GT: Другий етап EWS 2016 - Bariloche. Срібло Мейєса і командне золото. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Другий етап EWS 2016 - Bariloche. Срібло Мейєса і командне золото

08 квітня 2016

Новий сезон світового ендуро, який увірвався в Південну Америку після двомісячної перерви, вирішив затриматися в південній півкулі і, відганявши в Чилі, тут же зробив 6-годинний кидок через Анди, приземлившись в Аргентині, прямо на пляж озера Nahuel Huapi. На відміну від простоватої  прибережної Вальдівії, нова локація Світової Серії Ендуро - обласканий цивілізацією, завдяки турботі проживаючої тут численній німецькій діаспорі, гірськолижний курорт Барілоче (San Carlos de Bariloche). Пейзажі, що відкриваються тут, мабуть - самі зачаровуючі з тих, що можна було зустріти за всю історію EWS. Незліченні озера і монументальні гірські масиви з зеленими рівнинами роблять Alta Patagonia улюбленим для туристів-іноземців місцем відпочинку в будь-який час року.



Як і на першому, чилійському етапі EWS, учасникам другого етапу належало дводенне з'ясування відносин на шести спецділянках. Тільки в цей раз для тренувань було виділено не два, а три дні. І, на відміну від дикого Corral, траси другого етапу прокладені по території парку Cerro Catedral, оснащеного підйомниками, готовими прийняти на себе частину поневірянь і злигоднів, які долають райдери, порядком втомлені після чилійських апхілів. І головна особливість, що робить цей етап унікальним - це спресований вітром і часом вулканічний грунт, здатний витримати одиноких велосипедистів, але розсипаючийся в пудру під напором коліс сотень райдерів.



Утворилися глибокі колії, вкриті добрим шаром піщаного пилу зрадницьки ховаючи різні несподіванки, що стали причиною численних падінь. І чим товще цей шар - тим більша ймовірність «нежданчиків» і, здавалося б, очікувано м'якше падіння, хоча пил гарантовано заліпить маску, що сильно ускладнить подальший рух. 



Проте, непередбачуваність трас, що перетворює в даремне заняття таку благу справу як прикатування траєкторій, вивела зі списку учасників EWS # 2 кілька райдерів. У їх число потрапив і один з фаворитів Серії - австралієць Джаред Грейвс (Jared Graves), після втрати ланцюга в Чилі ще мав Аргентині шанс потрапити на поїзд, возячи подіум загального заліку EWS від одного етапу до іншого, але тепер відстав від нього безповоротно.



Як і багато інших, Мартін Мейєс, Еннекен Бірт і Рейчел Трууп, яка зняла фіксатор зап'ястя, досхочу наїлися аргентинської земельки під час тренувань, але до першого дня перегонів - суботи 2 квітня райдери GT Factory Racing Team змогли зберегти не тільки здоров'я, а й бадьорість духу.



Традиційна святкова церемонія і пролог - жорстокий 3.5-кілометровий підйом із середнім градієнтом більше 10% до старту СД1 Moto (2.77км/454м). Ще під час тренувань стало очевидно, що про накатаних напередодні траєкторіях тут можна було забути. Ключ до успіху - стабільність, разом з умінням читати (точніше, вгадувати під щільним шаром піску) ландшафт і частки везіння в гонці, що перетворилася в ендуро-лотерею. І Мартін Мейєс, що займає другу позицію в рейтингу EWS 2016, а тому і стартувавший передостаннім, «вгадує» трасу СД1 на третє місце, поступившись Річі Р'юду (Richie Rude), лідеру загального заліку та поточному лідеру гонки трохи більше 3.5 секунди. Короткий і відносно плоский (+58м) півторакілометровий перегін до СД2 Chimanguito (1.01км/144м), після якого Мартін знову третій, з секундним відставанням від Р'юда, взяв другу перемогу за день. 



Після цього райдерів очікував 4.5-кілометровий підйом з набором 230 метрів до стартового містечка, де вони могли трохи перепочити. Потім, використовуючи підйомник, вони піднімаються ще на 670 метрів, щоб знову сісти на велосипеди і проїхати ще 4.5км, опинившись вище точки висадки на 286м. Третя стадія, що іменується Condor (3.48км/728м) - найдовша і найжорстокіша траса дня, повна каменів нагорі, двічі упірнаюча в ліс трохи нижче, захоплююча саму курну частина СД1 і яка викатує практично до місця, звідки райдери починали перший гоночний день. Фантастика, але результати найдовшої спецділянки першого дня змагань виявилися найщільнішими: Мейєс (06:45.63) - другий з відставанням від, здивувавшого в цей день багатьох, іспанця Тоні Ферейро (Toni Ferreiro) менш ніж на 2.5 секунди, але зумів відіграти трохи більше однієї секунди у Р'юда, який став на цій стадії третім, але зберіг своє поточне лідерство на етапі (13:43.58). Мартін закінчує день другим (+04.40), а щасливчик Ферейро, що показав на СД1-2 четвертий і п'ятий час - третій (+07.31).



Заїзди першого дня у жінок пройшли при повному домінуванні двох француженок: переможниці першого етапу EWS Сесіль Раванель (Cecile Ravanel) і Ізабель Курдурье (Isabeau Courdurier), які посіли відповідно перше і друге місця на кожній з трьох спецділянок. Представницям GT Factory Team спробувати свої сили у цей день не сталося: Еннекен Бірт виступила нестабільно, взявши двічі четверте місце на СД1 і СД3 і провалившись з великим відставанням на десяте місце на CД2. У підсумку вона закінчила день п'ятою. Рейчел Трууп виступила набагато рівніше, але її швидкості вистачило лише на 17-ю позицію, що є серединою списку учасниць EWS # 2.



Зміни в гонках ендуро, про необхідність яких в кінці минулого року нарікали деякі райдери, включаючи Мартіна Мейєс, схоже, самі собою трапилися в Барілоче. Події, що відбувалися на трасах, дійсно, не порівняти ні з одним етапом EWS за всю історію Серії. Якщо результати чилійського етапу були більш-менш прогнозовані, то Аргентина піднесла цілий список нових імен, нав'язали боротьбу топ-райдерів за місця у верхніх рядках рейтингу, що говорить про те, що боротьба буде ще більш захоплюючою, ніж будь-коли до цього. Три дні тренувань і допомога підйомників з одного боку підняли шанси щойно прибулих в Cerro Catedral райдерів перед тими, хто тренувався в парку тижнями. Але з іншого боку, трейли, розриті колесами байків райдерів до стану «канава», звели на «ні» більшість тренувальних зусиль і тих і інших. Гонка, на справді, перетворилася в лотерею, де, крім вгадування номера щасливого квитка у вигляді правильної траєкторії, все зводилося до того, наскільки велика буде захована в пилу яма і наскільки правильно і своєчасно гонщик на неї зреагує. Де їхати швидко означає: не по якій траєкторії ви їдете, а як довго ви можете утриматися в сідлі. Райдери, хотіли гонку «наосліп», переміщаючи всіх в рівні умови? Чудовенько! Другий етап EWS 2016 - якраз цей випадок.



Другий день розпочався, як і перший, в 9 ранку, і відкрив його недільний 6.21-кілометровий апхіл з набором 725 метрів. Підйомники, повсюдно дозволені в дні тренувань, в гоночні дні доступні лише для суботньої СД3 (частково) і СД6. Четверта стадія - Pista 6 (2.6км/578м) продовжила тему контрасту величної краси, навколишнього парку, з вибухами пилу, і летючими райдерами в кожному повороті.



Піротехнік Мартін Мейєс приїхав третім, в 2.5 секундах від Бленка (Sam Blenkinsop - Norco), який взяв на етапі свою першу перемогу і, після провального заїзду на СД2, який отримав чудову можливість включитися в боротьбу за подіум.

П'ята спецділянка розташовувалася за межами байк-парку але, щоб потрапити до його старту, райдером потрібно було виконати досить просту задачу: проїхати 3.38км з набором висоти 80 метрів. А ось сама СД5, швидкісна, порівняно плоска і «крутильна» (3.78км/258м) змусила механіків деяких райдерів попітніти, продемонструвавши мистецтво швидкісної заміни покришок заради кращого накату на цій спецдільниці. Причому зробити це їм довелося двічі: СД6 (2.17км/672м), доступна за допомогою підйомника, була жорстким даунхілом з великою кількістю кам'яних секцій і вимагла максимального зчеплення.



Мартін Мейєс відмовився від заміни гуми і, незважаючи на те, що «довгі і крутильні» секції все ще не його «коник», знову потрапив до трійки кращих на цій стадії (00:07:33.06), щоправда, відпустив від себе Р'юда ще майже на 9 секунд. Однак, дотримуючись свого принципу «чим жорсткіше і ухильніше траса - тим вона краще», Мейєс зміг відіграти у американця більше двох третин цього часу на шостій СД, яка зазначилася як «найбільш вподобана на другому етапі EWS» Друге місце на СД6, в півтора секундах за даунхільщиком Бленкінсопом, що забрав другу перемогу на стадіях, закріпивши за гонщиком GT Factory Racing Team підсумкове друге місце аргентинського етапу EWS.

Забавно, що разом зі стабільністю, яка прийшла до Мартіна в новому сезоні і знову піднімає його на другу сходинку подіуму, розрив між ним і Р'юдом залишається таким же стабільним - 7 секунд.



Битви серед жінок проходили більш передбачувано, ніж у чоловіків. Раванель вигравши четверту і п'яту СД, на шостій, як і Мейєс поступилася перемогою фахівцю з даунхілу - канадці Кейсі Браун (Casey Brown). Другий день для Еннекен Бірт пройшов багато рівніше, ніж перший, але незвичних до непередбачуваних умов трас, Бірт не змогла піднятися вище 7-го місця на кожній з трьох недільних стадій. Проте, п'яте місце першого дня збереглося за нею до кінця змагань. 



Рейчел Трууп змогла трохи поправити свої позиції на самій гладкій та крутильній 5-й СД, так схожій на звичний для неї американський ендуро, але, як і в випадку з Бірт, 17-я позиція, зайнята в перший день перегонів, залишилася при ній до їх закінчення. Що ж, набутий корисний досвід - це теж гарний результат.

Результати другого етапу EWS 2016 - Bariloche, Аргентина


Чоловіки
1. RUDE Richie  USA  31:41.60
2. MAES Martin  BEL  31:49.41 +0:07.81
3. BLENKINSOP Sam  NZL  32:17.23 +0:35.63   



Жінки
1. RAVANEL Cecile  FRA  38:06.04
2. BROWN Casey  CAN  39:10.70 +1:04.66
3. COURDURIER Isabeau  FRA  39:43.08 +1:37.04
5. BEERTEN Anneke  NED  41:15.93 +3:09.89
17. THROOP Rachel  USA  50:50.98 +12:44.94

У загальній класифікації Мартін Мейєс утримує свою другу позицію і зараз він на 120 пунктів випереджає Жерома Клеменца (Jerome Clementz), наступного за ним слідом.
Еннекен Бірт зміщується на рядок нижче. Тепер вона третя і має однакову кількість очок з Ізабель Курдурье, яка стала другою в рейтингу завдяки третьому місцю на другому етапі. Для Бірт це більш ніж вагома причина реабілітуватися в Ірландії.
Рейчел Трууп, включилася в боротьбу тільки з другого етапу, отримує 170 балів і займає 19-у позицію.
Але навіть такий скромний внесок допомагає GT Factory Racing Team стати кращою командою на цьому етапі і піднятися з четвертого на третє місце загального командного заліку EWS 2016.



Вітаємо!

На цьому все. Не сумуй за нами, Аргентина! (С)
EWS на місяць бере паузу, після якої 13-15 травня відбудеться «Смарагдове Ендуро».
Це трапиться в Wicklow, Ірландія!
Так що якщо не побачимося на трасах, обов'язково зустрінемося за стійкою пабу.

Бувайте!

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.