GT Factory Racing на першому етапі Кубка світу - Lourdes. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT Factory Racing на першому етапі Кубка світу - Lourdes

17 квітня 2015

Друге місце Рейчел Афертон і травми її сокомандників-чоловіків, які зробили боязким дебют Тейлора Вернона в «Еліті» і зім'ятим виступ Джи Афертона - це все Лурд і його нещадна траса. Сьогодні ми розповімо, яким став перший етап Кубка світу для команди GT Factory Racing. Але спочатку, як завжди - хвилинка лірики. Почнемо:




Дочка мельника і прачки, Марі-Бернадетт Субіру (Marie-Bernadette Soubirous, 1844-1879гг) добре відома тим, що їй, за її запевненням, неодноразово була свята Діва Марія. Більше 18-ти таких явищ сталося в Лурді (Lourdes, Франція), невеликому місті, розташованому в передгір'ї Піренеїв, де і проживала мадемуазель Субіру. Пізніше, в 1925-му році католицька церква визнала ці явища справжніми, канонізувала Марі-Бернадетт і зробила Лурд місцем масового паломництва. Зараз це місто налічує близько 15 000 жителів і щорічно приймає понад 5 млн віруючих і туристів. Саме тут 11-12 квітня пройшов перший етап Кубка світу з даунхілу, який в майбутньому, можливо, стане настільки ж легендарним, як і історія міста, де він відбувся.



Лурд - абсолютно нове місце проведення етапу Кубка світу. Досі його траса вважалася секретною тренувальною вотчиною французької даунхільної збірної, райдери якої описували її як «сміховинну, особливо, коли вона сира». Дві квітневі декади в Лурді зазвичай дощові (вода, що стікає з гір, живить численні міські джерела, більшість яких, природно, виливає святу воду). Однак у цей раз погода поставилася до райдерів тепло і привітно. Веселощів, обіцяних французами, додає і профіль траси: її довжина 2.5 кілометра при перепаді висоти 600 метрів. Траса - безумовно не паркова, більшість перешкод - природні, з численними варіантами проходження. Мінімум крутильних ділянок, постійний крутий ухил, велика кількість технічних секцій і дика швидкість, словом все, що подобається команді GT Factory Racing, яка у повному складі прибула на першу світову гонку сезону.



Одна з визначних пам'яток етапу в Лурді - залізничний вагончик-фунікулер, що піднімає райдерів на трасу. Це єдина можливість для гонщиків піднятися на старт, так що за ці три дні йому довелося чимало попрацювати.



Перших п'ятнадцяти хвилин пішого перегляду траси вистачило команді GT Factory Racing, щоб зрозуміти, що гонка буде спекотною. «Не вистачає тільки дощу, тоді буде зовсім як вдома» - сказала Рейчел Афертон після пішого перегляду траси. Всі райдери, без винятку, були вражені її підступністю і жадали якнайшвидшого початку тренувань. Велосипедна бійня, зазвичай супроводжує кожен етап Кубка світу, на цей раз не обмежилася перевіркою навичок і мужності гонщиків. Кам'яні секції, як стало відомо пізніше, пожирали колеса, ламали рулі і змушували гонщиків з усіх сил триматися за гальмівні важелі. Брак необхідної швидкості - це завжди поразка, але будь-яка помилка практично в будь-якій частині траси могла означати кінець гонці. Широкі технічні секції пропонували тонни варіантів їх проходження і дуже скоро на трасі стали проявлятися виразні траєкторії. Як звичайно, під час практики були проведені заміри часу, за результатами яких Джи і Рейчел Афертони стали переможцями «тренування на час» у своїх категоріях.



До суботньої кваліфікації команда підійшла без травм, якщо не рахувати Тейлора Вернона, який все ще заліковує руку після Нової Зеландії, але ні на хвилину не сумнівається у своєму виході на старт свого першого «елітного» Кубка світу. Якщо пам'ятаєте, минулого року він виграв етап Кубка після 13-ти місяців, проведених на лікарняному ліжку і відновлення після травми хребта, так що якийсь вибитий суглоб великого пальця руки його точно не зупинить!
 


Добряче розкатана за день тренувань траса стала по-справжньому звірячою. Дощі, передбачені прогнозом, суботнім днем ​​не трапилися, і кам'яні секції стали більш підступними, покрившись густим шаром пилу. Зате теплій і сухій погоді зраділи численні вболівальники, що розташувалися уздовж траси і готові шумно вітати своїх кумирів.
     


У фінальних заїздах жінок після стартів кількох учасниць царювала британка Манон Карпентер (Manon Carpenter), кваліфікована п'ятою та зайнявша хот-сіт з часом 3.40.53. У цей час на трасі з'явилася 4-й номер кваліфікації - француженка Еммелін Раго (Emmeline Ragot), відома своєю відвагою. Що це був за заїзд! Всю трасу Раго їхала по найкоротших траєкторіях, часто на межі втрати контролю. Вже на першому тимчасовому відсіченні вона «везла» чемпіонці світу майже 2.5 секунди і на фініші збільшила відрив до неймовірних 7.906 (3: 32.625)! Потім була ще одна француженка - Міріам Ніколь (Myriam Nicole), яка навіть змогла на першому відсіченні поліпшити на півсекунди час Раго, але розгубила всі переваги на другому, після чого приземлилася на поточне друге місце з відставанням +2.508. Наступною за Ніколь стартувала Рейчел Афертон, що зайняла друге місце в кваліфікації.



Прямо зі старту Рейчел включилася в гонку на 100%, зарядила навпростець через верхній сад каменів і використовувала весь свій скіл в наступних технічних секціях. На першому відсіченні вона лідирувала з відривом від Раго трохи менше 2-х секунд. Не гаючи темпу і явно насолоджуючись трасою, Рейчел збільшує відрив до 2.1 секунд на другому спліті. Але незабаром після нього в одному з поворотів вона помиляється, втрачає швидкість, безуспішно намагається зловити колишній ритм і на фініш Рейчел в'їжджає вже з відставанням на 2.060 секунди від Раго. А на старті залишається остання учасниця, переможниця кваліфікації - австралійка Трейсі Ханна (Tracey Hannah). Перше відсічення вона пройшла другою, а друге - вже третя. Ханна ще мала шанс на подіум або навіть перемогу, зумій вона мобілізуватися, але вона допустила помилку, що призвела до падіння і п'ятого місця у фіналі Кубка. (+10.126).



Після перегонів Рейчел сказала, «що дуже задоволена гонкою і підтримкою, наданою уболівальниками». Вона також привітала з перемогою Еммелін Раго і побажала удачі своєму братові Джи, який в ці хвилини як ніколи потребував цього ...



Якщо жіноча гонка носила драматичний характер, то в чоловічих заїздах розв'язалася справжня війна! Кваліфікації та фінали попередніх Кубків світу давно не бачили такої кількості падінь, зламаних кісток і зірваних з коліс покришок. Відразу чотирьох фаворитів гонки врятував від сходу статус «Protected», який гарантує участь у фіналі Топ-20 торішнього рейтингу загального заліку Кубка. Легендарний австралієць Сем Хілл (Sam Hill) через травму не вийшов на старт. Американець Аарон Гвін, напередодні дискваліфікований за виїзд з траси, скористався правом «P», їхав фінал одним з перших і втримався на хот-сіті аж до фінішу останнього учасника, переможця кваліфікації, молодого француза Лоїка Бруні (Loic Bruni), на секунду поліпшившого свій час.



Участь у фіналі Джи Афертона до останнього моменту стояла під питанням через травму, отриману під час жорсткого падіння через зрив з траєкторії переднього колеса в одному з поворотів під час кваліфікації (пізніше рентген показав перелом кисті руки). Однак Джи прийняв мужнє рішення їхати фінал за допомогою спеціального корсета, який зафіксував його ліву руку на кермі.



Це рішення було ще й стратегічно важливим: участь Афетрона у фіналі етапу в Лурді забезпечувало йому місце в додатковому 90-хвилинному тренуванні з зарубкою часу, яка проводитиметься у Форт-Вільямі (другий етап Кубка світу 2015). Друга умова допуску на це тренування - Джи повинен проїхати трасу трохи менше ніж за 6 хвилин (не більше ніж + 100% до результату переможця). Для контролю часу на кермо велосипеда Афертона був встановлений секундомір і єдине, з чим він повинен був битися - це його власна біль. Однак гоночні інстинкти виявилися сильнішими болю. Результат - 48-е місце і +16.537 до часу Гвіна, чий результат таки не був побитий. Бонусом для Афертона стали здобуті у фіналі 33 бали, нараховані йому за перший етап Кубка і можуть виявитися такими важливими в майбутньому.

Джи сказав: «Я зробив цей фінал! Враховуючи отриману травму, я задоволений результатом. Трохи тільки понервував, через те, що рука була прив'язана до керма. Це не дуже зручно, особливо на такій трасі як Лурд ».



Тейлор Вернон проїхав свою першу гонку в «Еліті» стабільно, але не без дрібних помилок. 31-е місце в кваліфікації і 30-е у фіналі (+13.345) дають підстави сподіватися, що Тейлор зумів впоратися з хвилюваннями, а надалі буде тільки нарощувати обороти.

Після гонки Тей поділився своїми враженнями: «Ці вихідні пройшли чудово! Траса просто звіряча, але мені вдалося з нею впоратися. Я відчував себе впевнено і міг би проїхати краще, якби не та помилка внизу траси, через яку я втратив швидкість. Я отримав великий досвід у моїй першій гонці в Еліті і не можу дочекатися другого етапу».



Результати Elite Women

1. Emmeline Ragot  3.32.62
2. Rachel Atherton  3.34.68  +2.060
3. Myriam Nicole  3.35.13  +2.508
4. Manon Carpenter  3.40.53  +7.906
5. Tracey Hannah  3.42.75  +10.126

Результати Elite Men

1. Aaron Gwin  2.58.69
2. Loic Bruni  3.02.64  +3.955
3. Michael Jones  3.05.69  +6.405
4. Danny Hart  3.05.57  +6.886
5. Sam Dale  3.05.83  +7.139
30. Taylor Vernon  3.12.03  +13.345
48. Gee Atherton  3.15.22  +16.537

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.