Eurobike 2015: гріпси, покришки і сідла від WTB. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

Eurobike 2015: гріпси, покришки і сідла від WTB

14 вересня 2015

Найцікавішою новинкою від компанії WTB на виставці Eurobike 2015 стали гріпси з новим стандартом кріплення до керма. Також увагу відвідувачів і журналістів привернули покришки для нового покоління фет-байків з колесами 27.5х3.0

На стенді WTB були представлені як готові зразки грипс, так і прототипи, надруковані на 3D принтері.
Система кріплення гріпс PadLock виконує дві основні функції: запобігає обертання ручок навколо керма, навіть при ослабленому затягуванні, а також робить кінці гріпси м'якими. Історія створення PadLock, як її розповідають інженери WTB, приблизно така: якось раз один з їхніх командних гонщиків сильно впав через те, що його гріпси провернулися навколо керма, після чого він задумався, як зробити так, щоб цього більше ніколи не сталося. У нас в редакції ніхто жодного разу не падав з цієї причини, зате я знаю безліч райдерів, які страждають від того, що кінці гріпс занадто жорсткі, і вони із задоволенням спробували б щось більш комфортне.

Коли WTB представили гріпси з системою PadLock, думки людей розділилися, і ми, чесно кажучи, не були впевнені в необхідності такого нестандартного кріплення гріпс до керма. Хотілося побачити це на власні очі, а головне - потриматися за них руками. Як це часто буває з гріпсами, ми змінили свою думку після того, як розгледіли їх наживо і пощупали своїми руками. Особливо нам сподобалося, що гріпса на кінці дуже м'яка, завдяки тому, що край керма має скошений профіль. Щоб компенсувати відсутність опори, крайні кілька сантиметрів гріпси зроблені з дуже товстої і м'якої гуми. Багато хто, в тому числі і ми, сильно тиснемо саме на зовнішню частину керма, тому додаткова амортизація в цій області створює приємні відчуття на долоні, при цьому гріпса залишається досить тонкою. Раніше подібного ефекту можна було досягти тільки при використанні товстих гріпс з «ергономічним» дизайном. Той факт, що при використанні системи PadLock гріпса НЕ БУДЕ провертатися на кермі навіть при відносно слабкому затягуванні, на нашу думку, є не більш ніж приємним доповненням до того комфорту, який вони забезпечують.



Так виглядає край карбонового керма від WTB, створеного для використання з грипсами PadLock.

Клиноподібна форма керма і внутрішньої частини гріпси не дозволяє їй обертатися. Завдяки цьому із зовнішнього боку керма не потрібне кріплення, а внутрішній затиск тепер потрібен тільки для того, щоб гріпса НЕ зіскакувала з керма назовні. Ця система захищає карбонові рулі від неакуратних райдерів, які занадто сильно затягують стандартні хомути LockOn, щоб запобігти обертанню грипс. Це часто стає причиною пошкодження рулів з вуглепластика.


М'яко! Набагато м'якше, ніж звичайні гріпси, але повинен повідомити вам, що, на жаль, ця гума не пахне як гумки, якими ми користувалися в школі.


Край гріпси в розрізі.


М'які кінці ручок пофарбовані як в яскраві кольори, так і в непримітний сірий.


Я витратив багато часу, згадуючи, що нагадує мені цей візерунок. Це ж мозаїка Вороного!


WTB буде випускати карбонові та алюмінієві рулі шириною 750 мм і 780мм.

Цікаво, що WTB дають можливість використовувати гріпси з системою PadLock не тільки з рулями власного виробництва. Рулі від SRAM Jerome Clementz Blackbox 750мм і Boobar шириною 780мм також будуть продаватися з кінцями, обрізаними під клин. Але й це ще не все. Якщо ви віддаєте перевагу керму будь-якого іншого виробника, і хочете спробувати гріпси з цією системою кріплення, то зможете без проблем це зробити. WTB в співпраці з виробником інструменту для вело майстерень ParkTool створили спеціальну вставку для вже існуючого приладу SG 7.2. Цей інструмент для укорочення рулів тепер зможе обрізати краю так, щоб вони з точністю відповідали грипсами PadLock. Якщо стандарт PadLock приживеться, виробникам рулів доведеться додатково маркувати кінці рулів, щоб полегшити їх укорочення під правильним кутом без використання спеціальних приладів.


Вставка PadLock в частині інструмента SG-7.2 дозволяє вкорочувати кермо під правильним кутом.


Отвір для різання керма не захищене, обережно з пальцями!

Торік WTB створили покришку Trailblazer шириною 2.8 дюйма для нового різновиду фет-байків (Plus size) з колесами 27.5 дюймів. Цього року вони розширили лінійку моделями The Bridger і Trail Boss, які будуть випускатися в розмірі 27.5 x 3.0. Trail Boss - популярна покришка для трейл-райдінга, яка відмінно підходить для нового стандарту. Круглий профіль, розташовані східчасто бічні шипи і скошені для кращого накату центральні шипи роблять Trail Boss ідеальною трейловою шиною для нового покоління велосипедів з колесами «Plus». Trail Boss буде випускатися у двох версіях - 27.5 "x 3.0 TCS Light Fast Rolling вагою 1125г. і Dual DNA 50/60a з подвійним компаундом і безкамерною технологією TCS tubeless ready.


Зліва направо: Trailblazer, Bridger, Trail Boss




Bridger 27.5 x 3.0


Trail Boss 27.5 x 3.0

 

Окрім нових грипс і покришок WTB представили новітнє сідло з карбоновими рамками SL8, яке важить всього 146г. Також було представлено широкій публіці нове пристосування для правильного вибору сідла. Тепер спеціальна підкладка розташовується прямо на сідлі, а не на стільці. Ідея в тому, що якщо ви хочете підібрати собі сідло, логічно робити це на велосипеді, в тому положенні, в якому ви сидите під час руху. На спеціальних еластичних підкладках залишаються сліди від ваших сідничних кісток.

Різне розташування цих слідів буде відповідати різним сідлам від WTB.
  

Текст: Zach Overholt
за матеріалами: bikerumor.com і singletrackworld.com

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.