GT Factory Racing Team на другому етапі EWS - Emerald Enduro, Wicklow. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT Factory Racing Team на другому етапі EWS - Emerald Enduro, Wicklow

01 червня 2015

Ірландія. Країна темного пива, лепреконів, незачесаних рок-бунтарів і ... дощів. Втім, другий етап Світової Серії Ендуро, що перестрибнув в північну півкулю через океан і в кінці минулого тижня приземлився в графство Wicklow прямо на узбережжі Ірландського моря, можливо, зумів внести в тутешній клімат свої зміни. За допомогою пронизливого північного вітру він змив залишки потоків води, заливавших пагорби Emerald Isle, прошиті безліччю трейлів, створених за останні два десятиліття, і рясно приправив смарагдовий ландшафт золотом сонячного світла.

Ірландський етап EWS проходить без участі одного з головних фаворитів - Джареда Грейвса, заліковуючого травму плеча, отриману в Новій Зеландії. Але і в його відсутність, гонщикам GT Factory Racing Team Дену Афертону і Мартіну Мейес є з ким битися на схилах масиву Carrick. У списку, серед більше трьох сотень учасників - як знамениті Джером Клеменц (Jerome Clementz) і Фаб'єн Барель (Fabien Barel), так і густа поросль місцевих райдерів, включаючи улюбленця публіки Грега Каллагана (Greg Callaghan), добре знайомого з трасами і посіяного на цей етап під престижним сьомим номером.

До вечора вівторка 19 травня, всі сім спецділянок були відкриті для піших переглядів. Загальна їх довжина, включаючи трансфери між ними, становила близько 47 кілометрів з набором висоти 1763 метра і приблизно таким же її скиданням. Всі підйоми до стартів спецділянок райдери повинні подолати самостійно. Єдина «технічна» зона, де вони можуть отримати допомогу, знаходиться на фініші СД3, тому підсумковий результат, як ніколи залежить не тільки від райдера, але і від надійності кожного компонента велосипеда, на якому він виступає. Як і на першому етапі EWS, Ден і Мартін довірилися новим GT Sanction, оснащеними покришками Continental Mud King з підрізаними центральними шипами. За командними байками доглядають механіки Марк Моріссей (Mark Maurissen) і Оллі Дейві (Olly Davey).



Організатори виділили учасникам достатньо часу, щоб не тільки неспішно пройтися з оглядом по всіх спецділянках, але й розслабитися і озирнутися. Більшість трас - це лісові сінглтрекі, починаючі свій шлях на відкритих всім вітрам вершинах пагорбів, зарослих вереском. Середній ухил не дуже дикий і досягає 14% (на СД5 і СД6), але велика кількість кам'яних і кореневих секцій завжди готові прийняти у свої обійми будь-якого, хто поставиться до них без належної поваги. Своїх гостей чекають і сирі лісові ділянки, що не встигли просохнути після недавніх дощів. Трансфери не надто обтяжливі, середній градієнт 4-5%. Зразковий повний час їх проходження - близько п'яти годин. П'ятниця і субота - дні, виділені для тренувань, відповідно, СД1-4 і СД5-7.

Спецділянки короткі і швидкі, зі зразковим загальним часом проходження 26-28 хвилин. Це означає, що результати будуть щільними і будь-яка помилка може навіть лідера відкинути далеко назад. Ден Афертон відзначив цей момент, сказавши, що «напруга на трасах буде порівняна з тою, що відчуваєш в даунхілі».



Ні Дену Афертону, ні Мартіну Мейес до цього не доводилося ганятися в Ірландії. Вони обидва знаходяться в хорошій фізичній формі, але їх місце на старті, особливо Дена - за групою лідерів. Після першого етапу EWS Мартін отримує 10-й номер, а Ден - лише 61-й. Це пов'язано з тим, що в Роторуа Мартін не зміг зловити свій ритм на фізично вимогливих трасах і закінчив етап 18-м, а Ден, перебуваючи в десятці кращих, впав на п'ятій секції і не зміг продовжити гонку ... Він знову знаходиться в не зручній стартовій позиції, і, в гонитві за гідним результатом, буде змушений витрачати додаткові сили і час на можливі обгони своїх більш повільних, але більш щасливих суперників.
Ден Афертон: «Попередні тижні я практично не злазив з байка. Можливо, це - якраз те, чого мені не вистачало в моїй підготовці. Я очікую, що гонка буде важка, але сподіваюся, що досвід, наявний у мене в даунхілі, стане в нагоді на коротких трасах Wicklow. Я не думаю, що будь-які проблеми будуть і у Мартіна, так як нещодавно він виграв гонку в Бельгії на ландшафті, що дуже нагадує місцевий ».
Мартін Мейес: «Я ніколи не був в Ірландії, і не знаю, як для мене складеться гонка. Короткі стадії, не надто фізично важкі, зазвичай виходять у мене краще за інших. Я спробую не наробити тих же помилок, що я накоїв в Новій Зеландії і поїхати в звичному для мене стилі. Сподіваюся, у мене це вийде. І ще, я сподіваюся, що траси остаточно просохнуть ».




Неділя 24 травня стала зовсім непоганим днем ​​для ендурщиків GT Factory Racing, які провели в сідлі майже 6 годин в Wicklow. Весь день був сонячним, що досить несподівано для північного заходу Ірландії. Крім сонця, він супроводжувався оглушливим хором численних натовпів місцевих уболівальників, що також нетипово для гонок ендуро і завершився спільним четвертим місцем для Мартіна Мейес і Топ10 для Дена Афертона.

Перша спецділянка представляла собою двокілометрову серію швидкісних досить прямих. Посипаних камінням, секцій з перепадом висоти 248 метрів - чудоваа можливість розігрітися на початку гонки. Мартін і Ден проїхали його стабільно і жорстко. Мейес закінчив його п'ятим з часом 3: 28.75 і відставанням на 3.04 секунди від переможця - Фабьена БАРЕЛ. Афертон відзначився лише 15-м - 3: 34.43 (+8.72).



Друга спецділянка - не тільки найдовша у гонці (2.70км), але і найважча фізично, з короткими і крутими підйомами і плоскими «крутильними» секціями. Тим не менш, розсип каменів, що чекав райдерів прямо зі старту, і лісові секції з вологим слизьким корінням на хорошому ухилі зробили цю стадію не тільки складною, але і цікавою. Головним завданням на ній було зберегти ритм і швидкість. Ден і Мартін цілком з нею впоралися і закінчили СД2 14-м з 5: 38.09 (+11.51), і 6-м з 5: 32.87 (+6.29) відповідно. А переможцем, осідлавшим другу спецділянку, став ірландець Грег Каллаган.

СД3 стала, мабуть, самою «крутильною» ділянкою цього дня (1.8км з перепадом 155м) і самою «оглядовою», бо, в основному, проходила по відкритим ділянкам, незважаючи на кілька секцій зі скельників. Тут Мейес взяв 3-е місце з результатом 3: 53.50. Ден Афертон став 11-м (03: 58.80). Перемогу ж, як тут (03: 51.06), так і на наступній спецділянці (03: 19.72) святкував новозеландець Джастін Леово (Justin Leov).



Четверту спецділянку, старт якої розташовувався у безпосередній близькості від фінішу третьої і вище за  неї всього на 70 метрів, пройшов для Дена Афертона в клопотах, пов'язаних з обгоном суперників і пошуках після цього свого ритму - лише 23-е місце і 03: 31.54. Мартін Мейес приїхав 6-м з часом 3.23.50, що майже на 2.5 секунди гірше часу Леова.

Решта - три спецділянки вважаються більш «Даунхільні», хоча СД5 так само, як і попередні, досить сильно вимотує фізично. Її героєм знову став ірландець Грег Каллаган. Мартін Мейес впорався з трасою досить непогано, приїхавши другим. Ден Афертон - 16-й. Обидва райдера GT Factory Racing з деяким незадоволенням відзначили підступні плоскі повороти, затруднивші їх рух.

СД6 - крута і швидка (1.8км з перепадом 263м). Мейес фінішує шостим з часом 3: 46.61, поступаючись переможцю, американцеві Річі Рьюду (Richie Rude) трохи більше 7 секунд. Ден Афертон знову потрапляє в трафік і знову - 16-й (03: 51.81).

Заключна, сьома спецділянка стала найбільш успішна для Дена Афертона, який фінішував п'ятим (04: 04.51). Мартін Мейес - шостий з часом 4: 04.84. Місцевий герой Грег Каллаган взяв свою третю перемогу і, на радість численних вболівальників, став переможцем другого етапу Світової Серії Ендуро 2015.



Після фінішу Ден Афертон поділився своїми враженнями: «Незважаючи на два дні тренування по спецділянкам, в гонці я відчував, що дуже напружений і часто втрачав свій стиль. Нарешті, розслабившись, я зміг проявити себе на сьомомій спецділянці, але для гарного результату цього виявилося недостатньо. Я радий привітати Мартіна і сподіваюся зайняти більш високе місце в Шотландії ».

Мартін Мейес: «Чудовий день! Я радий, що проїхав чисто і майже без помилок, тільки трохи засмучений, що не дотягнув до подіуму. Тим не менш, я задоволений результатом, як своїм, так і Афі (Дена Афертона). І ще: дякую уболівальникам за підтримку! Хлопці, ви дивовижні! ».



Загальні результати:

1. Greg Callaghan  27:43.820
2. Justin Leov  27:59.730  (+0:15.91)
3. Richie Rude  28:02.220  (+0:18.40)
4. Martin Maes  28:07.140  (+0:23.32)
10. Dan Atherton  28:44.500  (+1:00.68) 
всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.