GT: Experience Day в байк-парку Antur Stiniog. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Experience Day в байк-парку Antur Stiniog

27 травня 2015

День, коли команда GT Factory Racing гостинно відкриває перед своїми фанатами не тільки двері свого розкішного трейлера і орендованого на день байк-парку, а й свої серця, все-таки відбувся! «Все-таки» означає, що ця зустріч з любителями маунтінбайку, що стала доброю традицією і ініційована Афертонамі, призначена на 6 травня в байк-парку Antur Stiniog і іменована «Experience Day», була перенесена на більш пізню дату через циклон і шкальний вітер, що обрушився на Північний Уельс.



Як і минулого разу, п'ять десятків щасливчиків - переможців вікторини, влаштованої Афертонами, приїхали в гості до світових знаменитостей, щоб поспілкуватися з ними, покататися, набратися досвіду, пригоститися смачним і поживним ланчем, а також і отримати від райдерів іменитої команди не тільки цінні поради, але і пам'ятні сувеніри. Крім цього, всі запрошені мали безкоштовний доступ до всіх принад, що надаються байк-парком, керованим Ейдом «Бадзьо» Бредлі (Ade «Budz» Bradley), а також до прокату велосипедів GT, спеціально привезених в Antur Stiniog для цього випадку. А ще кожен міг отримати сервіс та майстер-клас з налаштування підвіски від механіків GT Factory Racing.



День «відкритих дверей» виявився для всієї команди та її гостей насиченим на події та враження. Всі, як один, були щасливі і також одностайно висловили жаль тільки в одному: надто вже швидко цей день закінчився. Джи, Рейчел, Ден, Тейлор і Кейд були, що називається, нарозхват, проте ніхто з любителів маунтінбайку, які приїхали на зустріч з командою, не залишився обділеним турботою і увагою. Свою порцію отримав і Джим Бучанан (Jim Buchanan) редактор журналу Enduro Mountain Bike, який приїхав подивитися на цю дивовижну подію і поспілкуватися з головним ідеологом GT Factory Racing Team - Деном Афертоном.


Афі роздає в Antur Stiniog!

Як пройшло міжсезоння, ти відчуваєш себе знову здоровим і сильним?
Я відчуваю себе чудово! Минулий сезон я закінчив без травм, тому зима здебільшого пройшла не в лікарнях, а на тренувальних зборах під наглядом нашого тренера Алана Мілвея. Це не може не радувати. Алан побудував для мене спеціальний план тренувань, завдяки якому я зміг стати швидше і сильніше ніж раніше. Крім цього я використовував і свій досвід і знання, набуті за багато років, що я в спорті. Мені ж уже 33 роки, я не новачок, добре знаю своє тіло і знаю, що працює на поліпшення моєї фізичної форми, а що - ні ...

Перший етап Enduro World Series. Розкажи, що там з тобою сталося?
Коли я приїхав до Нової Зеландії, я зрозумів, що цей етап буде одним з найважчих у цьому році. Тим не менш, я розраховував, що в змозі потрапити в Топ5 загального заліку. Траси спецділянок схожі по рельєфу на Уельс, досить плоскі, вузькі, з великою кількістю коренів і вологі. Трохи важко було на початку, GT Sanction, на якому я виступав, любить більші, ніж нам були запропоновані, ухил і швидкість. Але після перших чотирьох спецділянок мій план на високе місце залишався в межах досяжності, особливо після СУ3 і СУ4, більш ніж інші, придатних для мене і мого байка. На п'ятій секції я теж міг добре виступити, вибравши і накотивши на тренуванні найшвидші, але досить ризиковані траєкторії. Але в гонці все пішло не зовсім так як я планував. Спочатку я наздогнав одного хлопця, що стартував раніше, і він був якраз на лінії, по якій я хотів їхати. Перекладаючи на іншу траєкторію, я впав, але майже не постраждав. А трохи пізніше, коли вже почала позначатися втома, я впав ще раз. Це було вже серйозно, бо падіння припало на голову. Засмучений, після фінішу я спробував поїхати до старту шостого спецділянки, але відчув сильний біль в шиї. Я не міг дозволити собі знову опинитися в лікарні і пройти ще раз шлях, який пройшов після аналогічної травми і прийняв рішення зійти з перегонів.


Той камінь, який мене уклав, був «ооось таким»!

Як вам вдається отримувати нових спонсорів?
Вся справа в Atherton Racing. Коли ми тільки починали, ми знали, що не хотіли б міняти спонсорів щорічно, так як не хотіли міняти наш внутрішній устрій і хотіли завжди залишатися разом. Тому ми знайшли менеджера, механіків і зробили проект Atherton Racing, який підтримується спонсорами цілком, незалежно від того, що відбувається всередині нього. Таким чином, у команді збережеться вся інфраструктура. Це добре і для нас і для спонсорів, з багатьма з них у нас близькі і довірчі відносини, на нас ніхто не тисне. А всі питання вирішує Ден Браун (менеджер команди). До речі, поява в цьому році нових спонсорів, таких як Jeep, Bell або IXS - цілком і повністю його заслуга.


Ден (попри поширену зворотню думку) любить гарні жарти і не проти пожартувати сам.

Зараз ти живеш в Dyfi, чи є у тебе план заснувати тут щось схоже на байк-парк?
Я завжди хотів зробити даунхіл масовим спортом. Але одна справа - знайти і розкачати з приятелями який-небудь трейл, а інша - зробити його офіційним. У Британії це може виявитися проблемою. Якщо вам потрібен даунхіл з підйомниками - ви можете приїхати сюди, в Antur Stiniog або в Revolution Park, з яким я продовжую співпрацювати. Хоча у Dyfi теж є чудовий рельєф, було б круто, якби там одного разу з'явилися траси, юридично оформлені, оснащені інфраструктурою і гідні для проведення на них гонок рівня Кубка світу.


Траси Antur Stiniog ніколи не пустують.

Наскільки сильно відрізняються тренування: твої і Мартіна Мейес?
Я і Мартін - зовсім різні. Він ще дуже молодий, у нього немає мого досвіду, але у нього величезне бажання і мотивація ганятися. А ще у нього є величезний запас енергії, він продовжує розвиватися і швидше відновлюється, тому може отримувати більші, ніж я, навантаження. Мої тренування і режим, більш структуровані. Приблизно тим же відрізняється тренувальний процес Тея (Тейлор Вернон) від того, що робить Джи.


Antur Stiniog - рідна стихія для нового GT Sanction.

Чи відчуваєш ти пресинг з боку Мартіна, що настає тобі на п'яти?
Безумовно. І цього року він більше, ніж будь-коли. Повторю, що він ще молодий, але має багатий гоночний досвід, відмінне здоров'я і знає, як ними розпорядитися.


Джилл (Gill Harris) - частина команди Atherton Racing, що відповідає за медіа і, як і всі інші,не мисляча себе без маунтінбайка.

Ваші стилі катання дуже відрізняються. У Мартіна він вибуховий і агресивний, а твій - потужний і плавний. Скажи, ви чогось вчитеся один у одного?
Так, іноді я їду занадто м'яко і розслаблено, не докладаючи великих зусиль і майже в одному темпі. Це те, що ніколи не відбувається з Мартіном.


Те, що їсть Ден Афертон, завжди виглядає апетитно!

Які твої основні цілі в цьому сезоні?
Перш за все, добре виступити в Ірландії і Шотландії (другий і третій етапи EWS). Типові для цих місць, вологі трейли з великою кількістю коренів - це саме те, що мені подобається. Етап у Crested Butte (EWS # 5, США) здається мені непростим, занадто багато підйомів для одного дня. А взагалі, кожен етап Серії має свої складності й сюрпризи. Подивимося ...


Гей, Рейчел, подейкують, що ти збираєшся йти в ендуро? !!

Ти пережив кілька серйозних травм, але досі продовжуєш виступати і дивувати своїми результатами. Що має статися, щоб ти зупинився?
Я не знаю, напевно, я повинен цього захотіти. Домігшись певних результатів і ставши швидким, мені дуже складно відступити. Можливо, для цього у мене просто не вистачає мужності.


У Великобританії Афертони не можуть поскаржитися на брак популярності.

Що ми можемо очікувати в цьому році від Red Bull Hardline?
Цей проект спочатку проектувався як разовий, він був підготовлений і здійснений в минулому році, але, знаєте, Red Bull ніколи і нічого не роблять наполовину. Готуючи цю подію, Джи і я хотіли зробити його щорічним і, врешті-решт, отримали підтримку. Торік у нас було всього шість тижнів, щоб знайти місце і побудувати трасу. Цього року у нас буде більше часу і те, що ми збираємося зробити, «знесе дах» багатьом людям.



Ну і на завершення, які британські гонки ти збираєшся відвідати цього року?
Я проїду деякі етапи серії UK Gravity Enduro і, звичайно, буду брати участь у Чемпіонаті, який пройде у нас, в Dyfi 18-19 липня.

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.