпшив - 3: 41.491. Брендан Фейеркло і Лоік Бруні, що стартували за ним, не змогли потіснити Дена з хот-сіту. Бруні у результаті став третім, а Брендог впав, легко відбувшись лише саднами і забиттями. Фінішуючи, він сказав:
"Траса постійно тримає в напрузі, прижкові і технічні секції пов'язані між собою і вимагають проходження на високій швидкості. Це, звичайно, не Rampage, де "зроби це або помри", але тут треба ретельно прораховувати кожну з численних перешкод траси і бути повністю сконцентрованим на кожному її метрі". 



Тільки Денні Харту, що випередив старшого Афертона на 2.4 секунди вдалося стати поточним (забігаючи вперед - і остаточним) лідером перегонів. А в цей час на верхній точці пагорба залишався тільки Джи Афертон, що налаштувався на новий рекорд траси Hardline. Джи дуже бадьоро почав свою гонку, розвинув неймовірну швидкість, візши Харту дві секунди на першому відсіченні, але упіймав пробій покришки в середній частині траси і не зміг закінчити гонку. 

Після фінішу Денні Харт поділився своїми враженнями: "Я був дуже радий стати частиною цієї дивовижної події. Тут зібралися кращі з кращих і, отримавши запрошення, я гордий бути одним з них! Траса - неймовірно страшна і важка. Зазвичай даунхільні траси мають секції, де можна перевести дух, але цей курс тримає в колосальній напрузі від старту до фінішу. Спасибі Дену, він виконав дивовижну роботу". 

Ден Афертон : "Hardline - це те, про що Джи і я мріяли протягом багатьох років. Ми побудували немало трас, які раз від разу ставали все більш і більш важкими. Те, що тут сталося, було б неможливе без підтримки Red Bull, а також без працьовитості Оллі Дейві і його команди, що провела на пагорбі тонну часу незважаючи на погоду. Неймовірно відчувати, що ми змогли зробити усе це і, схоже, зробили ще один крок в розвиток маунтінбайка. Не можу дочекатися наступного року, щоб побудувати що-небудь ще грандіозніше"!



Результати:

1. Danny Hart 3 : 39.081
2. Dan Atherton 3 : 41.491 +2.410
3. Loic Bruni 3 : 47.432 +8.351
4. Joe Smith 3 : 47.479 +8.398
5. Gareth Brewin 4 : 03.870 +24.78

Red Bull Hardline не прощається з нами і обов'язково повернеться! 
За попередньою інформацією це станеться у вересні 2015.

Хелметкам Джи Афертона :



За матеріалами dirtmountainbike.com, redbull.com та spokemagazine.com

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: gt, dan atherton, gee atherton, red bull hardline, Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.