GT: Ден Афертон в Dyfi. Ендуро? Крос-кантрі!. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Ден Афертон в Dyfi. Ендуро? Крос-кантрі!

20 травня 2015

Що може статися, коли гонщик ендуро опиняється в самій гущавині подій перегонів крос-кантрі? (*) Содом і Гоморра, навіть якщо цей гонщик - прорайдер. Проте, 3-го травня Ден Афертон прийняв виклик, кинутий Dyfi Enduro і, після того, як зрозумів, що зміг вижити в цій бійні, поділився своїми враженнями як учасник події.

(*) - Так-так, ми знаємо, що організатори назвали гонку enduro, але досвід Дена протестує, щоб з цим погодитися ...)

Ден Афертон:

Насамперед, Dyfi Enduro - це не ендуро, яким я його знаю: гравіті гонка, з вимірами часу на спецділянках. Те, в чому я брав участь, нагадувало змагання приблизно 14-річної давності, задовго до EWS, коли саме поняття «ендуро» ще не мало чіткого визначення. Вважаю, що організатори мали право назвати свій захід цим ім'ям (endurance - витривалість, опір втоми), і багато учасників знали, що їх чекає. Та й якби гонка була б названа будь-яким іншим ім'ям, не факт, що я б зміг проїхати її краще ...

Я дуже хотів стати учасником цієї події. Насамперед тому, що я живу тут. Округ Dyfi (Центральний Уельс) став у Британії якимось культовим велосипедним центром, з купою магазинів, велосипедів, які стоять біля кожного будинку і тисячами людей, щотижня катаючимися по навколишніх пагорбах і приїжджаючих на різні локальні змагання. Я вважаю, що це чудово - покататися з хлопцями, я роблю це майже кожен день і бачу багато слідів велосипедних покришок прямо біля дверей мого будинку! По друге, більша частина мене хотіла цієї гонки, як тренування перед головними подіями, де ви можете отримати порцію навантаження, не порівнянну з одержуваною під час звичайного катання ..

Але ось ще одна річ: Dyfi Enduro це не зовсім гонка. Вірніше, безумовно, що не гонка. Дану подію було оголошено як незмагальна і з масовим стартом. Просто, коли ви перетинаєте лінію старту, запускається секундомір. Звичайно, я хотів проїхати якомога швидше! Але ці 3:00 14 хвилин і 33 секунди були до біса складними, одними з найважчих за всю мою кар'єру.



Старт!

Дистанція 55 кілометрів із загальним набором 1900 метрів, запропонована організаторами, навряд чи зможе налякати учасника етапу Світової Серії Ендуро. Цифри порівнянні, але, по-перше, трансфери в ендуро проходять без урахування часу. При цьому я, піднімаючись до старту спецділянки EWS зі швидкістю приблизно 25% від тієї, що була в апхілах Dyfi, маю 5-10 хвилин відпочинку перед спуском. Ці хвилини, що дозволяють вашому пульсу заспокоїтися, мають величезне значення.


Цей останній перед фінішем кілометр для Афертона - можливо, найдовший.

До цього моменту я ніколи не їздив гонки крос-кантрі, тому навіть не припускав, що мене може чекати. Звичайно, я знав, що гонщики, які виступають у цій дисципліні - супербізони, дихають здоров'ям. Але знав я це лише абстрактно, теоретично, і до моменту, поки я не поліз з ними в перший підйом. Кожен з них заїжджаючий, я катався там і був в порядку, але мене майже вбила думка про те, що у мене попереду - цілих 3 години з пульсом не нижче 170. Я зовсім не був упевнений в тому, що буду в змозі зробити це. На спусках я відчував себе «у своїй тарілці», встигав трохи перепочити, обганяючи багатьох райдерів, але на початку наступного підйому вони обганяли мене знову! І так кожен раз! Ну, не кожен - на деяких технічних підйомах, де швидкості були нижче, а потужність педалювання була важливіша каденса, я відчував себе краще і їхав майже нарівні з ними. Але довгі пологі підйоми по пожежним дорогам, розбитим автомобілями після недавньої гонки Welsh Rally далися мені насилу.

Спостереження за тим, як їдуть ці хлопці в лайкрі, стало причиною мого нового ставлення до них, іменованого повагою. Даунхіл і ендуро досить сильно відрізняються, мені довелося чимало потрудитися, щоб зробити стрибок з однієї дисципліни в іншу. Але прірва між даунхілом та крос-кантрі в десять разів більше! Ці хлопці - роботи, машини, що володіють суперпідготовкою, з урахуванням труднощів, з якими хардтейл їде вниз по технічним секціях, і рішень, які потрібно приймати в долі секунди. Подія, що сталася у Dyfi - локальна, я не можу навіть уявити, з якою швидкістю тут би їхали учасники Чемпіонату Світу.

Додам собі у виправдання, що я їхав на даунхільних покришках Continental Mud King з підрізаними для накату шипами протектора. В дорозі нас чекало багато гострих скальників і я не хотів отримати пробій або порізати гуму.


Залиште мене у спокої!

Пройшовши всю дистанцію і досі перебуваючи під її враженням, зараз я намалював досить похмуру картину. Але зате тепер знаю точно, що організатори мали рацію, підкреслюючи, що це була не гонка. На фініші ви не знаєте, яке зайняли місце, ви отримуєте тільки ваш власний час. Я абсолютно впевнений, що, якби мені не було так важко, то я міг би сказати, що прекрасно провів час! Ден Браун (Dan Brown, менеджер GT Factory Racing Team) теж брав участь, він їде Dyfi Enduro не вперше. Деякі мої друзі теж люблять цей івент і прийняли в ньому участь. На трасі було організовано багато пунктів харчування, на фініші - намети з пивом і шкільний духовий оркестр. Справжнє свято, жива музика всюди, місцеві жителі виходять зі своїх будинків, щоб вітати проїжджаючих повз спортсменів.
Оскільки я - гонщик, я подбав про те, щоб приїхати раніше і зайняти хорошу стартову позицію. На початку гонки я навіть зумів вирватися вперед, але після 40 хвилин або години для вас стає не важливо, скільки перед вами райдерів: два, 22 або 122 ... Кожною своєю клітинкою я хотів наздогнати того хлопця, що був попереду мене, домогтися більшого успіху, але досить скоро головним для мене стало зловити свій ритм, в якому я б зміг просто доїхати до фінішу.



Повторимо в наступному році?

Відразу після старту я включив драг-рейсера і зібрався їхати так всю дистанцію. Але в умовах, коли дощ з кожною хвилиною робить трасу все більш м'якою і слизькою, коли переконуєшся в жахливості поставленого завдання, коли бажання їхати швидше вступає в сутичку з думкою про те, що це неможливо ... Ви можете бути такими ж наївними, яким був я, і вмовити себе, що зробити це зовсім не складно. Цю помилку я більше не повторю. Але я вже точно вирішив, що наступного року поїду Dyfi Enduro знову. І я хотів би думати, що я проїду легше і швидше ...

Фотографії: David Evans.
За матеріалами singletrackworld.com

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.