GT: Командні байки і перша перемога в Новій Зеландії. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

GT: Командні байки і перша перемога в Новій Зеландії

27 березня 2015

GT Bicycles представили велосипеди своєї заводської команди, яка в даний час знаходиться в Новій Зеландії, де Джи і Рейчел Афертони візьмуть участь в даунхілі, який пройде в рамках фестивалю Crankworx (25-29 березня), а Ден Афертон і Мартін Мейєс - у першому етапі Світової Серії ендуро, що також проходить  в рамках цієї знаменитої події.

Обидва нових байка: і GT Fury, і GT Sanction оснащені колесами 650b і є результатом трирічної співпраці Афертонів з їх великим партнером.

GT Fury



Трохи історії.
Відносини Fury з Афертонамі зав'язалися в 2012-му році. Карбонова рама і 26-дюймові колеса привезли тоді Рейчел до перемоги в Кубку світу, а команду GT Factory Racing - до звання найшвидшої у світі.
У 2013-му році команда вивела зі своєї стайні новий байк, повністю перепроектований. І, поки критики посміювалися над його reach'ем і колісною базою, що виросли до непристойності, Рейчел і Джи відзначили початок сезону двома подвійними перемогами, взятими на етапах Кубка світу в Fort William і Val di Sole всього за два уїк-енди. Даунхільний світ занервував. До кінця сезону Рейчел отримала Кубок світу, звання Чемпіона, а команда знову стала найшвидшою на планеті. До цього можна додати перемогу Кайла Стрейта на Red Bull Rampage і звання «Гравіті байк року», якому Fury був коронований не тільки за гучні перемоги, а й ще тому, що він був визнаний велосипедом, одним з найбільш зручних звичайним райдерам, що катаються в парках і не думають про світові титули.
Нашестя коліс 650b та їх очевидні переваги в обробці перешкод стали причиною того, що до 2014-го року Fury був знову перероблений. Новий сезон розпочався не без проблем, пов'язаних з пошуком Афертонами «почуття байка» на даунхільних трасах і звиканням до нього. Втім, сезон команда закінчила не без трофеїв: звання Чемпіона світу у Джи, друге місце в Кубку світу у Рейчел і пара перемог на його етапах, здобутих «молодшими науковими співробітниками» - Тейлором Верноном (Windham) і Мартіном Мейєс (Fort William).
Після чергових незначних змін, внесених в Fury до сезону 2015, завдання, поставлене командою GT Factory Racing з його допомогою очевидне - повернути собі звання найшвидшої.



Джи Афертон сказав: «Це наш четвертий сезон роботи з GT. Минулого року ми виконали велику роботу, працюючи над удосконаленням Fury, приділяючи особливу увагу його рамі і геометрії. Мій байк, який привіз мене до перемоги на Чемпіонаті світу, ідеальний і в основному залишиться без змін. Крім цього, ми так довго працюємо з Fox, Shimano і Continental, що я вже відчуваю ці компоненти як частину себе. Але навіть кращі продукти - ніщо без їх ідеального налаштування. Мій механік Піт (Pete «Polish» Michaliszyn), точно знає, якими вони повинні бути, тому тепер я можу на 100% зосередитися на гонках. Не можу дочекатися їх початку!



Кислотно-жовтий дизайн рами Fury Джи Афертона, мабуть, здався Рейчел недостатньо скромним, і вона вирішила вибрати власні, ніжно-сині тони. А в іншому вона згодна зі своїм братом: «Після невеликих змін, внесених до геометрії рами, тепер мій байк зручний мені як ніколи! Чимала заслуга в підборі його налаштувань належить моєму механіку Джо (Joe Krejbich), з яким ми разом вже два роки. Так що, зараз я повністю сфокусована на великі цілі, головна з яких - повернення собі чемпіонського титулу ».



GT Sanction



Командна машина для ендуро, що отримала в 2015-му році колір, аналогічний «чоловічому» даунхільному байку (махаємо ручкою дизайну GT Sanction 1.0 2011), з'явилася на початку минулого сезону і поки не має оглушливих титулів. На жаль, травма коліна, отримана на тренуваннях Деном Афертоном, який був одним з розробників байка, змусила пропустити його більшу частину сезону. Однак Мартін Мейєс зумів гідно пронести прапор GT Factory Racing через всі 7 етапів Світової Серії Ендуро 2014, здобувши перемоги на 7-ми спецділянках і увійшовши в Топ10 загального заліку Еліти. Ден Афертон, який взяв участь в заключних етапах Серії, сказав: «ми проектували цей байк для гонок і кожен раз, коли я їду на ньому, я посміхаюся від думки, наскільки вдалим він вийшов».



«Ми не стали нічого змінювати в рамі байка до нового сезону, лише перефарбували її» - продовжує Ден. «Всі розмови про зайву брутальність Sanction засновані на тому, що люди часто недооцінюють серйозність трас EWS, шість спецділянок які були прокладені за старими трасами Кубка світу з даунхілу, і з якими ендуро байкам і їх гонщикам довелося мати справу. Саме тому Sanction успадкував підвіску від Fury, у вкороченій версії і поліпшеними «крутильними» характеристиками. Sanction - байк для крутих трас і великих швидкостей. Саме в таких умовах ми провели минулий сезон, і я очікую, що 2015-й рік буде для мене і Мартіна не менше жорстким ».



Байки байками, але разом з цим Ден Браун, директор команди, відзначив готовність і неймовірну мотивацію команди до нового сезону. «Всі п'ять гонщиків пройшли через важкий етап тренувань, готові фізично і до країв наповнені бойовим духом. Джи не збирається без боротьби здавати чемпіонський титул, Рейчел хоче повернути собі райдужну джерсі, а Ден зосереджений на ендуро більш ніж коли-небудь, він і сам не приховує цього. Для Мартіна це буде другий рік виступів в Еліті, і він як і раніше жадає перемог у EWS. Тейлор тільки починає свій шлях в дорослій категорії, вчитися йому потрібно ще багато чому, але здобуті в «юніорах» перемоги додадуть йому необхідної впевненості у своїх силах ».

Сезон Відкрито

Ну а тепер перейдемо до ін-екшн- до перегонів Torpedo 7 Coronet Enduro, що пройшли 20-го березня поблизу Куїнстауна і стали, за словами тренера команди Алана Мілвея «останньою перевіркою сил ендурщіків GT Factory Racing Team перед першим етапом EWS в Роторуа», який відбудеться через тиждень.



Алан Мілвой також сказав, що «це не найбільша за тривалістю і не найважча гонка, але важлива у світлі триваючої підготовки до EWS. Спекотна погода і мінливий на кожній спецділянці ландшафт зробили її важкою і цікавою, але хлопці впоралися на 100% ».

Перша спецділянка, Coronet Peak, представляла собою 3.6-кілометровий спуск зі скиданням висоти 508 і набором (!) 117 метрів, яка перевірила «крутильні» навички райдерів. Ден Афертон завершив його 4-м, поступившись 13 секунд переможцю - своєму молодому напарнику по команді.
Друга траса, зібрана з місцевих трейлів: Rude Rock, Pack Track і Sack & Skippers, мала протяжність 5.75 км і виявилася не дуже зручною для Мартіна (який все ще не любить довгі траси). Однак зимові тренування на витривалість зробили свою справу, і молодий гонщик впорався з нею, зайнявши третє місце з відставанням на 3 секунди від Дена Афертона, який виграв цю спецділянку.



Дві наступні стадії - Greengates і Zoot були короткими і не перевищували кілометра в довжину, але виявилися вельми підступними. Перша з них представляла собою лісовий трейл, всипаний слизькими сосновими голками і багатий свічбеками. В одному з них Мартін був близький до падіння, але втримався на байку і виграв з результатом 2:07 (Ден - 3-й з 2:10). Обидва райдера відзначили суперфан, з яким проїхали цю трасу. Четвертий спецділянку, Zoot, Мартін закінчив другим (1:46), а Ден - четвертим (1:50).
Фінальним відрізком пеегонів стала Deer Lane, полога, але швидкісна спецділянка, що проходить по фермерських угіддях зі скиданням 526 метрів. Переможці цьої спецділянки, Мартін і Ден показали однаковий час - 4:42!

За сумою часу всіх трас Мартін Мейєс - перший. Ден Афертон - другий з відставанням 17 секунд від свого учня.



Тренер Мілвой сказав: «Я здивований і втішений, що Мартін продемонстрував таку гладку і стабільну їзду, при цьому дику і неприборкану, дуже схожу на стиль Дена. Радий за результат їх обох. Гарний початок сезону. А тепер - вперед, до EWS ».



Ден теж залишився задоволений гонкою, зазначивши, що муки, отримані від тренера команди, пішли йому на користь і додав, що «було добре розігрітися перед поїздкою в Роторуа».

Мартін Мейес: «Перемога - це завжди приємно. Але, говорячи чесно, друга спецділянка стала для мене сюрпризом, так як довгі траси завжди були не самою моєю сильною стороною, і я, схоже, дійсно став на них сильніше. Тепер я хочу почекати наступного тижня перш ніж сказати, що початок мого сезону був дійсно гарним. Я радий знову ганятися з Афі і радий бачити, що він сильний як раніше. З нетерпінням чекаю наступного уїк-енду, головне для мене - постаратися не надто нервувати ».

Результати:

1. Martin Maes 27.38
2. Dan Atherton 27.55
3. Mark Scott 28.07

всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.