GT-Вінтаж: Візит до штаб-квартири Cycling Sports Group. Прототипи й ідеї. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT-Вінтаж: Візит до штаб-квартири Cycling Sports Group. Прототипи й ідеї

31 березня 2017

Сьогодні наш шлях лежить в американську глибинку - маленьке містечко Уілтон з населенням трохи більше 18 000 осіб, яке загубилося на південному заході штату Коннектикут. Тут розташована штаб-квартира одного з гігантів велоїндустрії - CSG (Cycling Sports Group), прихистившого у своїх обіймах кілька знаменитих і ... інших, відомих у вузьких колах брендів. Тут знаходяться головні офіси Cannondale і GT, в яких працюють близько 100 співробітників. Charge і Fabric залишилися в зоні своїх основних інтересів - Великобританії, офіси Schwinn і Mongoose базуються в Вісконсині, а Sugoi і Sombrio - в канадському Ванкувері. Незважаючи на віддаленість один від одного, всі вони належать одній стайні і злагоджено працюють, не втрачаючи власної автентичності і не залазячи в чуже місто.



Холдинг CSG займає приблизно третину другого поверху будівлі зліва, йому ж належить і сірий будинок праворуч, де, власне, знаходиться офіс і шоу-рум компанії Cannondale, переїхавшої сюди кілька років тому. Цікаво, що в будівлі зліва, перш ніж воно було здано в аренду, були сконструйовані частини знаменитого телескопа Хаббл. Але ми захопилися ... Нас чекає екскурсія, де ми познайомимося з деякими прототипами і концептами GT. Давайте заглянемо всередину.

Якщо ви думаєте, що знаєте усі самі божевільні розробки в МТБ і готові дати деяким з них 10/10 в рейтингу божевілля, не поспішайте - це значить, що ви ще не бачили GT. На фото вище - концепт-байк, розроблений конструкторським бюро компанії і вперше представлений у вигляді прототипу на виставці Інтербайк 2004. Двома роками пізніше він зайняв місце в модельному ряді і отримав назву iT-1.



Це один із зразків, який представляв даунхільну лінійку байків 2006 року. Всього для роздрібного продажу було виготовлено близько 200 велосипедів. Зверніть увагу на деякі деталі прототипу з робочою назвою G Box:





Його особливість, полягає у внутрішній трансмісії, що дала пізніше ім'я GT iT-1 - internal Transmission і використовує 7-швидкісну коробку передач, засновану на втулці планетарного типу. Обертання передньої зірки за допомогою ланцюга праворуч надає руху внутрішній механізм, який, знову ж таки, за допомогою ланцюга зліва, обертає заднє колесо. Відсутність заднього перемикача, набору зірок і барабана задній втулки зменшує безпружинну масу, що, за заявою виробника, робить підвіску байка більш чутливою.



Невелике відео, що представляє роботу GT iT-1:



Управління передачами здійснюється за допомогою троса, підведеного до кластеру, який відповідає за їх перемикання. Зовнішній вигляд прототипу досить брутальний і дуже нагадує реквізит, який використовується в епічній сазі Mad Max.



Як ви можете бачити, це - не i-Drive, яким GT захопилися з початку століття, каретка не "плаває», а жорстко закріплена в рамі. Система лінків підвіски працює з подовженням ланцюга і для компенсації її зростання в раму впроваджений механізм її постійного натягу, що працює так, як працював би задній перемикач в «нормальному» сетапі. 



Конструкція, яка веде в рух заднє колесо, змусила встановити гальмо на незвичну погляду праву сторону. Горизонтальні дропаути дають можливість як міняти колісну базу, так і точно відрегулювати натяг ланцюга.





Регульований виніс, встановлений на прототипі. Не найкраща ідея для даунхілу, чи не так?



Герой нашої розповіді - не перший байк GT з внутрішньою трансмісією і не єдиний з удаваним на сьогоднішній день дивакуватим дизайном. Перші ідеї G Box були втілені в життя в 1997 році, коли був представлений концепт, про який ми раніше вже розповідали в рубриці GT-Вінтаж і який все ще прикрашає штаб-квартиру GT. 



2004-2006 стали для GT роками бурхливого зростання, поверненням до великих перегонів і новими погонями за журавлем в небі ... Не можна сказати, що всі їхні розробки, навіть дісталися до серійного виробництва, були вдалими, як і не можна заперечувати їх внесок в еволюцію, який призвів GT до сучасних моделей, найшвидшим, найбільш обговорюваним і найбажанішим.


Один із прототипів одного разу привів GT до підвіски i-Drive, яка успішно експлуатується компанією багато років і, хоча і видозміненої, яка залишається в строю і сьогодні.
Синій концепт-байк, який ви бачите вище, був виготовлений в майстерні колишньої штаб-квартири GT, що розташовувалася в Santa Ana (Каліфорнія), і представлений на виставці Інтербайк в 1999 році. Це крос-кантрійний двухпідвіс XC iDrive з одностороннім свінгармом, задньою втулкою і системою кріплення дискового заднього гальма власної розробки. Прототип технічно і візуально випередив свій час, але до його серійного випуску справа так і не дійшла.





Свінгарм - не єдина частина цього байка, що виглядає шалено. Переконайтеся в цьому, подивившись на задню втулку з інтегрованим в неї гальмівним диском:
 






Конструкція втулки не дозволяє встановити ротор більше 140 міліметрів.





Для непосвячених в роботу i-Drive: лінк, іменований Dog Bone і закріплений одним кінцем в основі нижньої труби рами байка, іншим провертав підшипниковий вузол разом з кареткою. Таким чином, звичайна одноважільна підвіска з високорозташованим шарніром обертання позбулася неприємної дії на педалі під час їх обертання.



Принаймні, карбон, який використовується в передній частині рами XC iDrive, виглядає більш гармонійно і сучасно в порівнянні з її попередником, що має назву STS.



Передній трикутник STS DH будувався з карбонових труб, вклеєних в алюмінієві вузли. Дизайн задньої частини рами і підвіска варіювалися в залежності від необхідного ходу. Лінк більш длінноходной підвіски, стискаючи пружину, «розтягував» амортизатор, тоді як в короткоходних версіях застосовувалася система важелів, що стискає його і тому більш звична оку.



Ще один прототип STS DH, повністю алюмінієвий, зроблений до того, як GT вирішили почати ігри з карбоном, але запущений в серійне виробництво лише через рік після випуску карбонової версії. Це сталося завдяки наполегливим проханням дилерів, які зажадали зробити байк з більш доступною їх клієнтам ціною.



Барабанне гальмо для ДХ-байка, на щастя, так і залишилося тільки на прототипі.



У короткохідній версії LTS XC задній амортизатор розміщувався на лінк-цапфі і стискався під впливом верхніх пір'їв.



Це не маунтінбайк, але це - коріння GT. Неймовірно жорсткий карбоновий Ultra Box 2.





Велосипед для гонок з роздільного старту зі зменшеним переднім колесом. Манетка заднього перемикача революційно винесена на «лежак» для аеродинамічної посадки, в той час як важіль, керуючий переднім, все ще залишається на нижній трубі рами.



Кольори, в які пофарбований цей велосипед, істотно ускладнюють можливість помітити що-небудь незвичайне, однак, придивіться до дивних гальмівних ручок:





При спробі протиснути їх, ми отримали тонну опору. Можливо, гальмівні троси від старості просто «закисли» в сорочках, але сама ідея нам здалася дуже і дуже поганою. Гальмування здійснюється відтягуванням накінечника, встановленого на кермі, назовні (або в іншу сторону, в залежності від його налаштування при монтажі). Це означає можливість випадкового натискання на важіль, наприклад, при зміні хвата за кермо або втраті контролю над швидкістю, якщо ваші руки не знаходяться в зручній для гальмування позиції.

Що ж, дякуємо, GT, за можливість познайомитися з твоєю історією.
А ми скажемо спасибі Тайлеру Бенедикту (Tyler Benedict) і bikerumor.com за те, що зробили нам п'ятницю!))

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.