GT: Бути Браге Веставіком . Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Бути Браге Веставіком

07 лютого 2021

Зміна календаря - це традиційний час згадати недавні події, підвести підсумки, щось переосмислити, щось запланувати і рухатися далі. Слідуючи цьому ланцюжку, розпочате рік тому партнерство між GT Bicycles і норвезьким райдером Браге Веставіком, виявилося для обох сторін настільки успішним і приємним, що отримало розвиток, в результаті якого 22-річний фрірайд-вікінг отримав дворічну прописку в GT Wing Project.

«Час, проведений під прапором GT, був чудовим і у мене немає слів, щоб висловити своє захоплення, що він буде продовжений! Ще рік тому мене розпирало від гордості, що я став частиною бренду, а включення в Wing Project і можливість бути в одному списку з крутанами і легендами вважаю для себе великою честю. Я неймовірно схвильований і мотивований! »

Спеціально до цієї події GT підготували присвячений Веставіку збірник з нарізкою цікавих моментів минулого року:



Але повернемося до спогадів. Ми не раз розповідали, як обмеження переміщень надихають звиклих подорожувати райдерів по-новому подивитися на місця, де вони виросли, на виховавші їх трейли і вдихнути в них частинку нового і вже досвідченого себе. Подібна історія трапилася з Браге Веставіком і його не меншою, ніж кататися, пристрастю копати. І одним з найяскравіших подій, що сталися з ним в минулому році, стало народження його власної траси B-Rage в байк-парку Trysil Bike Arena.

Як це сталося і чому Trysil?

Мені завжди подобалося щось будувати, і я копаю з тих пір, як почав кататися. Цей парк знаходиться в парі годин їзди від мого будинку, і я часто сюди приїжджаю. Це місце, що перетворює звичайних людей в захоплених катанням, мені подобається різноманітність трас, розсипаних по всьому схилу, що сплітаються воєдино, тут можна придумувати нові зв'язки і розважатися нескінченно. Кататися тут - це як GT, завжди Гарний Час (Good Times)! Тут же мені і прийшла думка про будівництво власної лінії. Тоді я і мій приятель Бос Олве (Boss Olve) запропонували керівництву парку свої послуги і, дякуємо їм за надану можливість і довіру, створили задумане.



Масштабність B-Rage вражає. Скільки часу зайняло будівництво і як воно відбувалося?

До цього часу я завжди копав вручну і здебільшого один або з парою приятелів. Так що отримати техніку і команду шейперів стало не тільки реалізацією моєї давньої мрії, але і надихнуло на кінцевий результат. Це круто бачити, як за півгодини машина робить те, на що, озброєний тільки лопатою, я витрачав тиждень, а потім ще тиждень переробляв, якщо результати тестів споруди мені не подобалися. Тут, маючи кілька машин, ми могли одночасно будувати і тестувати до трьох трамплінів і зв'язуючих їх контр-уклонів. Це процес, якому я навчався, що називається, на ходу. Безумовно, це прогрес і це весело. Але були і труднощі. Наприклад, на секціях з великим ухилом, де велика техніка працювати не могла, і нам доводилося вручну тягати важкі віброплити, утримуючи їх мотузками. Будівництво трейлу в загальному зайняло три тижні з щоденною роботою по 12 годин. Останні дні були особливо важкими, я буквально вигорів і, перш ніж ми почали обкатувати трейл, мені знадобилося кілька днів відпочинку, які я провів здебільшого лежачи на ліжку. Наступні за ними зйомки ролика теж забрали чимало сил, і, коли все було закінчено, всі ми відчули справжнє полегшення. Цей місяць запам'ятається в моєму житті як один з найкращих, хоча і як один з найважчих.

Що тебе надихало? Як народжувалася модель побудованої тобою траси?

Більшість ідей просто виходили з голови і уяви. Щось я бачив раніше, в місцях, де катався. Коли мені було сім років, мені подарували DVD з New World Disorder. Легендарний фільм, я дивився його майже кожен день. Бачачи, як фрірайдери стоять і катаються, я почав щось копати прямо у дворі свого будинку. Це витоки мого натхнення. Що стосується B-Rage, то великі плани не будувалися. Я просто бачив схил, мав приблизне уявлення про траєкторії, а потім ми вирушили туди і почали копати. Більшою мірою все, що у нас вийшло - це імпровізація, фрістайл. Ну і звичайно, олдскульні дерев'яні конструкції, підглянуті в тому самому NWD, подарованому мені в дитинстві.



Як ти думаєш, відвідувачам парку сподобається твоя траса?

Важко сказати, B-Rage відрізняється від традиційних паркових трейлів, особливо в Норвегії. Вона крутіше і більш технічніша, вимагає до себе поваги і більшої концентрації. Тут, дійсно, більше швидкості і великі прольоти. Тим, хто пишається «облизуванням столів» на синіх трасах, тут буде незатишно. Раніше дьорт-джампінг був в Норвегії популярніший, і я сумую за тими часами. Пам'ятаю, як на один з тестових прокатів по B-Rage я запросив кількох своїх друзів, які раніше не бачили цю трасу. Сесію ми ніяк не анонсували, глядачі утворилися стихійно з числа відвідувачів парку. Було приємно чути схвальні крики підбадьорюючих нас дорослих і дітей, так само як і слова подяки райдерів, що проїхали B-Rage вперше. Я сподіваюся, що моя траса стане мотивацією підвищення рівня катання. Особливо у молоді, яка своїми очима бачить, що кататися тут не тільки можна, але й це цікаво і весело, і таким чином молодь буде більше цікавитися маунтінбайком і прогресувати. Я був би радий запросити в Trysil своїх друзів з усього світу і влаштувати тут джем-сейшн. Упевнений, всім це піде тільки на користь.

Чи є у тебе ідеї і плани побудувати щось ще?

Звичайно. B-Rage з його великими гепами вже названий «подвійним чорним» і найскладнішою трасою в Trysil. Було б здорово побудувати ще одну або дві траси простіше, за рівнем щось середнє між моєю і тим, що вже є в парку. Домовленостей поки немає, але, сподіваюся, вони з'являться, а поки і в моєму рідному Mysen є чим зайнятися.



Так все-таки, що тобі краще, лопата або бульдозер?

Важко сказати ... Все залежить від того, що будувати і скільки на це відведено часу. Напевно, лопата, адже навіть в цьому проекті більшість робіт було виконано вручну! Але я знаю точно одне: головне - це бажання і хороша компанія! Тоді все вийде!

Ми впевнені: точно вийде і побажаємо Браге якнайшвидшого відновлення після травми ноги, отриманої під час зйомок для відео-контесту X Games RealMTB. І пропонуємо відеоролик від BlurMedia з подробицями будівництва траси B-Rage і кадрами її обкатки. 





всі новини
Оцінити:  
 

Теги: gt, brage vestavik, Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.