Endura: Уолтер Гамільтон - велосипедист з великої літери. Новини. Драйв-Спорт.
0
Київ каталог товарів
Київ
Адреси магазинів
Особистий кабінет
Блокнот0

Застосовувати
Застосовувати

Endura: Уолтер Гамільтон - велосипедист з великої літери

11 жовтня 2017

Ця історія дивовижна і красива. Вона - про Уолтера Гамільтона (Walter Hamilton), жителя Единбурга, чиє почавшеся чотири роки тому захоплення велосипедом змінило його кар'єру і життя, зробивши його професійним гонщиком, пристрасним колекціонером і призвело до співпраці з компанією Endura з тестування та демонстрації нових моделей екіпіровки.



Шлях, який за цей час пройшов Уолтер, звивистий як серпантин Sa Calobra на Мальорці, стрімкий як прямик по горбах Шотландії і прекрасний як дороги в Національному Парку Cairngorms. Те саме йому і різноманітність зобов'язань, покладених на нього компанією Endura, але це саме те, що йому і його життя, повністю звернене до велоспорту, підходить найбільше.
«Велосипед повністю змінив моє життя. Я працюю з ними, я катаюся на них, мені вони навіть сняться ... »
Разом із захопленням велосипедом прийшла ще одна пристрасть: відновлення і колекціонування шосейних ретро-байків. Змінився й інтер'єр квартири, кількості велосипедів, що знаходяться в ній, можуть позаздрити деякі магазини.



У 2015-му році Уолтер був коронований як Чемпіон Шотландії в гонці в гору. Це сталося на жорстких градієнтах дороги, які ведуть до Logie Kirk в Стірлінг. Гамільтон говорить, що сам дивується своєму дивному захопленню, мабуть, самою мазохистською дисципліною, яку можна знайти в велоспорті, яка щороку збирає кожної осені своїх фахівців. І тут же додає: «я не відчуваю, що роблю все, що можу, якщо не їду на межі непритомності». Ця маніакальна «жилка» знайома кожному досвідченому спортсмену-велосипедисту. Але лише чотири роки тому Уолтер був тенісистом, і досить непоганим. З тих пір ракетку в руки він так і не брав.



Історія Уолтера Гамільтона багато в чому схожа на історію Endura, одного разу почала своє сходження до світової популярності з перших проектів, зроблених на кухонному столі. На думку Памели Барклай (Pamela Barclay - бренд-директор Endura) Гамільтон тому і виглядає як велосипедист, тому що він - велосипедист, справжній і захоплений. Можливо, для виробництва іміджевої реклами компанії було б простіше звернутися в модні агентства, але це - точно не шлях, яким слід Endura, яка стверджує, що гламурні моделі не відповідають поставленим завданням, а лише здатні пошкодити репутації бренду. На відміну від Уолтера, що виконує свою роботу природно, з істинним задоволенням і навіть легкою чарівністю.




У звичайному житті Гамільтон неквапливий і лірично-спокійний. Під час інтерв'ю він завжди надмірно стриманий, що часто виводить з себе допитливих до подробиць журналістів. Але це лише до того часу, поки мова не заходить про гори і сходженнях на них, тоді він начебто прокидається ...

«Мій герой в велоспорті - Роберт Міллар (Robert Millar). Він став їм, коли я дізнався, що він виграв Чемпіонат Шотландії з гонки в гору в рік, коли я народився. Так, це не найпрестижніша гонка і перемога, але тепер я знаю її ціну і усвідомлювати, що я перебуваю з ним в одному списку - це чудово. А ще Кріс Бордмен (Chris Boardman), 4 роки поспіль брав Чемпіонат Британії в цій дисципліні, або Малкольм Елліотт (Malcolm Elliott). Я захоплююся цими людьми ».



Гамільтон не перестає дивуватися швидкістю, з якою велоспорт прийняв його і з якою він змінив своє життя. Почалося це тоді, коли його друг запропонував йому покататися на велосипеді замість традиційної спільної пробіжки.

«У нього був шосейник, на якому він зрідка катався заради фітнесу та розваги. У бігу я був сильнішим, і одного разу він, знаючи, що у мене нульовий досвід катання, покликав на покатушку, запропонувавши велосипед своєї подруги. Байк був жахливий, по зросту для мене не підходив, але я погодився. Ми проїхали 40-кілометрове коло по горбах навколо міста і коли закінчили, я був випотрошений, практично знищений, але запитав його: «коли повторимо?», Настільки катання мене вразило і завербувало ».



«Мені було 34 роки, до цього часу я ні разу не сідав на шосейний велосипед, а після цього я перестав бігати і кинув теніс. Шість тижнів по тому я купив свій власний байк, і після цього ніколи на своє життя «до» не озирався. Моїм життям став велосипед, а велоспорт - моїм захопленням, а потім і кар'єрою ».

Раптове "прозріння" Уолтера знайоме багатьом велосипедистам - те саме непереборне відчуття свободи, можливість бути далі і швидше, і бажання це природно. Він - не перший, хто попався «на гачок», повністю зачарований велосипедом.



Після цього «звернений в нову віру» став шукати і знайшов дисципліну в велоспорті, таку ж чисту і викликаючу, як і він сам. І знайшов в Апхілл, найвужчому вигляді велоспорту навіть за мірками його маніяків. Його пристрасть подолати себе просто не могла бути задоволена чимось менш вимогливим. Гамільтон поринув у неї з головою і менше ніж через три роки він став Чемпіоном Шотландії.

Стратегія - невід'ємна частина велоспорту, вона є навіть в гонках в гору, але відмінна риса цього виду змагань - його надзвичайна жорстокість. Позамежний пульс, перевищує 200 ударів в хвилину, тут не рідкість, як не рідкість і те, що гонщики після фінішу просто падають від знемоги.

«Це боляче і болісно, ​​але чим швидше ти доберешся до вершини, тим швидше твої страждання закінчаться. Це дивно, але я насолоджуюся подібними сходженнями. Для мене це спосіб дізнатися межу своїх можливостей, щоб тут же відсунути його ще далі ».



Ця пристрасть для Гамільтона майже природна. При зрості 183см його вага - всього 65 кілограм, а при підготовці до змагань ще менше ( «екстремально мало» - як майже зловісно говорить сам Уолтер). Іронія долі: його перша гонка пройшла на Logie Kirk, на тому ж пагорбі, де через 2 роки він виграє Шотландський Чемпіонат - майже два кілометра із середнім градієнтом 9.3% і піком 32% зовсім поруч з альма-матер Уолтера - Стерлінгском Університетом. Гонки в гору часто збирають натовп репетують уболівальників, які підтримують гонщиків і оточуючих їх тісним коридором. «Їх крик мотивує знаходити резерви і не здаватися» - зазначає Гамільтон. «Відразу після старту, на самій крутій ділянці або на фініші - підтримка глядачів наче штовхає тебе вперед».

До мотивації ми ще повернемося. А зараз звернемося до простоти і фетишу, двом незмінним супутником гонок в гору. Простота - полягає в знятті з велосипеда всього «непотрібного» заради його полегшення, але, парадокс, в цьому полягає і фетиш. У минулому році Гамільтон зібрав велосипед на рамі, звареній на замовлення літнім майстром з Саут-Шилдс з труб екзотичної японської сталі, вироблених в епоху, коли Уолтер не тільки не думав про захоплення, він ще навіть і не народився. Пофарбувавши раму в ніжно-філолетовий колір, Гамільтон оснастив її найлегшими компонентами, якими в той момент мав, включаючи розсвердлений для полегшення гальмівний важіль Dia-Compe. Не відчуваючи потреби в задньому гальмі, він зняв його, заощадивши таким чином у вазі, і отримав на виході велосипед вагою близько 6 кілограм.



«Мені було цікаво дізнатися, наскільки легким я можу зібрати байк без ризику, що він піді мною розвалиться. Я не став займатися чітерством, витрачати гроші і замовляти раму з вуглеволокна. З парою моїх старих коліс Mavic GL330 для велотрубок вага байка вийшла трохи менше 6 кг, що мене цілком влаштовувало. Я бачив у продажі і більш легкі колеса, але не був готовий витратити 250 фунтів заради економії кількох десятків грам. Краще додам зусиль в педалюванні ».

Компроміс між ціною і вагою згаданий не випадково і веде, на думку Гамільтона, до головного висновку: нарощуючи зусилля разом зі зростаючою градієнтом ухилу, райдер зменшує тривалість підйому. Але тоді він починає більше страждати. Що ж краще? Уолтер знайшов свою відповідь на це питання. «Чим швидше ви доберетеся до вершини гори, тим раніше закінчаться ваші проблеми. Напевно, я мазохіст, який насолоджується болем, але я хочу знати свою межу, щоб зайти ще далі. Тому якщо в кінці підйому я все ще здатний триматися в сідлі, вважаю, що недопрацював ».



Управління своїми почуттями - один з основних моментів під час підйому на вершину. Поріг, коли кожна клітина організму попереджає про катастрофу, що насувається, є ментальним не менше, ніж фізичним. І справжній гонщик, якщо хоче домогтися успіху, ніколи не дасть своєму мозку себе обманювати. Як приклад Уолтер Гамільтон згадує випадок, що стався з ним під час однієї з гонок, коли він був готовий здатися за 400 метрів до фінішу, поки в його голові не спливла порада від тренера, дана йому раніше.

«Я їхав і думав, що більшого зробити я не можу. Але в той же момент я ніби почув його голос: «Ти лише думаєш, що це межа, але це не так. У тебе ще є резерв. Ти думаєш, що більше не можеш, але ти повинен заглушити цю думку. Твої ноги кричать від болю, але ти можеш з нею впоратися. Ти здатен на більше, ніж можеш уявити ». Це було дивно, але дало мені стимул, я встав з сідла і втопив так як ніколи до цього. Я виграв гонку з перевагою менш двох секунд завдяки саме тому голосу в голові, який сказав: «Терпи». Ось чому мені подобаються гонки в гору. Чим швидше ви доберетеся до фінішу, тим швидше ваші страждання закінчаться ».



всі новини
Оцінити:  
 

Теги: Велосипеди

Акції і знижки

всі акції

Спортивні магазини «Драйв-Спорт» у Вінниці, Києві, Дніпро, Харкові, Одесі, Кривому Розі, Запоріжжі та у Львові. Спорядження, одяг та аксесуари для активного відпочинку та спорту. Велосипеди горні та bmx, роликові ковзани та скейтборди, гірські лижи, сноуборди, льодові ковзани, туристичне спорядження, палатки, спальні мішки. Відомі марки та відмінні ціни.