GT: Fury і інші сюрпризи з Нової Зеландії. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Fury і інші сюрпризи з Нової Зеландії

02 березня 2017

Кожен з етапів «піднятої з колін» в грудні і закінчившоїся тиждень тому Національної Даунхільної Серії таїв у собі сюрпризів не менше, ніж флора, фауна і традиції країни ківі, з якими вперше знайомляться приїжджаючі сюди туристи.

Так було і з п'ятим етапом Серії, який пройшов в середині лютого в Christchurch Adventure Park. Цей байк-парк, який виник на території гірськолижного центру, був побудований групою канадських трейбілдерів з Select Evolution і відкритий в грудні 2016. Зрозуміло, що свіжа траса, включена до календаря гонок в останній момент, ще не встигла обрости шрамами у вигляді гальмівних хвиль, розбитих контр-уклонів і «зрізок» на траєкторіях: більшість учасників NZ DH відвідали парк вперше. Проте, на перше побачення з новою локацією приїхали понад 150 гонщиків, а значний десант австралійців, німців і англійців зробив цей етап не тільки одним з наймасовіших в Серії, але і дав йому особливу назву - New Zealand Open.



Інтерес учасників до траси був настільки великий, що традиційні скарги на непрацюючий підйомник відійшли на другий план, а глядачі стали свідками справжнього «пильного апокаліпсису", не щадившого ні гонщиків, ні фотографів, які полювали за ними. Траса підступна і складна, бо була побудована в стилі Whistler, близько місяця не бачила дощів і всього за день тренувань перетворилася на місиво. Великі кам'яні секції, оголилися після здертого з них покришками грунту, камені стали причиною численних «пробоїв» коліс райдерів. А добрий шар пилу на всьому курсі змусив механіків дістати грязьову гуму і озброїтися щипцями для підрізування шипів протектора.



Від команди GT Factory Racing в парк Christchurch Adventure приїхав Брук МакДональд, який пропустив попередній етап в Nelson. Кваліфікація пройшла за домінуванням англійців - Лорі Грінленда(Laurie Greenland) і Бернарда Керра (Bernard Kerr), які посіли перше і третє місця. У фіналі, що пройшов у той же день, більшість гонщиків, які вже звикли до пересушеного грунту, змогли поліпшити свій час. А їх підсумковий результат став прямою залежністю того, як багато вони змогли «зістригти» зі свого попереднього. Бруку МакДональду блиснути на цьому етапі не сталося, але п'ятий час, показаний і в кваліфікації, і в фіналі говорять про його стабільний виступі і загальну готовність до світового сезону.

Переможці п'ятого етапу DHCoNZ - Christchurch Adventure Park.



1. Bernard KERR  Q - 3:04.600 (3)  F - 3:03.110 
2. Rupert CHAPMAN  Q - 3:13.210 (6)  F - 3:03.880  +0.770
3. Matt WALKER  Q - 3:15.120 (7)  F - 3:07.940  +4.830
4. Sam BLENKINSOP  Q - 3:05.860 (4)  F - 3:08.020  +4.910
5. Brook MACDONALD  Q - 3:11.760 (5)    F - 3:08.220  +5.110

Після п'ятого етапу Серія рушила далі на південь і через тиждень приземлилася в Dunedin, місці, улюбленому не тільки даунхільщиками, а й місцевими студентами, котрі збираються на схилах масиву Signal Hill заради гарних видів на океан і гучних вечірок. Шостий етап зустрів учасників знайомою їм трасою і ... незвично сухою для цієї пори року. Свою роль в ньому зіграли і традиції місцевого клімату: на вершині пагорба царювали прохолода і сильний вітер, який вніс свої корективи в регламент гонки.



Кваліфікаційні заїзди чоловічої «Еліти», що почалися в полудень, відразу після ранкових тренувань, були відкладені через травму, отриману учасником, що стартував в перших рядах. Вітер, що став почасти винуватцем його падіння, змусив залишитися нагорі райдерів шукати укриття, а сама траса більш ніж на годину була закрита через евакуації потерпілого. У цих умовах організатори дозволили спортсменам спуститися вниз, щоб потім, коли гонка продовжиться, знову піднятися. Але тільки для фіналу, бо часу на дотримання правил уже не залишалося. Таким чином, більш ¾ чоловічий «Еліти» пройшли кваліфікаційний відбір, в ньому не беручи участь. 



Ми не можемо назвати причини, за якими Він Мастерс, Брук МакДональд і ще кілька райдерів вирішили відмовитися від фіналу. В їх відсутність перемогу взяв Джорж Бранніган (George Brannigan), а місця з другого по п'яте забрали британці:

1. George BRANNIGAN 2: 38.690
2. Kenta GALLAGHER 2: 39.950 +1.260
3. Philip ATWILL 2: 40.370 +1.680
4. Laurie GREENLAND 2: 41.970 +3.280
5. James RAMSAY 2: 43.060 +4.370

На цьому Серія, іменована 2017 NZDHCo, підійшла до свого завершення. Пропустивши її четвертий етап і відмовившись від участі в шостому, Брук МакДональд займає другу позицію загального заліку. Ось п'ятірка переможців Серії:

1. Keegan WRIGHT
2. Brook MACDONALD
3. Peter BETHELL
4. Lewis HAMILTON
5. Cole LUCAS

Але на цьому новозеландські сюрпризи не закінчилися. Шостий етап NZDHCo став свідком появи двох нефарбованих велосипедів, керованих гонщиками GT Factory Racing Team і дуже нагадують GT Fury, які отримали деякі оновлення.



Про оновлення і причини їх впровадження в один з найшвидших байків на планеті, розповідає Майк Леві (Mike Levy - журналіст pinkbike.com): «Можливо, хлопцям з GT не сподобається пильна увага, яку я приділив їх прототипу, але, починаючи з 2013, я завжди був у добрих стосунках з Fury і вважаю, що можу дозволити собі трохи поміркувати. Тим більше, що мої думки можуть виявитися забавними і цікавими ».
 «Перше, чим виділяється новий байк - це переднє кріплення амортизатора, занижене в порівнянні з серійними моделями, де амортизатор встановлений майже горизонтально. Мені здається, що GT пішли на зміну його положення заради більшої прогресивності в роботі підвіски. З тією ж метою і Він, і Брук раніше використовували спейсери, що зменшують обсяг повітряної камери амортизатора і виражали деяке невдоволення зайвої лінійністю роботи підвіски при використанні амортизатора з пружиною. «Я катаюся на повітрі, тому що робота пружини занадто лінійна, що певною мірою перешкоджає в крутильних секціях, а затягування пружини понад норму краде хід підвіски» - сказав Брук ще на першому етапі NZDHCo ». 



«Вам не обов'язково потрібно бути інженером, щоб зрозуміти, що в цьому випадку гонщики, особливо великі, якими власне є Брук і Він, можуть використовувати спейсери з меншою зміною обсягу повітряної камери амортизатора або, коли траса диктує необхідність, використовувати задні амортизатори з пружиною» .

«Друга відмінність, помічена мною, знаходиться в районі головного шарніра підвіски, і, можливо, поруч з кареткою GT Fury. Я не можу з точністю стверджувати, наскільки нижче тепер встановлено шарнір або його положення залишилося незмінним, так само як і «плаваюча каретка», поєднана з рамою за допомогою лінка Dog Bone і протягом багатьох років є невід'ємною частиною підвіски i-Drive прихована від моїх очей . Вважаю, що в GT цей вузол був з більшою ймовірністю переглянутий, ніж вони вирішили від нього відмовитися ».

«Самі окаті з вас напевно помітили відсутність лінка, чия присутність на серійних моделях імовірно додає рамі латеральної жорсткості. Прототип, виконаний без нього, дає задньому трикутнику більше свободи при обертанні, а те, що GT зважилися обійтися без нього, натякає на те, що їх райдери не бачать в ньому особливої ​​необхідності ».

«Отвори для кріплення лінка добре видно на верхній трубі прототипу Віна, але це може означати лише те, що для його будівництва GT використовували труби, що застосовуються для серійних моделей».
  


Більш докладної інформації про те, наскільки ідеї, втілені в прототип, знайдуть застосування в житті, чекати залишилося недовго. В кінці березня в Тайвані пройде щорічна виставка Taipei Cycle Show, яка, ми сподіваємося проллє світло на очевидні і приховані зміни, які очікують серійний GT Fury.
всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.