GT-Вінтаж: Перший двухпідвіс. Історія створення BMX Monoshock . Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT-Вінтаж: Перший двухпідвіс. Історія створення BMX Monoshock

08 квітня 2021

Лише частково мають рацію ті, хто вважає легендарний RTS-1 першим велосипедом GT, обладнаним амортизаторами і підвіскою. Чому частково? Відповідь на це питання ви дізнаєтеся, познайомившись з історією ще одного добутка Гарі Тернера, сконструйованого ним незабаром після офіційної реєстрації GT Bicycles в 1974 році.



Це був час, коли ера маунтінбайка ще не настала, а Південну Каліфорнію захопили щотижневі гонки BMX, що відбувалися на трасах для змагань з мотоспорту. Треба сказати, що стан цих трас, виритих покришками мотоциклів, було далеко від ідеального, а конфігурація ділянок, приготована для гонок BMX того часу, часто мала на увазі постійний ухил і стала одним з прабатьків даунхілу. Крейк Тернер, син Гарі, в той час брав активну участь в цих перегонах і, щоб допомогти йому бути в них швидше, батько вирішив вживити в його байк амортизатори, запозичені у мотоцикла.

Ця ідея не була оригінальною, до цього часу на трасах вже був помічений байк, оснащений амортизатором і побудований ще одним легендарним механіком-експериментатором Уейном Кінгом (Wayne King) для не менше легендарного райдера Тома Ланда (Thom Lund). Окрему згадку заслуговує і творіння Yamaha з двома амортизаторами замість верхніх пір'їв, на якому запалювала зірка того часу Стю Томсен (Stu «Stompin» Thomsen), яке прославилося не лише серійним випуском, але і своєю ненадійністю. Так що, озброївшись вже наявними спостереженнями, а також допомогою свого брата Гленна, який працює механіком в одній з мотокоманд, Гарі Тернер приступив до створення власного байку.



У підсумку, зваривши раму з квадратних сталевих труб для більшої жорсткості і забезпечивши її вилкою і заднім амортизатором, Гарі отримав велосипед з підвіскою близько 6 дюймів і вагою під 50 фунтів (22,68кг). Всього було зроблено шість велосипедів. Але на жаль, надіям Крейка - стати в гонках швидше, трапитися не судилося, підвіска зробила байк комфортніше, але вага не зробила його швидше. Траси BMX згодом стали гладкими і більш пологими, так що один з виробів Гарі так і залишився спочатку як фан-байк для його сина, а потім довгий час припадав пилом на горищі штаб-квартири GT Bicycles в Санта Ана (Каліфорнія). Зараз один з переживших свого часу примірників зберігається у його творця. Він відреставрований і більшість його деталей, включаючи колеса Mag, є свідками дивної історії, розказаної у фільмі, знятому Тоддом Хаффменом (Todd Huffman) про ще один епізод еволюції велосипеда. 
всі новини
Оцінити:  
 

Теги: gt, bmx, gt-, Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.