GT Helion Carbon Pro 2015. Первый взгляд. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT Helion Carbon Pro 2015. Первый взгляд

30 жовтня 2014

... Справа була в кінці вересня в редакції новозеландського велосипедного журналу «Spoke», коли для тестів туди приїхав новенький GT Helion Carbon Pro ...

Виробник позиціонує нову серію цих короткоходних двухподвісів не інакше як «друге народження тру-крос кантрі, того, що з посмішкою на обличчі». Так, це не зовсім ХС-болід, але і не AM-дослідник. Проте, 110-міліметровий GT Helion з його сучасною геометрією, за твердженням GT Bicycles, прийшов на зміну гоночним Zaskar 100 з ненабагато меншою, ніж у них, ефективністю педалювання, але з більшими, ніж може надати більшість короткоходів, можливостями на спусках.

Про необхідність створення вироба, максимально дружелюбного численній армії покатушечніків, говорив і сам Пітер Денк (Peter Denk - співробітник відділу R & D GT Bicycles, один з авторів підвіски AOS). Мета стала досяжною, коли в підвіску Force і Sensor, які вже довели своє право на життя,  було внесено кілька змін, спрямованих на зменшення її ходу і, як наслідок, ваги майбутнього нового байка. Але, за словами того ж Денка, радість від управління Helion була б неповною без можливості віддаленого управління виделкою і заднім амортизатором. Ще трохи ваги байка вдалося скинути, залишивши на ньому лише одну передню зірку.

Щоб перевірити ці слова, Калеб Сміт (Caleb Smith - редактор «Spoke») запросив двох, завжди голодних до хорошого катання хлопців: Бретта Кеннеді (Brett Kennedy) - захопленого гонщика XC і Лейфа Роя (Leif Roy) - фаната Гравіті, і доручив їм розібратися з істинністю цієї заяви. Звіт про їх перевірку з'явиться на сторінках журналу у спекотному новозеландському грудні, а поки давайте уважно придивимося до нового байку ...

На перший погляд, Helion виглядає дійсно круто і сучасно. Він схожий, скоріше, на марафон / трейл байк, ніж на машину для гоночного крос кантрі. На це натякає винос RaceFace Turbine з популярною в цих дисциплінах 70-міліметрової довжиною і респектабельні 180-міліметрові гальмівні ротори. Доповнює «негоночность» байка ще один компонент RaceFace - шатуни Turbine, прикрашені зіркою 32T NW і успокоителем ланцюга XCX від e.thirteen.



Ланцюг, який утримується  від спадання швидко завоював своє місце під сонцем передньої зіркою типу Narrow / Wide, додатково страхується встановлюваним на кріпленні Direct Mount легким успокоителем е.13 XCX, що гарантує - тепер ланцюг точно нікуди не злетить.



А якщо ви все-таки прийшли до рішення, що заспокоювач - зайвий елемент в приводному механізмі, то ви завжди можете його зняти і встановити в кріплення корисну в велохозяйстве відкривачку для пляшок від MRP. Або передній перемикач з усіма необхідними атрибутами для його нормальної роботи (в деякі країни Європи GT Helion Carbon Pro буде поставлятися з трансмісією 2х10).





Якщо поглянути на GT Helion зліва, то можна добре розглянути серце його 110-міліметрової підвіски AOS - Важіль Path Link. Зменшений пропорційно ходу підвіски, він, по суті, є укороченою копією того, що ми раніше вже зустрічали на Force і Sensor. Ми повинні визнати, що ця платформа - надефективна, з мінімальними втратами при педалюванні. Перед початком тестів ми можемо тільки уявити, наскільки вона буде гарна з ще більш короткими ходами підвіски!



Але на цьому зміни не закінчилися. Разом з новим лінком виробник змінив кріплення шарнірів підвіски: тепер болти, вкручуючись у осі, розширюють їх зсередини і надійно фіксують (по такому ж принципу працює вісь RockShox Maxle). Такий метод кріплення дозволить збільшити торсионную жорсткість рами і не додасть їй зайву вагу.



Важіль управління виделкою і заднім амортизатором (CTD), встановлений на кермі, виглядає, звичайно, трохи смішно. Однак після того як ми зробили пару кіл по автопарковці біля редакції і переконалися як легко можна міняти налаштування підвіски (особливо низькорозташованого заднього амортизатора), ми зрозуміли, що він не тільки потрібний, а й перебуває в правильному місці.



Так виглядає трос с оболонкою, керуючий  заднім амортизатором.



А так – він підходить до керування виделкою.



На відміну від великої кількості нових карбонових рам, пропонованих сьогодні на ринку, для GT Helion обраний варіант з зовнішньої проводкою тросів і гідроліній ...



На всякий випадок, якщо ви раптом забули, для вас на пір'ї залишено нагадування: на колесах якого розміру ви їдете. Ну і звичайно, на байку якого виробника ....



Як і всі породисті трейл-байки, GT Helion має кріплення для велофляги. Бокове завантаження є необов'язковим, фляга легко завантажується і виймається традиційним способом. На випадок, якщо отвори для кріплень не використовуються, вони захищені гумовими заглушками, а не гвинтами, що дозволяє заощадити пару грам.



Приємно відзначити, що, як і його більш длінноходні брати, GT Helion має маленьке крило, закріплене в верхніх пір'ях, що захищає від бруду шток заднього амортизатора.



Для тестів нам був виданий велосипед розміру M. 70-міліметровий винос якнайкраще вписався в геометрію байка, і після примірки у нас немає ніяких підстав для його заміни. А тепер перейдемо до цифр:




Незважаючи на те, що вся трансмісія GT Helion Carbon Pro зібрана з компонентів Shimano, GT додали крапельку Sram у вигляді дропаутов для свозної осі Maxle. Крім цього вони додали в комплектацію (принаймні - для цієї моделі) зірку 42T і не забули про гвинтик B-tension, що адаптує до неї задній перемикач. Дрібниця, а приємно!




Отже, повний огляд ми представимо в грудні. Побажайте удачі нашим тестерам. До зустрічі.

За матеріалами spokemagazine.com

Якщо ви хочете познайомитися з GT Helion Carbon Pro ще ближче - будь ласка, проходьте по посиланню.



всі новини
Оцінити:  
 

Теги: gt, Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.