GT Factory Racing Team на третьому етапі Кубка світу - Leogang 2017. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT Factory Racing Team на третьому етапі Кубка світу - Leogang 2017

19 червня 2017

Всього три дні отримала команда GT Factory Racing Team, щоб відпочити після «великого і жахливого» Форт-Вільяма і прибути в Австрійські Альпи, які взяли в минулі вихідні учасників третього етапу Кубка світу з даунхілу. Це Леоганг і тут всі: Джексон, Самбо, Він і «Бульдог» МакДональд.

Австрійський курорт - не новачок серед локацій Кубка світу. Отримавши в ньому прописку в 2010, Леоганг є постійним учасником КС, за винятком 2012, коли тут проводився Чемпіонат. У порівнянні з іншими європейськими, коли-небудь бачившими світовий даунхіл, ця траса згадується як сама «паркова» і сама гладка. Велику її частину займають траверси, прокладені на відкритих, позбавлених каменів схилах, що використовувалися як пасовища, і швидкісні прямики з трамплінами-столами. Лісова частина має хороший ухил і регулярно перебудовується, обростаючими технічними кореневими секціями, але виглядають страхітливо лише в разі дощу.


Як і два попередні раунди КС 2017, Леоганг не залишився без доброї порції знущань і критики. «БМХ-трек», «траса для хардтейла» - найбільш поширені епітети, отримані 2524-метровим гоночним курсом зі скиданням висоти близько 550 метрів. Це не новина, ще два роки тому стрункий хор експертів співав пісню про те, що він занадто «крутильний», але вона швидко потонула в оваціях, адресованих американцеві Аарону Гвіну (Aaron Gwin), який втратив ланцюг на перших метрах траси і виграв фінал гонки «накатом».



У хлопців з фабрики GT ставлення до Леоганга стримано-спокійне. Хіба що Він Мастерс пожартував: «А де камені?». Втім, коли Віна попросили висловити свою думку про трасу, він відповів, що він «гонщик, а не скаржник». Але пізніше він, не без притаманного йому гумору, написав, що «ось ця фотографія - найкраще, що трапилося з ним в Леогангі».



Перші тренувальні прокати показали, що траса дуже швидка і одна з головних задач для райдерів полягає в умінні контролювати швидкість. І перш за все - на вході в технічні секції після швидкісних ділянок, де гонщики розганяються до 60 км/г.



Цей урок добре засвоїв Брук МакДональд, що зробив на тренуванні 15-футовий кульбіт при вході на косий, усипаний коріннями і пнями, траверс (обов'язково зверніть увагу на цей момент, коли будете дивитися відео, розміщене нижче). На щастя, Брук отримав лише забої та через кілька годин вийшов на старт кваліфікаційних заїздів.



Суботній ранок, наповнений свистками маршалів, звуками дряпаючих грунт покришок і тріском механізмів задніх втулок на швидкісних секціях і прольотах, заглушивших претензії до траси. Цьому значною мірою посприяв і дощ, що пройшов напередодні вночі і додав пікантності кореневим секціям, і сушачий їх вітер, прориваючийся в кваліфікацію крізь навколишні альпійські вершини. Але основна причина, звичайно, полягала в тому, що час розмов закінчився. Всі хлопчики GT Factory Racing Team, незважаючи на помилки Брука (14), Сема (48) і Віна (67) і падіння Джексона (70), витримали випробування і отримали місця в Топ80 завтрашнього фіналу.



Неділя зустріла райдерів яскравим сонцем і відсутністю будь-якого натяку на вчорашній ранковий бруд. Розкатавшись за попередні три дні, кожен з учасників фіналу прагнув вичавити максимум того, на що він здатний. Заїзд Джексона Фр'ю виглядав значно впевненіше і швидше, ніж напередодні, і, завершуючи першу десятку стартуючих, він навіть встиг недовго посидіти на хот-сіті. В результаті він займає 47-е місце з 3:19.216 і +12.258 секунд до часу переможця. Сем Дейл падає в одному з косих траверсів і завершує гонку на грані ще одного падіння через кермо на 19-метровому столі-трампліні. У підсумку він - 71-й з 3: 26.002 (+19.044).



Віну Мастерсу, як і Джексону, також вдалося поліпшити вчорашній час, але 5 секунд, відіграні у самого себе, приводять його лише до 3:20.269 і 59-му місцю. Його +13.311 наочно показують щільність підсумкових результатів і напруження боротьби, яка відбувалася на третьому етапі Кубка світу.



Останнім з райдерів GT Factory Racing Team їхав Брук МакДональд, без видимих ​​причин зарахований одним з фаворитів гонки в Леогангі. Він вичавлює з себе і свого GT Fury максимум можливостей, покращує на 4 секунди і приїжджає на поточне друге місце з 3:14.890. «Я зробив усе, на що тільки був здатний і не зміг би їхати швидше» - сказав він, спостерігаючи з хот-сіта за гонщиками, що стартували слідом за ним. Його фінальний результат недотягує навіть до лідерів вчорашньої кваліфікації, а сьогодні все їдуть швидше. Незабаром Брук залишає хот-сіт і в підсумку займає 13-у позицію (+7.932).



Кубок світу 2017 бере тритижневу паузу, але лише для того, щоб знову повернутися. Відбудеться це 1-2 липня в ще одному легендарному байк-парку - Vallnord, Андорра. А поки ви можете скрасити очікування, насолодившись відео з Леоганга, приготованим для вас GT Factory Racing Team.




всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.